mám alfu 155 1,8 ts 103 kw, auto jelo parádně, vytáčelo se nádherně, táhlo super,ale už delší dobu se mi hřeje motor, v normálním počasí 100 stupnu.vyměnil sem čidlo, termostat, vodní pumpu a stále nic.Přez zimu mi tam najednou spadnul výkon, auto netáhne a nad 4000 otáček nechce jet a v tom sem měl díru ve vlnovci na výfuku, říkal sem si že to bude tím, vyměním vlnovec, ale auto stále nemá výkon.Ten sem už neřešil, zajedu do alfa servis autorizovaný a říkám jim že se mi hřeje motor at to spraví.Auto si tam nechali a řekli že mám v prdeli cívky a kabely, že motor nejede jak má a proto to při startech skáče a tím se to prej může i hřát, vyměním za 15 000 kč cívky a kabely a prej to zkoušeli projet a aoto jede plynule a nehřeje se.Odvezu si auto důmu a co zjistím , jede sice plynule a neskáče při rozjezdech, ale do kopce se auto zase hřeje, je tam 100 stupnů a výkon je ten samej jak byl, auto nejede, netáhne a navíc při rozjezdu bez plynu se to nechce rozjet a jak odstavím plyn tak auto moc zpomaluje a rychlo padaj otáčky až to zkoro chcípne a když šlapu na plynovej pedál tak to jde trochu z tuha a taky zvuk motoru malinko jaksy píská jako kdyby tam byloslaboulinký turbo, přitom to mám bez turba, . Poradí někdo v čem je chyba????
18.11, 11. 5. 2008, odpovědětzapomněl sem ještě napsat že to auto jelo parádně a motor měl bezva zátah i když se ten motor hřál, ten se mi hřeje už něco přez 1 rok ale ten výkon spadnul asi 2 měsíce, před tím jak sem měnil ten vlnovec a po tom servisu to už nejede vůbec, auto mi skákalo ale jelo rozhodně líp než co sem vyměnil ty cívky a kabely, nemohlo tam bejt něco posraný a ted se to dodělalo???
18.13, 11. 5. 2008, odpovědětPokud ti to netáhne, může to dělat váha vzduchu.
18.31, 11. 5. 2008, odpovědětno netáhne a taky moc to žere, zvedne se špatnou váhou spotřeba, zajímavý je že se starejma kabelama to jelo líp, sice ne jako předtím ale líp.A když chci nastartovat tak to poprvá začne valit jen na 3 nebo 2 válce, motor zaklepe a chcípne, podruhý už dobrý, myslel sem že to je těma kabelama, tak tyden po jejich výměně to nedělá a ted zase začlo, a zajímavý je že ten plyn je takovej hodně tužší a když ho odstavím hodně to zpomaluje a nechce to jet, nevím co s tím
18.56, 11. 5. 2008, odpovědětPokud ti při nastartování motor zaklepe a pak se uklidní, mohlo by jít o vadný variátor. A co se týká spotřeby, tak pokud to moc žere, tak by to mohla dělat lambda sonda...
19.10, 11. 5. 2008, odpovědětne to zaklepe a chcípne při starto vání jen někdy, podruhý už to chytne a zvuk motoru je normální, jak mám zjistit jestli je to váhou, lambdou atd a ještě čím to že se to hřeje
19.17, 11. 5. 2008, odpovědětŠpatnou váhu i lambda sondu, by měla zjistit diagnostika... Víc ti k tomu neporadím. A to že se to hřeje, můžeš mít zarostlej chladič.
19.25, 11. 5. 2008, odpovědětno zajdu na diagnostiku a uvidím ale už sem do mé 155-.ky narval 100 000, kolik vy jste narvali do vašeho auta???já koupil za 40 000 a dalších 60 000 dal za opravy
19.36, 11. 5. 2008, odpovědětporadíte někdo co by mohlo bejt mímu autíčku co jsem psal nahoře????
21.27, 11. 5. 2008, odpovědětAhoj já ti sice neporadím,ale můžeš si bejt jistej ,že nejsi jedinej co topí výplatu za výplatou do AR,ale naše blbost.
6.50, 12. 5. 2008, odpovědětPodkud jsi někde od Brna, tak ti poradím aby jsi zajel do Alfa servisu na Lipůvce. Jsou tam profíci a hlavně to není značkovej servis. Tam ti to daj určtě dohromady. Jinak já si myslím že ten slavý výkon bude špatná váha vzduchu a možná lamda. Protože určitě baterie byla při výmněně cívek odpojená a po zapojení dává řídící jednatka základní informace. Proto auto neumí s vadnou váhou jet.Samozřejmě tam musíš příjít s dokladem a reklamovat jejich poslední opravu. Pokud ti vymění tu váhu "pokud to tou váhou je " tak ti nesmějí naúčtovat práci, jen materiál, stejné za váhu zaplatíš dalších pět táců, práci jsi jim zaplatil už minule a ty za to nemůžeš že ti to neopravili. Hlavně se nenechat odbít. Prostě ti nedstranili tu závadu kterou jsi chtěl a hlavně nejdříve auto s jejich mechanikem projeď, pořádně to vyzkoušej a teprve po testu pokud bude vše v pořadku, jim podepiš předávací protokol a potom zaplať. Nepřebírej auto pokud ti řeknou že je to v pohodě, nikomu něvěř a hlavně né v autorizovaném servisu. Pokud při testu zjistíž že je to stále stejné tak ati ti tam vrátí starý díl ten novej vlastně nepotřebuješ a můžou hoši hledat dál .Jo a k tomu přehřívání - až ti začne vřít voda "stopá pára od víčka přetlakové nádobky, voda buble a víčko máš utažené" tak to řeš. Jinak je to v pohodě, může ti špatně ukazovat teploměr. Radim
16.15, 12. 5. 2008, odpovědětmohl bys mi poslat číslo na ten servis v Lipůvce???
19.01, 12. 5. 2008, odpověděthmmm
23.10, 12. 5. 2008, odpovědětneumis pouzivat google ??
23.31, 12. 5. 2008, odpovědětRadime dík za radu, já tam ale jel původně kvuli tomu přehříváná ne kvuli těm kabelům, jenže mi řekli že auto nejede kvuli kabelum a cívkam , tak sem je vyměnil a auto nejede pořád a ještě se přehřívá, takže přehřívání nevyřešili a ještě řekli že auto pojede líp po kabelech, to se ale nestalo.že auto nemělo zátah to sem věděl už předtím, chtěl jsem původně vyřešit jenom to přehřívání,ale když mi sami řekli že to nechce jet a že je to kabelama tak sem je vyměnil a ono nic.sám sem pak mechanikovi řekl že to jede líp když sme se jeli projet ale myslel sem to že to auto už necuká v malejch otáčkách kvuli těm novejm kabelů, co chceš taky zkoušet za výkon na půl kilometru ve městě.A ted když jsem tam volal že se to dál přehřívá tak mi řekli at to tam znova zavezu že budou zkoumat dál a když sem řekl že to nejede tak mi řekl že při zkušební jizdě jsem byl spokojenej, ale to jsem myslel plynulost jízdy ne vykon, jak se mám ted zachovat a co jim mám říct??????
23.48, 12. 5. 2008, odpovědětČíslo na servis Lipůvka je 602558581. Radim
14.44, 13. 5. 2008, odpovědětJedna možnost je. Pokud máš daňový doklad od provedených pracích a doklad kde je uvedeno, že žádáš o odstranění závady "přehřívání motoru", můžeš žádat o odstoupení od kupní smlouvy z důvodu nedstranění závady. Druhá možnost je reklamovat opravu a žádat o odstranění závady, vrácení starých kabelů a cívek a cenového rozdílu. Jenže kdo ví co ti vrátí za kabely. Ty tvoje jsou asi už na smeťáku. Třetí možnost je písemný nesouhlas s provedenou opravou. Je potřeba přesně popsat kdy kde co a jak a že s jejich postupem nesouhlasíš. Do 30-ti dnů ti musí poslat písemné vyjádření, kde bude uvedeno jak budou postupovat. Hlavně je potřeba se bavit o tom že přehřívání motoru řešili výměnnou kabelů a závada přetrvává. Pokud se ti do 30-ti dnů nevyjádří musí ti vrátit peníze. Za pokus to stojí a při nejhorším to můžeš nechat prošetřit ČESKOU OBCHODNÍ INSPEKCÍ. Kontakt na ČOI najdeš na netu.Budou to šetřit asi tak měsíc, pokud jim od tebe bude něco chybět tak dva. To že jsi řekl mechanikovi že to jede s nima neřeš. Buď neodbytný! Radim
16.18, 13. 5. 2008, odpovědět