luděk: Re: klimatizece problém Mám ar 156 sw selespeed 2.0 ts r.v. 2000 Prosím poradte. Nefachčila klima,byl v háji servomotorek. Už je nový,navíc klima doplněna do plna,docela jede a fakt fakčí,jenže při zapnuté klimě se neztíha chladit motor a teplota jde někde ke 120 stupnu. nikdy se ovšem kontrolka přehřátí motoru nerosvítí. když mi klima nefachala,nikdy to nedělalo a teplotu si to pořád drželo necelejch 90. ted s klimou 120,když klimu vypnu teplota po chvíli klesá. je toto noprmální? Myslím že ne. Tak mi prosím poradte čím to muže bejt, bud je v háji čidlo teploty což pochybuji,to by neklasalo po vypnutí klimy, a myslím že posunutý bejt nemuže což mi řekl blbeček odborník jakože. klima spína vše je ok, ale proč při zapnuté klimě venták neochladí motor, připadá mi jako by při zapnuté klimě spínal méně pravidelně. už mi stoho fakt jebe a přitom je to Pan AUTO 21.36, 11. 7. 2008
21.39, 11. 7. 2008, odpovědětcau mam to sami a taky nevim co stim tak snad nekdo napise
10.03, 12. 7. 2008, odpovědětnemohl by to náhodou být termostatem ale fak nevím
13.58, 12. 7. 2008, odpovědětAhoj! Zkuste se doptat Marka ze squdramoravia.com. Ten by vám snad poradil. Má nick Marek
14.35, 12. 7. 2008, odpovědětnejvišší pravděpodobnost je termostat,druhé místo méně funkční chladič, a poslední místo čidlo,ale to je blbost, jinou příhodou to být nemuže páč mám jinak vše nové a vyměněné
15.50, 12. 7. 2008, odpovědětnapadlo me vetrak vam tedy jde jak jsem pochopil ale treba jde na 1-pomalou rychlost a nestači to uchladit.normalka maji 2 rychlosti
0.16, 13. 7. 2008, odpovědětP.S.: termostat to asi nebude když to funguje jak ma bez zaple klimi.zanesen chladič bordelem.
0.18, 13. 7. 2008, odpovědětdíky moc to jsem ani neveděl že muže větrák frčet na 2
0.23, 13. 7. 2008, odpovědětjo má 2 rychlosti a vím, že je klima taky nějak, řídí, takže bych šel potomhle. Někde jsem to tady četl jak to přesně funguje tak vyskoušej si napsat klimu do hledej...
0.47, 13. 7. 2008, odpověděttak panstvo klima fachčí jak za mlada,chladí tak že jde ledová pára.pořádně to tam nakopal a přidal i oleje jak má bejt. motor už se nehřeje,spravil to nový chladič,starý se rozpadl,a nový termostat, raději i výměna oleje,filtru všech i s piláčem a jezdíme jak dragové. akorád o něco ubili finance. nový chladič 5000,.- termostat 1200,- olej+filtry+vyměna 3200,- servomotorek 1000,- investice cca 10.000,- + to nechám pořádně obout tak jsem na 25.000 a jezdíme jako dragové. sem tam se menší investice vyplatí.doufám už jen že mi neodejte triptronic nebo motor to by byla rána u selespeeda ale já toho mazla prostě miluji. je na něm děláno komplet vše i s rozvodama, přes tlumiče po klimu a topení+chlazení po brzdy a pérování. kdyby měl někdo zájem 148.000,-
21.22, 16. 7. 2008, odpovědět