Zdravím, mám 2,5 V6 a na přední nápravě se mi na letních pneu brutálně sjíždějí vnitřky (215/45 R17 ET30). Geometrii jsem dělal už 2x na letních. Dám zimáky 205/65 R15 na plechu, prej origo z alfy a je to v pohodě, sjíždějí se normálně. V tech. mám psaný ET 41 - 43,5 ale co sem koukal na netu na disky, tak takový ET na žádným nebylo. Někdo mi tvrdí, že to může dělat jiný ET nebo ramena, ale proč se to nesjíždí i na zimních. Poradí mi někdo, dík.
18.55, 15. 5. 2008, odpovědětnemuzu si pomoct, ale na 215/45/17 je to snad normalni ... to se sjizdi snad vsem 156 :-(
19.03, 15. 5. 2008, odpovědětHm, to jsi mě moc nepotěšil. Ale snad ne tolik jako mě. Koupil sem loni nový a najel pár set km a je to smeteny a dělá se tam takový zobáček. Starý byly sjetý tak že půl napisu výrobce gumy byl pryč a z běhounu lezly dráty a plátno. ale zhruba jen na šířce cca 3 cm. Nejde s tím něco udělat kromě toho jezdit na plechách?:-)
19.07, 15. 5. 2008, odpovědětde vyměnit silebloky na spodnich ramenách ty vnitři a jit na geometrii
20.20, 15. 5. 2008, odpovědětU mna to robilo aj na zimnych.. a to som daval robit geometrie v servisoch.. az som to dal spravit fachmanovi v alfe a zimne zrazu v pohode... toto leto testujem letne a uvidim.. inak ma na tom podiel urcite aj velkost pneu a ET..
22.24, 16. 5. 2008, odpovědětDíky za odpovědi a kdyby vás ještě něco napadlo, sem s tím:-)
11.42, 18. 5. 2008, odpovědětTkaže si myslím že bys měl vyměnit ty silentbloky protože přecejenom to je guma neni nejpevnější a ten podvozek dostává zabrat s těma 17" kolama.Obecně ty kola jsou tvrdší než 15" s vysokým profilem,kde se ta guma se smýká.Taky ta geometrie má vliv.Hlavně kvalita laserové geo. je lepší než opltika.Taky záleží na kvalitě provedené geometrie(dovážené auto-plná nádrž,dofouknoutá kola,rozložení hmotnosti na sedadlech).Už jsem seřídil na 400 aut.A moře octávií II a ty vyloženě na 17" kolech trpí pilovitým opotřebením vnitřní strany pneumatik.A v neposlední řadě je faktor stylu jízdy do zatáček.
15.17, 18. 5. 2008, odpovědět