Zdarec. Menil jsem na 1.9JTD zhavici svicky. blikala mi kontrolka, ale rozhodl jsem se vymenit rovnou vsechny. Neni to zase tak hrozna prace, docela se to da. ALE!! prvni dve jsem vymenil v pohode, ale treti, problem na svete. Vubec to neslo, srouboval jsem pomalu, dost velkou silou a pak najednou to zase slo, ale svicka nejde vytahnout ven!! Je to tak ve 3/4 zavitu venku, ale nejde zasroubovat ven ani zpet. Protaci se na stejnym miste. Zkousel jsem ji tahat klestema, nejde!! nejde ani zasroubovat zpet. Nevite, co to je? nejak se mi nezda varianta strzenyho zavitu. jsem si prece vysroubovaval ven! fakt nevim, doufam, ze nebudu muset sundavat hlavu a resit to jinak!! diky moc za radu, jsem bezradnej. Alfa jede, ale ted uz asi jen na 4 valce:((....
12.53, 28. 5. 2008, odpovědětJá nevím ale když máš 1.9 tak ti to víc než na 4 válce nepojede :-). A asi je tam ocelové pouzdro které vythls z hliníkové hlavy nasere ale asi tě nemine hlava dolů.
14.33, 28. 5. 2008, odpovědětspletl jsem se, chtel jsem napsat na 3 :-)). Podle me mam zhavic v pulce zlomenej, jak pise alpiners2... akorat ta horni pulka tam drzi porad a ten spodek tam nekde bude na zavitu. nejak to zkusim, ale asi pujde hlava dolu. posledni dobou samy spatny zpravy:(
15.25, 28. 5. 2008, odpovědětniečo podobné sa mi stalo na vectre, jednoducho sa žhavič akokeby v polke zlomil. v ruke mi ostala vrchná časť s polkou závitu a polka žhaviča ostala v hlave. nakoniec som to vybral von vyťahovákom alebo ako sa to volá. vyzerá to ako drevoskrutka ale s opačným závitom. bola to mizerná robota ale nakoniec som to vybral. tak buď skúsiť toto alebo dať dole hlavu, čo je samozrejme drahšie :(
15.09, 28. 5. 2008, odpovědětmi taky nešla ven, taxem zabral a konec žhavičky zustal zakarbonovany v hlavě, skoušeli jsme ji vytahnout ale marně, musela hlava dolu, pak nove těsněni, přerovnat hlavu a rovnou rozvody, ale od te doby mi auto pořadně nejede a řešim problem viz NEJAKA CHYBA
20.18, 28. 5. 2008, odpovědětno ja jsem delal rozvody je to tak 2 mesice zpatky, tak to snad nehrozi. ale hlava bude muset jit dolu. Zda se mi, ze se zlomil nejak za pulkou. kazdopadne takova blbost a bude me to stat jeste dost usili a penez, protoze odlitam a musi to udelat mechanik:(((... ale diky za zkusenosti
23.10, 28. 5. 2008, odpovědětzdar, me kontrolka zhaveni po startu taky obcas blikala a podle manualu je v hajzlu zhavicka a tak sem vymenil vsecky, mam 1.9jtd77kw, za nove bosh a kontrolka uz neblika jen obcas ale pri kazdem nastartovani. resil ste to nekdo? dik
11.52, 30. 5. 2008, odpovědětmůžeš mít ještě špatné relé žhavení...diagnostika by to měla ukázat....
21.14, 30. 5. 2008, odpovědětdiagnostika hlasi spatnou zhavicku
17.13, 1. 6. 2008, odpovědětProsiiiiim o radu. Vcera som sa pokusal vymenit Zhavky!, ale majitel predomnou, alebo servis ktory ich menil zasroboval dve z nich krizom, s toho vypliva naozaj velmi tazko isli vysrobovat a zavit v hlave je uplne v hajzli, Chcem dat dole hlavu!!! mam aj manual Ar156, ale chcem sa spytat ci ste to uz niekto robil, ci ste davali dole hlavu?Chcem aby na hlave ostalo co najviac komponentov ako napr. vysokotlake cerpadlo, zvody vyfukove atd...chcem co najmenej demontovat!!!!ale potrebujem vediet co je nezbitne odstranit z hlavy aby isla vybrat von. Moj otec to uz robil, ale na fite uno 1,3D toto je nieco ine preto vas ziadam o radu. a nasledne dam asi vybrusit nove zavity, alebo dam vlozky. dakujem velmi za radu. Coure Sportivo
16.33, 16. 11. 2009, odpovědětmam alfu 156 1.9JTD 7kw!!
16.34, 16. 11. 2009, odpovědět77kw :-)
16.35, 16. 11. 2009, odpovědětnoo puzdro tam neni ziadne ale treba vytiahnut na sylu ten zhavic a potom narezat novy zavit a basta ,mal som taky pripad uz
19.43, 16. 11. 2009, odpovědětDakujem za odpoved, ale nepresne som uviedol, ze zhavice su vonku, jeden je vonku!, ale druhy tam stale je, hajzl!!!!! Tak ako ho mam vybrat ked nejde zasrobovat, ani vybrat von, sa tam toci na mieste!!! strhnuty dojeb...zavit!!!ked viete ako ho vybrat aj bez zhodenia hlavy, nejaka finta, fiigl, budem vdacni za vsetku pomoc, Coure Sportivo
22.23, 16. 11. 2009, odpovědět