Ahojte, občas sa mi stane,že pri štartovaní sa mi rozsvieti kontrolka poruchy vstrekovania a neide mi naštartovať.Najprv som si myslel že je to neaké relátko,nakoľk som ich medzi sebou poprehadzoval a potom to začalo isť, ale teraz to už nepomaha.Po neakej chvili sa to všetko umudria a zas to ide ako má,neviete mi poradiť čo všetko to može sposobovať?
23.32, 6. 6. 2008, odpovědětAhoj.Příčina totálního výpadku motoru může být vadný snímač klikové hřídele,vadný snímač vačkové hřídele,magnetický ventil vysokotlakého čerpadla,vysokotlaké čerpadlo a také přerušené obvody těchto snímačú a ventilů.Další možnost kdy ti motor nenaskočí je chybějící napájecí napětí řídící jednotky motoru nebo samotná řídící jednotka.Palivové filtry a dost paliva v nádrži snad nemá cenu psát.Vím že jsem ti moc nepomohl ale na tvou otázku není opravdu jednoznačná odpověd.Možností závady je víc a nezbývá než hledat nebo zajet na diagnostiku.Otázka ale je jestli tyto krátkodobé výpadky při startování budou v datovém bloku závad zaznamenány.
10.39, 7. 6. 2008, odpovědětto vilda: prave to je ten problem,že pokial nieje zavada v tej chvili ked je auto na diagnostike pocitac to nevypise,takze musime cakat kym to neodide zas... inak dakujem za rady co si vypisal...
12.22, 7. 6. 2008, odpovědětAhoj.Ještě k té tvé závadě.Píšeš že k výpadku dochází pouze při startování nikoliv za jízdy.A právě pro start potřebuje řídící jednotka znát horní úvrať zapalování prvního válce.Signál dostává od snímače vačkové hřídele.Při výpadku tohoto snímače za jízdy motor běží dál dokud není vypnut.Trvá-li výpadek snímače motor nelze nastartovat.U výpadku snímače klikové hřídele dochází k zastavení motoru i za jízdy.Z toho vyplývá že by ses měl zaměřit spíš na snímač vačkové hřídele a pak na to ostatní. Přeju pevné nervy.
13.19, 7. 6. 2008, odpovědětsawana tento isty problem mam aj ja a nikto nebol ochotny mi poradit :-D respektiwe mozno newedel :-D....
10.51, 7. 6. 2008, odpovědětDAj nabit baterku a vsetko pojde jak predtyM !!
12.55, 7. 6. 2008, odpovědětto vilda: tzn ze mne ak za jazdy zdochne motor a rozswieti sa kontrolka wstrekowania moze ist o blbe cidlo polohy kluky??? asi po 10minutach sa da opat natocit a idem dalej par km a opat zhasne.... Vid. rubrika w technike ZDOCHINANIE... dakujem
13.38, 7. 6. 2008, odpovědětAhoj.Tak jak to popisuješ to skutečně odpovídá na snímač klikové hřídele ale při dnešních přetechnizovaných automobilech je možné úplně všechno.On se ti může motor zastavit i při ucpaném palivovém filtru ale tam nemusíš čekat.0kamžitě nastartuješ a jedeš do doby než momentální spotřeba přsáhne průtok zaneseným filtrem. Pak se zase zastaví a tak se to opakuje.Pro vadný snímač klikové hřídele je skoro typický že po určité době zchladnutí opět funguje ale to je jenom začátek jeho konce.
15.01, 7. 6. 2008, odpovědětno neviem, ci dobytie baterky pomoze. ja mam nieco podobne. baterka bola menena pred zimou-uplne nova. sviecky uplne nove-po zime. v nadrzi 30 litrov a auto mi tiez sem- tam nenastartuje. mam vadnu lambdu-neviem ci za to moze ona. ale auto mi tiez nestarne, hlavne ked prejdem kratku vzdialenost....a svieti kontrolka vstrekovania. moze to byt aj vadne cerpadlo paliva, neviem....asi pomoze len zajst do servisu a nech to ukaze diagnostika co vse tam moze byt doje***.
13.58, 7. 6. 2008, odpovědětmohol by mi niekto pozriet w eperi cislo pod ktorym najdem cidlo polohy klukoweho hriadela???? newiem ci som to dobre pozrel 46481640...dakujem
14.03, 7. 6. 2008, odpovědětto vilda: prosim ta kde sa nachadza cidlo vackoveho hriadela?
21.54, 8. 6. 2008, odpovědětto vilda: prosim ta a kde najdem cidlo snimania klukoweho hriadela.. dakujem
22.12, 9. 6. 2008, odpovědětdakajem
20.26, 10. 6. 2008, odpovědět