ahojte.mam problemy s ventilatorom.stale mi idu obi dva.aj ked je nastartovane aj ked mam klucik v ruke.stale.. odpajal som aj cidla teplotne a nic.poradte ak viete co by to mohlo byt
14.48, 10. 5. 2008, odpovědětno prní bych šel po spečených relé. Změř si jestly je buzena cívka. Pokud jo, tak až teprve potom bych pátral proč? v opačném případě vyměň relata
15.32, 10. 5. 2008, odpovědětkde su tie rele??
16.15, 10. 5. 2008, odpovědětAhoj.v tvém případě nehledej nic v elektrice a rovnou vyměn snímač tlaku v klimatizační soustavě.Ten se skládá z několika mikrospínačů 1-vysokotlaký 2-nízkotlaký 3-mikrospínač který má nastarost spínání obou ventilátorů.Ten budeš mít nejspíš přidřený takže i při nízkém tlaku to znamená při nenastartovaném motoru s klíčkem v ruce ti tento přidřený mikrospínač neustále spíná oba ventilátory.Snímač tlaku se nachází na klimatizačním filtru který je před pravým předním kolem.Dobře se k němu dostaneš když sundáš pravou mlhovku tak tím otvorem.Je na vrchní části filtru.Pod snímačem je uzavírací ventilek tak že by ti při výměně nemělo uniknout médium.Dříve než ho vyměníš otestuj ho tím že z něj odpojíš konektor.Jestli-že se ventilátory zastavý při vypnutém motoru snímač je vadný. A ještě jedna rada.Snímač je z hliníku a je šroubován také do hliníku a to se rádo přidírá tak opatrně povoluj.Snad ti to pomůže.
1.18, 14. 5. 2008, odpovědětaj ten snimac som odpojil a stale idu...
20.44, 15. 5. 2008, odpovědětAhoj.Pokusím se popsat princip zapínání ventilátorů.Oba motory ventilátorů jsou přímo napájeny z akumulátoru přes 40 ampérové pojistky-vedle nádobky brzd.kap.O spuštění ventilátorů se starají spínací relátka před akumulátorem která ventilátory ukostřují.Spínací relátka jsou ovládané z řídící jednotky motoru-ECU.ECU dostává impuls k sepnutí od snímače teploty vody a snímače tlaku v klimatizační soustavě.Oba snímače jsi vyloučil tím že jsi je odpojil a přesto zústávají motory ventilátorů ukostřené.Zbývá zkontrolovat spínací relátka před akumulátorem jestli jsou napájená od ECU-stačí je při zapnutém klíčku vysouvat a zasouvat.jsou li napájená cvakaj.A také nejsou li relátka v sepnutém stavu spečená.Ale v každém případě při vyjmutí všech spínacích relátek ventilátorů-pozor myslím že jsou tam tři na různé rychlosti ventilátorů-se musí ventilátory zastavit.Běží li dál pak je do ventilátorů přiváděna falešná kostra a pak nezbývá než kontrola kostřícího vodiče motoru a jeho falešné ukostření odstranit.Jestli jsem se moc rozkecal pak se omlouvám.Přeju pevné nervy při hledaní
17.59, 16. 5. 2008, odpovědět