Chtel bych se zeptat jestli nekdo nema skusenost kvilenim rozvodaku.Nedavno sem si alficku poridil a jediny co me nenecha v klidu je ten rozvodak,teda jestli je to rozvodak.Pri studenym motoru to kvili jako pra.. za tepla to nejde temer slyset.Klinak to 100% neni.Podle servisky mam 40 000 po vimene.Doporucujete je vymenit nebo povolit.A na kolik vijdou komplet a ma se vimenit i na vivazovacich hridelich?Dik
15.30, 7. 12. 2006, odpovědětTo co ti kvílí není rozvoďák ale tzv. klínovej řemen ( teď placatej s podélným vroubkováním) pohání klimu a altík. Napni ho a bude po kvílení.
16.22, 7. 12. 2006, odpovědětAhoj, mám také 156 2.0TS a kvílí mi to tam podobně jako u tebe. Jsem již po výměně rozvodů. Mám tam prý špatné ložisko, ve kterém je umístěna napínací kladka. Buď tedy bude potřeba opravit toto ložisko nebo může také kvílet samotná kladka a nebo jsem také slyšel, že by mohla být vadná pumpa. Spíše to ale vypadá na to ložisko.. Prý to budu mít grátis, protože před výměnou rozvodů nic nekvílelo. V neděli jedu do servisu :) Držím palec, ať to také vyřešíš.
9.50, 8. 12. 2006, odpovědětKladky mám samozřejmě nové. Nejspíš to bude tím ložiskem.. Může se ale také stát, že i nové díly nejsou v pořádku.. V takovém případě za to nemůže mechanik, ale výrobce.
14.54, 8. 12. 2006, odpovědětCau chlapy co je pravda na tom zue rozvody maj jeste jinci remen nez rozvodovy a klinovy...v servisu mi rikaly jete jeden a ze komplet vymena vyjde i s kladkama na 10tisic...prvne mi rikaly ze jenom 4500kc s kladkama a tedka ze tam je jeste problem stim dalsim remen ..dik za kazdou odpoved
13.55, 19. 12. 2006, odpovědětČau Otakare, myslím si, že je tam ještě vyvažovací řemen, ale nejsem automechanik.. Výměna rozvodů mě stála také 10tis., takže by to mělo být v pořádku :)
16.58, 19. 12. 2006, odpovědětaha dobre diky jen jsem se chtel informovat:)a pri kolika jsi je menil??jen tak orientacne jestli by jsi mohl napsat?
22.05, 19. 12. 2006, odpovědětNa tachmetru jsem měl cca 90tis.km. Jelikož jsem však Alfu kupoval v áčkách, možná má najeto jednou tolik. Kamarád automechanik mi řekl, že rozvody by se měli měnit mezi 60 - 120 tis. km, záleží na výrobce. Všeobecně se tvrdí, že 100 000 tis. by měli vydržet, ale nikdo ti to nezaručí. Prý se na nich ani nedá poznat, v jakém jsou stavu, resp. mohou klidně vypadat v pořádku a stejně prasknou, čerpal z vlastní zkušenosti. Zkrátka dodržuj těch 100 tis. (maximálně) a myslím, že to bude v pohodě. Pokud jsi kupoval ojetou Alfu, preventivně je určitě vyměň. Km se točí všude jako o závod, takže pokud nemáš kde vyčíst skutečný stav, nemůžeš si být ničím jistý. Měj se a přeji hodně šťastných kilometrů :)
15.21, 20. 12. 2006, odpovědětU AR TS je podle mne interval výměny rozvoďáku 80 000 Km.
18.13, 20. 12. 2006, odpovědětjjjj koupil jsem a mela najeto 52 tkm ale stav na to moc nevypadal takze jsem ji hodil do servisu a meni se...pro jistotu a taky jsem to nechal napichnout na komp takze jsem zvedav kolik to ma skutecny stav km..ale jinak dikes
20.24, 20. 12. 2006, odpovědětNazdar ludia. Ja tiez planujem kupit na jar 156ku 2.0TS, kilometre sa stacaju jedna radost, tak som sa chcel opytat, ci sa da zistit, kolko ma auto skutocne nabehane. Ma to digitalne pocitadlo kilometrov, takze ked sa to napichne na komp, malo by to ist, nie? V riadiacej jednotke sa to asi uchovava. Je to tak? Inak, este o tych rozvodoch. Boli tam problemy s tym, ze kladky tusim odchadzali, proste boli chybne, slabo nadimenzovane, alebo cosi take, takze vraj samotna automobilka skratila vymenny interval o polovicu. Neviem kolko bolo povodne, ale vraj najlepsie menit uz pri 50 000 km.
18.02, 29. 12. 2006, odpovědět