Ahoj alfisti, potřeboval bych poradit. Mám problém s kolísáním otaček. Při neutrálu mi padají otačky na 800/600. A při jízdě se jakoby snižuje výkon (auto na chvilku netáhne), jako by se dusí. Mám AR 1.6 TS, rv 2000
16.32, 30. 6. 2006, odpovědětvypada to na vahu vzduchu
21.54, 30. 6. 2006, odpovědětAsi to bude ta váha vzduchu, dá se proměřit i voltmetrem. Nebo je to videt pres diagnostiku.
23.06, 30. 6. 2006, odpovědětTaky jsem řešil kolísání otáček u V6 začalo to po výmněně filtru za bavlňák JR a pouze studený motor teplý OK vymněnil jsem svíce NGK a je vše zase OK (původní najeto 111000 km).
7.26, 31. 7. 2006, odpovědětAhoj Štěpáne! jak proměříš tu váhu vzduchu voltmetrem??
11.29, 15. 12. 2006, odpovědětPánové,udělali jste mi radost,mně kaktéž kolísali otáčky 1000 na 500 a pravidelně,ukradli mi tu váhu vzduchu,pokud je to váhou tak si zloděj moc nepomohl.Ale i tak aby mu mráz prdel rozerval. norbert
21.20, 2. 8. 2006, odpovědětMůže to být špinavou škrtící klapkou. Než vyměníš váhu vzduchu, zkus vyčistit klapku a uvidíš ten rozdíl. Na www.alfa156.net pod tips mají postup v Pdf.
11.52, 4. 8. 2006, odpovědětnazdar vsichni stal jsem se novopecenym majitelem 156-ky 1.8 16v otacky mi take kolisaji ale mam pocit ze vynechava jeden valec.kdyz akceleruji nekdy to skube.nevite nekdo cim to je?diky
10.05, 7. 9. 2006, odpovědětv akom stave mas sviecky?
18.12, 7. 9. 2006, odpovědětno to nevim protoze se k nim nemuzu dostat sundal jsem ten cerveny dekl na motoru a zkusil vytahnout kablik ale neslo mi to tusim ze to asi musim rozebrat vic ale radeji bych si nechal poradit od nekoho kdo to uz delal
18.29, 7. 9. 2006, odpovědětTo vynechavani muze byt zpusobeno spatnou jiskrou nebo směsí. To znamena civka, kabel nebo vstrik.
19.31, 7. 9. 2006, odpovědětno dnes jsem prave skousel odpojovat ty konektory co jsou na tech krabickach ze kterych vedou kabely ke svickam.u vsech se otacky snizily jeste vice jen u druheho zleva mi pripadalo ze se to nemeni.
20.09, 7. 9. 2006, odpověděttak to je asi jasný,pak má jednotka špatný data z lambdy a všechno se splaší.Dal bych tam svíce,pěkně podle knížky a čekal bych že to bude jak víno.Ale napřed bych ještě zkusil na tu pozici kde se to nemění prohodit svíčku odvedle a znova to pak zkusit odpojovat,pokud se to přesune tak máš jistotu.
23.37, 10. 9. 2006, odpovědětbude to ten vypadok zazihu na jednom z valcov....
19.17, 22. 10. 2008, odpověděta vstrik to asi nebude kontrolka nesviti
20.11, 7. 9. 2006, odpovědětTaky jsem měl problém s kolísáním otáček, nechal jsem sprejem vyčistit škrtící klapku a rozdíl byl okamžitý - volnoběžné otáčky najednou byly 1500 než si to řídící jednotka po nějakejch kilometrech upravila. Dneska jsem ještě nechal speciálním sprejem vyčistit váhu vzduchu a na volnoběh je to šepot květin.
17.47, 14. 11. 2006, odpovědětNazdárek hoši...Alfa 156 2.0 TS taktéž problém s kolísáním otáček....píšete tu o nějakém zázračném spreji...máte k tomu nějaké bližší informace? díky
22.42, 9. 12. 2006, odpovědětJá měl spreje od BOSCHE, ale dělaj to i amíci, možná má něco v nabídce i KELLY. Při čištění klapky mi bylo řečeno, abych to nepřehnal s množtvím a raději to po nějakech kilometrech zopakoval, protože je to dost agresivní a rozpustí to i karbon na ventilech a pak dostane motor hodně velkej záhul. Futuristiko.
16.33, 15. 12. 2006, odpovědětTaky mam stejnej problem, ale jen za jizdy. Kdyz stojim je to v pohode a otacky se ustali, ale kdyz jedu a vyradim otacky litaji v rozmezi 500-1500 naprosto pravidelne v intervalu asi 1 sekundy. Ze by taky ta skrtici klapka?
20.17, 6. 12. 2006, odpovědětTak to zkus vyčistit a uvidíš. Nestojí to kromě trochu času skoro nic a výsledek může stát za tu trochu práce.
22.26, 6. 12. 2006, odpovědětTak mi to dělá přesně stejně. A někdy když pustím nohu z plynu tak si to ještě zaškube což je moc prima na zledovatělé cestě. klapku vzduchu mám vyčištěnou, svíčky vyměněné za originály, rozvody nově nastavené( ale tady je do diskuze jestli jsou nastavené správně). takže můj typ je lambda sonda, tu jsem ještě neměnil.
16.22, 26. 12. 2006, odpovědětJá si nechal vyměnit váhu a je to OK.
23.00, 10. 3. 2009, odpovědětNechal jsem vyčistit klapku ale stejně to kolísá jako Mobyzovi,zatim nevim jak jsou na to svíce takže jěště zkusím vyměnit a uvidí se..
4.46, 8. 12. 2006, odpovědětMe na volnobeh taky kolisali vycistil sem klapku a je klid ale pokud ti to straci i vikon tak to vidim na vahu.
8.21, 8. 12. 2006, odpovědětvýkon to ztrácí jen když je to studený po ohřátí je to o.k ale podle diagnostiky je prý všechno v pohodě tak nevím snad ty svíčky..:(
15.50, 9. 12. 2006, odpovědětja mam 1.6 ts 156 ja ked som vycistil klapku a motorcek otacok a resetol som auto ,tak to ide ziadne kolisanie otacok
10.00, 11. 12. 2006, odpověděta jak se resetuje auto musim na diagnostiku?
12.24, 11. 12. 2006, odpovědětJe technika, jak resetovat ECU bez diagnostiky. Popis najdeš na Alfa156.net v diskuzním fóru, nebo napiš odkud jsi, snad se najde někdo s AlfaDiag ve tvém okolí a napíchne ti to. Jen si nedělej plány na další hodinu po resetu. Musíš to nechat 15 minut jet na volnoběh, aby si ECU vše nastavilo. Já jel pro bráchu a myslel jsem že nedojedu. Auto nedrželo volnoběh a pokaždý když jsem sundal nohu z plynu tak chcíplo. Venku tma ale naskočilo okamžitě a po 10 minutách i drželo volnoběh. Jinak Gazza z výše zmíněného fóra přišel na důvod k čištění škrtící klapky. Před škrtící klapkou totiž ústí vývod odfuku klikovky. Ve snaze omezit znečištění ovzduší se tyto plyny spalují a vyústění před klikovkou pomáhá k jejímu zasírání olejovými výpary. Výměna ventilu má prý pomoci odstranit tenhle problém.
13.27, 11. 12. 2006, odpovědětmam alfadiag a docela zklamal . vymenoval jsem vahu a pak jsem zresetoval adaptivni hodnoty a nechal pres alfadiag nastavit zakladni polohu skrtici klapky. tragedie .. zralo to kolem 14litru .. nakonec jsme to vyresil odpojenim baterie (45 min) 15 min volnobeh 10minut cekani ... spotreba sla dolu a i reakce na plyn se zlepsily ...
13.36, 13. 12. 2006, odpověděttakto som resetol radiacu jednotku co mi tu poradil "funkuje" Disconnect the battery for at least 45 mins Reconnect and start the engine but do not touch the throttle and let the car idle for 15 mins. Turn the car off and leave for 10 mins. Start the car and take her for a blast.
11.27, 13. 12. 2006, odpovědětČaute, pořídil jsem si 156ku 2.0ts rv 1999 a mám problém s kolísáním otáček na volnoběh a s úplně brutální spotřebou,330km na 61litrů. Moc prosím o radu. Díky. Filtr jsem hned vyměnil
16.00, 6. 2. 2007, odpovědětna spotřebu má vliv hodně věcí třeba lamda, váha vzduchu... zkus zajet na diagnostiku třeba něco zjistí
10.44, 10. 3. 2009, odpovědětnastavení rozvodu 1,6
17.17, 14. 3. 2009, odpovědětKolísání otáček je už minulostí. Vyměnil jsem váhu vzduchu a je po kolísání. drží se pěkně na 1000. TS 1,8 106 KW, rv1998.
17.31, 16. 3. 2009, odpovědětAhoj, mam alfu 156 2.0ts a po nastartovani nekdy vterinu na to chcipne takhle se stane treba 5krat a pak normalne nake rady?
18.33, 27. 12. 2017, odpovědět