zdravím, mám alfu 155 1,8 ts 103 kw, odešel mi vlnovec na výfuku, nebyl to klasický vlnovec ale nějakej kovovej hrnek jako by a v něm něco bylo, tak sem ho vyměnil za univerzální vlnovec(takovej pletenej kousek, stál 900) a ted to auto nemá vubec tah a ve 4000 otáčkách už nechce jet, může to mít na to vliv nebo odešlo něco jinýho???
14.35, 10. 5. 2008, odpovědětmůže to být váhou vzduchu??jak zjistím zda je špatná
16.04, 10. 5. 2008, odpovědětkdyž chci zjistit jestli je váha vzduchu v háji tak jak ji odpojim tak se mi rozsvítí kontrolka vstříků, mužu s tím tak jet to projet to auto nebo mám zase váhu zapojit?každej říká at ji zkusím odpojit a jet se projet jestli se změní tah ale nevím jestli mám když se to rozsvítí
16.58, 10. 5. 2008, odpovědětKlidně jeď podle libosti i bez váhy-nic se nestane.A ještě až jí odpojíš,tak odpoj i na hoďku baterku a pak jí zase zapoj ať se načtou původní hodnoty z řj.
17.06, 10. 5. 2008, odpovědětNa alfě je klasickej opředenej vlnovec.Akorát od roku 2001 je placatej.Ten hrnek mohl bejt klidně katalyzátor)))A jinak to může způsobovat hromada věcí.Nad 4000ot by teprve měla dostat ten správnej zátah - do 4000 je to skoro mrtvola.Pokud to před výměnou domělého vlnovce jelo normálně,tak bych se zaměřil na výfuk.Může bejt přicpanej,nebo máš přicpanej kat pokud jsi ho tedy nevyndal.Zkus odpojit výfuk a uvidíš jestli pojede.Jinak to může dělat klidně i váha,to víš,že jo.Ucpanej vzduchovej filtr,taky někde může sát falašnej vzduch atd..Je to plno věcí co to může dělat - lambda,váha,svíčky,tlaky ve válcích,ucpanej kat,některá cívka,kabely,vstřiky,vzduchovej filtr atd atd.
17.04, 10. 5. 2008, odpovědětZdravím!Potřeboval bych poradit.Má nová láska je AR145 1,4TS 99".Můj problém je v tom,že závada se projevuje jen někdy a kolem Kladna a Prahy neznám nikoho, kdo by mi s tím sofistikovaně poradil.Nejdříve mně trápilo výše popisované koolísání otáček doprovázené zvukem dieselu.To se odstranilo výměnou variátoru(5000,-),opravnou sadu za 135,- jsem zavrhl.Vzhledem k tomu,že je to udělátko na vačce,udělali se i kompl. rozvody.Původní majitel rozvody sice zaplatil,ale vyměnili mu jen vodní pumpu a řemen,který už stará napínací kladka stihla zku... .Co ale zůstalo,je slabý výkon od spodu a další vykonové zvadnutí při 2000-2800ot/min a škubání motoru při snaze udržet konstantní ot.(např.jízda v koloně),zejména na 1.a 2.r.st..Ve 3000ot. se to probudí a záčné táhnout,ale na 104k taky žádný zázrak.Nečekám silný zátah od spodu jako u dvoulitru,ale Felda mojí babi je zatím v porovnání letadlo.Při ubrání plynu to někdy 1-2s ještě jede pak škubnutí a pak brždění motorem.Mám pocit jako když se rozjíždím na dvojku,jako by se to dusilo,jelo to na 3,nebo že tam nejde dost benzínu.Jednou to bylo po dešti-myslel jsem na vlhkost v elektrice,pak to bylo studený-říkám si aut.sytič,nebo lambda,dělá to i když je to teplý a já už mám z toho nerv a krční páteř v pr.. .Absolutně nelze na neutrál nohou udžet 1500ot/min,otáčky houpou od 900-1800.Pokud ale člověk zrychluje-jede to plynule,jakmile chce člověk jet konst.rychlostí,zpomaluje,nebo maličko laboruje s plynem aby držel krok s kolonou-začne cukatůra.Auto má nalítáno 123tKm,podvozek,gumy,výfuk v poho.Mechanik zkouknul svíčky-suché bez zjevného problému.Jezdím 85% dálnice a I tř.,konst. rychl.120Km/h-4000ot/min a nemůžu se dostat pod 8l/100Km.K termostatu:teplota je stále na 70-ti,při vyšší rychlosti,nebo stání v koloně vyleze na 90,ale saharu jsem snad ještě neslyšel.Málo to topí.Mohlo by to být zaseklým termostatem v otevřené fázi?Osobně si myslím,že ať je to němec,nebo ital,tak že term. je tam od toho aby udržoval okruh na cca 85.Zná někdo osvědčený typ?Trochu odbočím:při volnoběhu a ot. do cca1200 mám absolutně nefunkční posilovač říz.,neví někdo co tomu je a co s tím?Trochu jsem si pobrečel,ale nerad bych vydával tisíce v niveč a zavrhl italy.Budu rád za jakoukoliv radu,zkušenost či tip i na email,díky!
17.22, 10. 5. 2008, odpověděttak sem odpojil váhu vzduchu a auto jelo ještě hůř než s ní tak je špatná váha nebo ne???auto netahá , hůř se vytáčí a nad 4000 otáček se mu už nechce a to mám nový cívky, kabely i svíčky
19.44, 10. 5. 2008, odpovědětKtoru cast si presne menil, totiz take male cudo je katalyzator.. mne ked odisiel, tak to od 4000 nechcelo vobec ist, mozno si ho vymenil za tu hovadinu, preco to nedas do vyfukoveho servisu?
19.56, 10. 5. 2008, odpovědětno katalizator je podle mě hned za tom, ten hrnek co jsem měnil za vlnovec byl špatnej a auto bručelo jako by bylo bez výfuku a ten hrnek byl asi jen 10 cm dlouhej a 7 cm vysokej, to nebyl katalizator ne?
20.09, 10. 5. 2008, odpovědětmam podobny problem...tiez mi odisiel pletenec,takze som ho vymenil ale nekupil som len pletenec ale cely tento stredny diel.cele som to poskladal,no odvtedy auto pri rozbiehani nema vykon..ked sa trosku zohreje uz to slape ako ma.tak neviem kde hladat chybu,myslel som ci to nebude lambda sonda,co vi nato?
11.51, 8. 12. 2009, odpovědětPřed cca 2 týdny jsem měnil pletenec. Na výkon to vůbec nemá vliv. Jela dobře před tím, ikdyž byl děravej a dobře jede i teď.
14.56, 8. 12. 2009, odpovědět