caute. ked zapcham vzadu vyfuk, mal by na volnobehu po chvili zhasnut motor ak je cela sustava tesna ? povedzme ako na starych embeckach sa to tak skusalo. ( a nahodou nemate niekto na predaj kotuce a spalky na 1.6-ku za rozumnu cenu ? )diky.
18.03, 20. 5. 2008, odpovědětno s tou tesnosti by me to taky zajimalo, protoze jak mam napojenej posledni dil tak je to trochu okoureny. ramus to nedela,ale zajimalo by me ,jestli to muze mit vliv na vykon.........
20.22, 21. 5. 2008, odpovědětVyfuk by tesny byt mal,cim blizsie k motoru netesnost je,tam viac ju citit na spotrebe,vykone,a samozrejme zvukovo. Zacernana objimka koncoveho tlmica je dost casta u vela aut,ked to fuci moc treba sa s tym pohrat,upravit spoj,dat vysokoteplotny tmel,a tak...a zapchavanie vyfuku kym nezdochne mi nepripada rozumne,nema kam unikat tlak z motoru,a ten si moze najst cestu niekde inde,co uz prirodzena cesta nebude:))
20.43, 21. 5. 2008, odpovědětno já si myslím, že pokud je díra někde až za lambda sondů, tak nějaký pokles výkonu a zvýšení spotřeby nehrozí. Tam už natom tak nesejde.
21.06, 21. 5. 2008, odpovědětAle sejde!
21.15, 21. 5. 2008, odpovědět:) tak ako ?
21.45, 21. 5. 2008, odpovědětNehadam sa,nehovorim ze ta zmena je dramaticka,ale citit to. A myslim ze aj zalezi na tlaku potrubia a rychlosti odvodu spalin,cize ta diera za lambdou to ovplyvnit moze. Aspon moje doterajsie skusenosti su take.
11.31, 22. 5. 2008, odpovědět