Chtěl bych Vás poprosit o radu,pokuď měl někdo z Vás stejný problém,který popíši! Jedná se o AR 156 1.9 JTD 81Kw!Problém je v tom,když se motor zahřeje,tak při poklesu otáček pod 2tis.,při zařazeném stejném stupni,se i při plném sešlápnutí plynu,auto nerozjede a otáčky jsou pořád na stejné úrovni!Jestli chci zrychlit,tak musím podřadit a je vše v pořádku!A nebo držet pořád motor v otáčkách!Největší problém ale je,když se mám rozjet do kopce či na křižovatce,vlastně při každém rozjezdu!Musím se jakoby rozjíždět přes spojku,je za mnou jenom černý dým a rozjíždím se jak s Trabantem!Stačí,když se s otáčkama dostanu na 2,3 až 2,5tis a vše je v poho!Podotýkám,že váhu vzduchu mám úplně novou a spotřeba nafty a oleje je normální! Díky za rady
18.58, 15. 5. 2008, odpověděta vahu máš bosch?
19.05, 15. 5. 2008, odpovědětJistě
19.07, 15. 5. 2008, odpovědětpak mě jedině napadá turbo
19.09, 15. 5. 2008, odpovědětTurbo by snad nešlo hned,ještě za studena.A pak by taky byl větší úbytek oleje!Měním pravidelně okolo 12tis.km a nedolívám!Turbo začne bzučet slyšitelně kolem 2,5tis otáček a má pravidelný nárůst!Tak nevím,ale turbo asi né!Taky tlak turba je ok.!
19.14, 15. 5. 2008, odpovědětKurna to je zajimave,takle se to blbe resi,jestli to vykoumes napis to nekam at jsem chytrejsi.
19.25, 15. 5. 2008, odpovědětJeště blběji se s tím jezdí!Představ si,že stojíš na červené,před Tebou A8 a za Tebou Favorit!Audina se rozjede normálně a já se rozjíždím jako šnek a je za mnou černý dým,že ten z Favoritu skoro nevidí před sebe!Než se dým rozplyne,tak mne ten Favorit nevidí,protože jsem nalepený na zadku A8,jelikož jsem musel držet otáčky!Je to fakt legrace!
19.35, 15. 5. 2008, odpovědětPodivej se na uživatele lviček 2.9. 2006 u něho to byla vypadlá hadice sání turba a nebyl sám co to rešil uplně stejný příznaky.čus
19.49, 15. 5. 2008, odpovědětsory 6.9. 2006
19.52, 15. 5. 2008, odpovědětJá měl nemlich stejný problém, prožranou od myší hadici od turba.
20.34, 15. 5. 2008, odpovědětjeste bych se podival na potemciometr plymoveho pedalu..
20.50, 15. 5. 2008, odpovědětHadice od sání není vypadlá a ani prožraná!Hadice taky při přidání plynu krásně ztvrdne!Ještě jedině zaslepit EGR ventil.Ale zajímalo by mne,proč není zaslepený od výroby a nebo k čemu je dobrý,když se může zaslepit!
20.50, 15. 5. 2008, odpovědětHadice turba, trubka u vahy vzduchu, katalizator, vyfukove vedeni... Ted chcu zkouset tu vahu vzduchu, ale nejde me oddelat konektor...
22.04, 15. 5. 2008, odpovědětto mari: pri ko váhy vzduchu poklesne výkon(čerpadlo tlačí menej, turbo dáva menej vzduchu, rapídny pokles výkonu) turbo bude ok, keby bolo turbo chytené alebo k.o tak ti do dymí do modra. egr slúži na recykláciu výfukových plynov na voľnobehu, pri 2000 otáčkach už musí byť zatvorený. niekedy sa ale ten egr tak zasviní že sa nedokáže zavrieť. to znamená že výfukové plyny ktoré už mali naplno roztáčať turbínku idú späť do sania. turbo neplní tlakom akým by malo, ale čerpadlo alebo pumpa už tlačí naftu priamo úmerne otáčkam. akurát chýba vo valcoch potrebné množstvo vzduchu a preto to dymenie. pri prasknutej hadici by to nešlo ani vo vyšších otáčkach. uff ale som sa rozpísal. dúfam že ti info pomôže
22.50, 15. 5. 2008, odpovědětAhoj, tak ja som mal presne tento isty problem, na studeno to slo OK ale ked som presiel tak 20 km a siel niekde cez mesto na volnobeh alebo na stvrt plynu tak mi to tiez robilo. Chcel som sa rozbehnut alebo zrychlit tak to bolo nemozne. Ked to vychladlo tak to zase chvilku slo Diagnistika bola OK a ja som bol bezradny. Potom som len tak vybral EGR a vycistil ho no a samozrejme rozhybal, ale iba tu mechanicku cast a nic...potom som ale zistil ze sa zadrhava ten elektromagnet co ovlada tu mechanicku cast, tak som tam nastriekal WD a vseliake povolovacie sracky, rozhybal som to a odvtedy pohoda...ubehol som cca 1000 km a je to OK...tak skus rozhybat cely EGR a uvidis, mne to pomohlo...snad aj tebe, vela zdaru
23.14, 15. 5. 2008, odpovědětDíky všem,kteří se zůčastnili řešení tohoto problému,který je jak se zdá už vyřešen!A to tak,že dnes proběhlo zaslepení EGRu a Alfa "zatím"běží tak jak má!!!Děkuji za příspěvky a slušné chování v této diskuzi,protože to zde,bohužel,nebývá pravidlem!!!Jinak přeji Všem,aby dojeli vždy šťastně a ve zdraví k cíli!
21.31, 16. 5. 2008, odpovědět