Zdarec. Mam problem. Mam 1.9 JTD z 1999 a za jizdy mi chcipne. Uz jsem vykoumal, ze se to stane jenom, kdyz jedu a pustim plyn (motorem prochazi vzduch) a pak chci pridat plyn a zdechne to, vypne se motor, rozsviti kontrolka vstriku. po par sekundach to nakopnu znovu a jedu dal. Dokud treba na 3ku nepustim plyn:-((( a opakuje se to... Nevite nekdo, co by to mohlo byt?? kdyz vyradim, normalne to drzi volnobeh... je to nejaky cerpadlo nebo neco?? popr. kde ten dil sehnat?? diky moc Alfari
21.34, 11. 5. 2008, odpovědětahoj, tak to ti docela zavidim. Ja sa k tomu, aby som pustil plyn ani moc nedostanem. Idem, ked sa to zohreje , tak jednoducho chcipne a na pol hodiny mam pokoj, mozem sa kochat okolim. Po pol hodine to nastartujem a zas idem, pokial sa to nezohreje. Zavidim ti, ze nastartujes po par sekundach. Ale vazne, toto su chyby na h...o. Zle sa hladaju a nikdy si si neni isty, ci uz si za vodou , alebo nie. Vela stastia.
22.18, 11. 5. 2008, odpovědětcau pa3k, ja mam ten isty problem mam 1.8 TS a ty?uz si to odstranil?sviecky to niesu lebo som ich menil
23.07, 11. 5. 2008, odpovědětahoj jen chci dát zkušenost kterou mám já s 2,4 ,nejdřív mi to začalo chcípat jak jsem se dostal tak k 3000ot/min a šlo to natočit po pár minutách no a po pár dnech to vyplo úplně. Byl to DRV ventil ,ale to je jenom jedna z mnoha možností.
6.40, 12. 5. 2008, odpovědětUž som objednaný na diagnostiku. Uvidim, čo mi vypíše, zatial ma servisák desil s novými vstrekmi kus po 15.000,-. Neviem, či je to realna cena, alebo mi zoženie ešte aj nejaku kočku, aby som zabudol na tu cenu :-D. Keď budem mať po tom, tak sem hodím, čo to bolo a za koľko.
20.43, 12. 5. 2008, odpovědět"pol hodiny mam pokoj, mozem sa kochat okolim" :D :D :D
22.17, 12. 5. 2008, odpovědětAhoj R.o.st.a.n. mám to samé a už na tom bádám 3 měsíce.Dej mi vědět,jak jsi to odstranil.Díky.
19.35, 21. 5. 2008, odpovědětZdárek, už ste to napíchli na Diag? Viktor: hází ti svíčky jiskru - jde tam napětí? Alfa neodchází nejenom na motor - olej a mech věci, ale hlavně na elektroniku.
13.39, 22. 5. 2008, odpovědětV tomto případě se může jednat o propálené písty už nekolikrát jsem s tou to závadou setkal,vetšinou za to může řidící jednotka která začne špatně dávkovat benzín.většínou dávkuje moc pak se to propálí oprava cca 25000
14.16, 22. 5. 2008, odpovědětNo neviem, ale prepalené piesty by nešli stále a nie len niekedy. Bol som na diagnostike atam vyhodil comp asi milion chýb, možno ešte viac. Tak mi to vyčistil a skušal, či to nespraví , resp. nechcípne. Nestalo sa, tak som si zobral auto naspäť, víkend bez problemov, ale od pondelka sa to zacalo. Najskôr len pri teplom štarte a teraz už aj za jazdy. Do servisu mám 20km , tak tá cesta bude zážitok, ale som zvedavý, čo vyhodí comp. Potom to sem hodím. Takže teraz potrebujem silné cuore, lebo cuore sportivo mi chcíplo :-D
22.17, 22. 5. 2008, odpovědětPokud ti diag vyhodila chybi a auto zlobilo tak smazanim se to nezlepsi :-D musis holt ty chyby odstranit a pokud se to nezlepsi, tak hledat dal.. hodne stesti...
9.44, 23. 5. 2008, odpovědětAhoj,Rosťova vypadá na problém s pumpou,ta slovenská je stoprocentně snímač polohy pod krytem rozvodů,nebo ten druhej na klice,diag.to najde v poho.Moje minulá 2,4 JTD zhasínala v tahu na plný pecky,hlavně při předjíždění.Dělali jsme všechno možný a nakonec to byla velká pumpa.Ale u 1,9 jsem o tom zatím neslyšel.EGR vyloučíš snadno,zaslep ho a uvidíš,to ostatní je horší,zajeď si někam kde maj nádobky na kontrolu přepadu nafty ze vstřiků,taky by to mohlo bejt.Zkus Málka v Lazech,jestli to nemá.Jinak asi lipůvka....examiner
0.55, 24. 6. 2008, odpovědětZdarec Davide. Ty jsi ze Trebove? ja jsem z Trnavky, sice nevim jak, ale asi to vis, kdyz jsi psal o Valkovi z Lazu (ne Malek, ale Valek). Znam ho. tedka tam auto mam. Nejak to v posledni dobe prestalo. Menil jsem doma zhavice, ale jeden jsme ukroutil a zlomil se v pulce, takze musi hlava dolu. Ale kdyz jsem mel ten jeden odpojeden, nechcipalo to. Tedka jsem v Anglii, tak to resim pres mail (musim na technickou atd.). Prijedu domu za mesic, tak se do ni pustim!! Jinak jestli jsi ze Trebove, tak se urcite muzeme nekdy sejit a pokecat. Jakou mas alfu? par jich tam vidam. Ja mam stribrnou s kridlem, 16 kola - 5 dir... stavam na Zapadni, kdyz tam spim... co myslis? kdyztak napis klidne maila na rjanik@seznam.cz.
0.31, 25. 6. 2008, odpovědětLidi piste jak jste veci nakonec vyresili? Taky se mi ted stava ze kdyz pustim plyn tak to nekdy cchcipne ale jelikoz tady reseni nikdo nenapsal tak prosim Vas napiste cim sjte to meli?
20.03, 13. 12. 2009, odpovědětJestli je to JTD jak píšeš na 90% snímač otáček, měl jsem to samé asi při 130tiskm, odchází to docela pravidelně. Myslím, že se propálí protože je tam původně nějak blbě zkroucený. Oprava okolo 3-5tisíc. Mám dalších 55tisíc a bez problému, až na ....... však to znáte!
12.24, 15. 12. 2009, odpovědětJako myslíte chlapi tohle? http://eshop.autobenex.cz/showimage.asp?img=/FotoCache/big/obrazky/159/9.0169.JPG&lng=1&plu=KW453169
14.28, 15. 12. 2009, odpovědět???
8.04, 17. 12. 2009, odpovědětja som mal tiez snimac otacok klukovej hriadele a oprava ma vysla 1200 samorejme este v korunach...
8.25, 17. 12. 2009, odpovědětNo uvidime, rekl jsem to znamemu, ale ten se k tomu dostane az v pondeli :-( ale je na prd ze to psalo chybu cidla talu railu a taky chybu tlaku turba (P0191 a P0236)
10.26, 17. 12. 2009, odpověděttiež 1,9 JTD, mne to chcípalo mesiac. Na diagnostikách (3x) to vypisovalo všeličo možné... už som to tu podrobne písal. Nakoniec závada bola v pripchatom filtri čerpadla nafty z palivovej nádrže.Po odstránení tejto závady všetko úplne O.K.
12.12, 17. 12. 2009, odpovědětzalezi jestli ti to zdechalo pri vykone nebo pri brzdeni motorem kdy vlastne nic nespalujes.
13.01, 17. 12. 2009, odpovědětTakže problém vyřešen. V nějakém ventilu za vysokotlakým ventilem byly nějaké mikročástečky, které neumožnili vetnilu se dokonale uzavřít. PO vyčištění ventilu je to OK. Jenje problém že je možné, že je načaté čerpadlo a ty částečky byly z něj :-( Což ukáže čas...
6.50, 11. 1. 2010, odpověděttak to zase dela :-( ale nejak se mi nehce verit ze by ty castecky byly z vysokotalkeho cerpadla, kdyz pri vykonu mi to jede uplne OK...
10.49, 15. 1. 2010, odpověděttak jsem vymenil pred rokem filtr a byl klid. Ted se to vratilo, po vymene filtru se to trosku zlepsilo ale neodstranilo :-( Jsem z toho uz zoufalý :-( Po nynější výměně filtru to zdechalo jen po vytočení motoru při předjetí a následném brzdení motorem a po cca měsící to občas zdechne i při delším brždění motorem :-(
9.18, 16. 11. 2010, odpovědět