Chlapi potřebuji poradit, koupil jsem 2,5 V6. Díval jsem se na olej a je asi tak 1-1,5cm nad riskou. Je to velký problém??? Mám si to nechat odsát a nebo to nevadí?? Jaká jsou rizika? Díky
15.18, 22. 5. 2008, odpovědětNikdo nic??
15.32, 22. 5. 2008, odpovědětNo niekde tu ,ale davno som cital ze je to problem!Bolo to aj napisane ze preco,ale uz som zabudol.Ak sa ti chce pohladat,tak hladaj,ale a by som to neriskoval.Ak nemas pocitac tak len vykrut vipustny srob a nechaj kus vytiect.
18.38, 22. 5. 2008, odpovědětRaději vypust, jinak myslím riskuješ zničení např.simeringů, tzn.poteče Ti z toho olej....
21.25, 22. 5. 2008, odpovědětNeřešil bych to moc stejně ti ten olej brzo vymizí když je to benzínák ten žere oleje dost já ho měl ještě víc nadf riskou a v pophodě...
21.38, 22. 5. 2008, odpovědětTaky mě to napadlo - totiž proč asi tak někdo, kdo prodává auto doleje olej na maximum...Viděěl bych to tak, že motor má oleje enormní potřebu a spotřebu, takže prostě proto, aby se na to přišlo co nejpozději:o)
21.47, 22. 5. 2008, odpovědětAch jaj...to su ale nazory. Co myslite...na co je tam pre boha ta riska????????????
7.24, 23. 5. 2008, odpovědětOlej nad riskou není moc dobrý. Motor ho bude víc spotřebovávat => katalizator se sním bude muset poprat. Pokud bude zas oleje malo bude se olej odpařovat (vypalovat). Olej odsaj! Každých 1000 km zkovtroluj hladinu a případně dolej olej. Muj 2,0 TS 16V ma spotřebu oleje cca 0,1-0,15 l na 1000km. Zaleží na zusobu jízdy.
7.41, 23. 5. 2008, odpovědětDíky za rady, dneska to raději nechám odsát :-) stejně do toho motoru čumím co týden :-D
7.53, 23. 5. 2008, odpovědětprebytočný olej odsaj, pri jazde potom vzdniká veľký tlak oleja keď je ho veľa a môže ti vytlačiť simeringy. ak tam máš teraz 10w-40 a žralo by ti veľa oleja, tak prejdi na 15w-40. trocha lepšie ti potom pretesní valce ;-)
8.08, 23. 5. 2008, odpovědět