Zdravím vsěchny alfisty a prosím o radu . Máte někdo zkušenost s ůspěšností opravné sady ?Po dlouhé době se mi ji podařilo sehnat a už jsem byl smířený že koupím nový .Měl jste to někdo rozebraný ? Psalo se tu že se tam může pokazit jen pružina a teflonový pouzdro . Mám r.v.99.Díky.
21.54, 3. 6. 2008, odpovědětkde si zohnal ten kit ? tu u nas to nik nevie zohnat ( alebo sa vsade tvaria, ze sa neda ).
23.23, 3. 6. 2008, odpovědětKto to kde nevie zohnat???? Ak pohladas v diskusiach je tu aj eper cislo tej sady a kazdy dealer Alfa Romeo to vie podla tohto cisla objednat. Ak ti povie, ze nevie, v zivote by som do toho servisu nesiel. Dodacia lehota je myslim 2 dni ak je to na slovensku a 4 ak to treba z talianska.. Takze ziadny problem..
8.32, 4. 6. 2008, odpovědětAhoj umi to Venca Kamenik v Praze na Bohdalci,je fakt dobrej. Po ty sade uz se mi variator ani jednou neozval
23.30, 3. 6. 2008, odpovědětJa uz mam skusenost.. Ako mi vravel ten chlapik co to menil, moze to vydrzat 10 ale aj 100 tisic km. Mne to vydrzalo asi 20 000 km a uz sa zase ozyva, takze tak.. Mam proste smolu asi :)
8.34, 4. 6. 2008, odpovědětčetl jsem tu na TECHNICE že do r.v.2OOO byly variátory kazové a já mám 99.takže nevím jestli má cenu dávat opravnou sadu do variátoru který má výrobní vadu.Někdo tu dkonce psal že v něm žádný teflonový kroužek neměl.
16.55, 4. 6. 2008, odpovědětNo ja mam 2001, takze je to asi jedno :)
9.52, 5. 6. 2008, odpovědětMam s tou sadou spatnou zkusenost. Daval mi ji pan Kamenik. Za studena je zticha, ale beda, kdyz se projedu dalnici. Pak chrci cely den. Chova se to divne. staci ubrat plyn a ozve se. Po startu chrasti jak o zivot. Vsechno tedy kdyz je teply olej. Pan Kamenik mi daval olej 10W40. Ted me ceka vymena, dam tam 10W60 a uvidime...
3.46, 6. 6. 2008, odpovědětani 10W60 situaci nezlepšil... Údajně je také snadné variátor složit špatně.
17.07, 29. 7. 2008, odpovědětMáš to špatně smontovaný,to je celý.Bejt tebou,reklamuju to-opravit to opravdu jde i když máš vůle v zubech,ale musíš vědět jak na to a jak to sestavit.
13.33, 1. 8. 2008, odpovědětDíky za info . Asi tam přece jenom dám novej.
20.57, 6. 6. 2008, odpovědětNakonec jsem přece jen nechal variátor zrepasovat u V . Kameníka a zatím OK a správně sesadit dá trochu práci. Mechanik byl šikula ale nic moc neprozradil.cca2700 kč.i se sadou.
21.46, 29. 7. 2008, odpovědětmam 156TS1.ž 16v,variátor jsem nechal opravit touto sadou asi před týdnem a u celé operace jsem byl,samozhřejme klepání stylu diesel přestalo,a podle mě to auto i líp chodí ve vyžších otáčkách,pružinu vyměníš snadno,ta se zplést nedá,spíš tě překvapí,že po rozebrání variátoru tam žádný teflonový kroužek nenajdeš,r.v 99 tam má ještě první tip variátoru,který má na dně jen dvě malé kulaté plíšky,ta oprava není těžká,ale je na to celkem zdlouhavý popis,tak jestli budeš chtít detaily,tak mi spíš zavolej 777 677 320
21.58, 29. 7. 2008, odpovědětMůžeš říct jak to montoval zpátky dohromady když jsi na to koukal?ten variátor totiž nemáš šanci bez přípravku smontovat tak jak má bejt.Proto by mě to zajímalo.Ani se nedivím,že plno lidem ta sada nepomůže a nebo jen na pár km - protože pokud to klepání nezpůsobuje ta plastová podložka,ale vůle v zubech (což je podle mě častější případ) nemáš šanci to bez přípravku sesadit správně-a to vlastně není možný ani když se ten variátor jenom rozebere.Je možný,že to na chvilku zabere i při chybném sestavení (pokud není vůle v zubech)-ale to fakt jen na chvilku.A když vidím že to plno lidem nezabralo,nebo jen an chvíli,je mi jasný,že to ti lidi sestavili tak jak jim to šlo-prostě tak jak to sedne - ale to není správná poloha,to je velkej omyl.Proto ty sady nefungujou.
13.26, 1. 8. 2008, odpovědětA nějaký,že to sesadíš správně rovnou na autě,jen když sundáš rozvodový kolo-tak to je fakt blbost největší.Jo,sesadíš to na autě,ale špatně.Chtěl bych vidět někoho kdo dokáže na autě bez demontáže sesadit variátor tak jak má opravdu bejt.
13.29, 1. 8. 2008, odpovědětJa jsem rozebral variator tak ze jsem to oznacil-sundal rozvodove kolo s casti variatoru- vymenil pruzinu a krouzek- podle znacek zase slozil- zatim OK. Co bych tam mel udelat behem tohoto postupu spatne, tak ho pripadne nastavit atd.???
15.10, 5. 8. 2008, odpovědětNo pokud jsi si to poznačil,tak to určitě nebyla chyba-ale pokud jsi to skládal zpátky správně tak jak jsi si to označil a povedlo se ti to složit,je to známka toho,že je ten variátor vytlučenej a klepat ti za chvíli stejně začne.Totiž když by byl ten variátor OK a neměl už vůle v ozubení a ty by jsi ho chtěl složit zpátky,tak se ti to vůbec nepovede. Proto je taky jasný,že u tebe nebyla špatná pružina ani ta plastová podložka - tudiž tam cpeš tu sadu vlastně k ničemu.Máš už vymlácený zoubky uvnitř - to jde opravit (částečně) tou sadou a vzájemným natočením těch koleček uvnitř.Pak ten variátor na volnoběhu už neuslyšíš,ale v otáčkách se stejně ozve pokud ten původní byl už totálně vymlácenej.Ale když ty kola otočíš tak aby jsi vymezil vůli v zubech,už ho bez přípravků nemáš šanci složit.Takže pokud se o to někdo pokouší zkusmo a povede se mu to složit jen v ruce nebo svěráku,je to vždycky špatně a za chvíli se začne ozývat znovu.
0.32, 6. 8. 2008, odpovědět