Zdravim, chci se zeptat, zakoupil sem Alfu 156 2.4JTD, ale mam ji asi tyden a pri rychlosti nad 140 nebo při otackach nad 3000 se mi rozsviti kontrolka vstrikovani a auto prestane tahnout a zacne zpomalovat. Staci pustit plyn a pak je zas vse v poradku. Poradi někdo?? Pry by to mohl dělat nejaký ventil u turba a ne vstřik..
18.54, 16. 12. 2006, odpovědětto stejný mi dělalo fiat coupé 2,0 turbo než jsem to stačil zavíst do servisu cca 14 dní tak to přestalo.
9.12, 17. 12. 2006, odpovědětNa kontrolku vstřiku je napojeno hlášení více závad. Jako první věc si nech přečíst registr na diagnostice.
20.54, 17. 12. 2006, odpovědětmám stejný problém chtěl bych se zeptat jestli jsi už zjistil příčinu dík
23.55, 15. 1. 2007, odpovědětmel sem podobnej problem, ale me auto pri rozsviceni hned zdechlo, musel sem pockat 5 minut a pak sem zas kousek ujel.......byl to snimac otacek........ukazala mi to diagnostika,takze taky doporucuju napred diagnostiku
8.00, 16. 1. 2007, odpovědětPozdravujem. Najcastejsia chyba, ktoru u 2,4JTD hlasi kontrolka vstrekovaca je bud snimac otacok na kluke (pri starteri), alebo snimac polhy plynoveho pedalu..staci napruzit piny na zastrcke do RJ a vsetko bude v pohode...
22.44, 22. 1. 2007, odpovědětzdravim MAROSE,mam 1,9 jtd, co myslis tim "STACI NAPRUZIT PINY" na zastrcke do RJ. taky se mi obcas rozsviti kontrolka vstriku a pote plyn zabyra az v pulce nebo az na podlaze. musim hejbat dratkama co jsou u konektoru potenciometru v RJ dokud se to opet nechytne.DIK
10.34, 23. 1. 2007, odpovědětja mám benzín a rosvítí se mi to taky nad 3000 otacek rychlost 130-140,pak citim malej pokles ale na tech 190 to vytahnu ale furt to sviti uz fakt nevim co stim. Diagnostika mi hodila lambda sondu tak sem ji vymenil a nic,furt se to objevuje... Víte jak na to???
16.51, 6. 4. 2007, odpovědětMám taky něco přes měsíc 2,4 JTD a úplně ten samý problém jak popisuješ.Na diagnostice zjistili, že to dělá turbo.Po rozebrání se zjistlo, že tam je turbo z 1,9 (při koupi se to bohužel nepoznalo, protože má ještě chip,takže jede dobře) ještě k tomu ohlé lopatky, po narovnání jede líp,ale samozřejmě to bude chtít nový...
16.18, 11. 4. 2007, odpovědětna sacom ptrubi je snimac tlaku preplnovania,zo zadu od kasne.na starsich modeloch je na 10kluc . na novsich na torx.ten snimac casom zanesu sadze a potom blbne.a potom to roby tento problem co píšeš.a hlavne odchadza ked sa načipuje. vtedy tlačí viac turbo a snimač odchadza.
23.39, 11. 4. 2007, odpovědětja mam ten isty problem..blika ma ta kontrolka a kazdych 200km mi zdochne auto,ked zapnem a vypnem alarm tak sa da nastartovat,inak nie..bol som s tym aj na diagnostike a tam mi napisalo ze mam chybu v kontrole tlaku nafty a koherce signalu faze a otacok a este cerpadlo nafty...dakujem za radu
19.16, 16. 4. 2007, odpovědětkontrola tlaku nafty-DRV ventil, a spominaná koherce signálu fáze a otáček - snímač otáčok
22.16, 16. 4. 2007, odpovědětlenze ako zistim co mam na chybe ked mi vyhodilo tolko chyb,keby som vymenil vsetky tie suciastky,tak by ma vyslo dost draho
12.28, 21. 4. 2007, odpovědětzávady na diagnostike ako si už písal Ti už vlastne vypísalo, snímač kluky je lacnejší ako DRV ventil, možno začať práve prvým snímačom pokiaľ v servise Ti ho nezapožičajú pokiaľ neodstránia a nezistia závadu spôsobenú buď len snímačom , alebsamotným DRV ventilom prípadne niečim iným. Ja viem, že sú to nie lacné položky keď si ešte prirátaš hodinovú sadzbu a dielce v autorizovanom servise, ale potom inú možnosť ,ako neautorizovaný servis prípadne sám kúpiť a laborovať nemáš. To čerpadlo by mohlo mať súvis práve s DRV ventilom.
12.33, 22. 4. 2007, odpovědětcau peter diky ,ale vies ja som teraz v holandsku a dost vela tu jazdim natom,takych 1000km tyzdenne,zdochne mi to v priemere tak kazdych 200-300km,myslis ze s tym mozem este jazdit alebo je tu riziko ze sa mi ta moze nieco uplne pokazit a ja ostanem niekde visiet,lebo myslim ze tu by ta oprava vysla ovela srahsie ako u nas
11.34, 28. 4. 2007, odpovědětA Marty kde ten snimac je?? A jak se resetuje jednotka??
11.18, 21. 4. 2007, odpovědětzdarvim vsechny ted se mi stalo neco s volnobehem jel jsem po dalnici domu ujel jsem 300 km sjizdim z dalnice prijedu na krirovatku a auto mi zdechlo nastartoval jsem ho v pohode ale hned mi zase zdechne nejde volnobeh jinak auto jede normalne nedusi se necuka tahne ale jak vyradim hned zdechne jde zase nastartovat ale volnobeh nedrzi prosim o radu cim by to mohlo byt
18.34, 22. 4. 2007, odpovědět