Zdarec panove, mam problem, nefouka me vetrak v aute. v interieru... funguje mi jenom na nejvyssi rychlost (4), takze neni spalenej a pojistkama to taky neni... ostatni nejedou. nemel jste nekdo nekdy takovej problem??
10.58, 25. 7. 2008, odpovědětVedle ventilatoru je umístněný jeho regulator, možná je částečně spalený.
11.38, 25. 7. 2008, odpověděttedka jsem mluvil s klukem a je to prej predradny odpor. na 1,2,3 je to regulovany odporem a na 4 to jede naplno. takze to bude ono... cena... tak 1000....
11.48, 25. 7. 2008, odpovědětKdybys chtel mam tu nejaky starsi,po 500kc 739/470094
12.07, 25. 7. 2008, odpovědětR.S.T.A.N - vyser se na kupovani novych nebo pouzitych odporu... Vyhozene prachy mel jsem to same a takovedle rady jsem dostaval taky... Je to jednoduchy musis vyndat odporcca dva sroubky vytahnout kabel a pak vyndat cely odpor je to takova zelena karta z tistakami kde je takovy plisek ktery musi byt pri letovany "kdyz to vyndas tak poznas kde" 100% je na jedne strane ulomeny cca 1 min prace pokud mas slusnou pajku... celkove oprava za 10 min... a da se rict ze zadarmo... me to vyslo na krabicku cigeret a to jsem mu ji vnutil.... kdyz tak se ozvy na email uz si psal tak pockam az se ozves a dam ti tel... hlavne nic nekupuj... Lovu zdar....
12.56, 25. 7. 2008, odpovědětcha a je to vyreseny. presne, jak jsi mi rikal. nasel jsem ten odpor, ten dratek tam byl opravdu ulomenej. zajel jsem za kamosem, za chvilku to mel hotovy. Diky moc za radu!!! nekdy jsem fakt vdecnej, ze tahle stranka existuje!!! cuore sportivo
10.14, 28. 7. 2008, odpovědětR.O.S.T.A.N = nemas za co to byla malickost:) me to trapilo cca mesic nez jsem s tim pohnul:( Nejsem zadny expert proste jen rejpa.... Jsem rad ze ti to pomohlo a ze si spokojen....
10.38, 28. 7. 2008, odpovědětHééélp, nefouká mi a nejde mi ani na 4řku, prostě přestal foukat. Když ho dám na přímo na baterku 12V tak točí, pojistky ok, prostě nemaká, co s tím?
21.30, 19. 9. 2008, odpovědětMarschal: Kde je ta deska? Jdu se na to kouknout, tušíš, co by to mohlo být?
11.58, 20. 9. 2008, odpovědětTAk je za větrákem něco na 2 šroubky, ale to vypadá jako nějaký řebrovaný chladič na nevim co a jnak nikde teda nic nevidim. Kterým směrem, nebo přijde na řadu sekera! hihi... poraďte mi někdo pls... dííík
15.04, 20. 9. 2008, odpovědětodpory mas vlavo od ventilatora. vpravo od neho je naozaj velky hlinikovy chladic, kludne ho rozbi, to je iba riadiaca jednotka motora
21.05, 20. 9. 2008, odpovědětPeter: to velký napravo jsem nemyslel, nejsem zase až tak blbej. Vlevo nic nemám na 2 šroubky, jen jediný kus a to je na 2 šroubky a to je asi 8cm široký jakoby do oválu a když to povolín, sjede mi na kabelu plast s hliníkem, to je ono?
22.07, 20. 9. 2008, odpovědětved to ti ani nevravim, ze si :) ak chces, ja ti to mozem zajtra nafotit a ukazat, co je co
23.56, 20. 9. 2008, odpovědětdnes poobede ti to cvaknem a poslem. teraz idem spat
7.51, 23. 9. 2008, odpovědětuz mas
15.43, 23. 9. 2008, odpovědětDíkanec, večer se kouknu na emila.
18.58, 23. 9. 2008, odpovědětHoši ja nemám problém s 1,2,3 a 4 ,ale kurenie ked dám na 24 kúri v pohode ale po 20km mi to zacne kúrit na studeno a potom to kúri troska len na maximálnej teplote. Pritom mám teplotu motora na 60 stupňoch a vyšie nejde. A inak klíma sa mi zapína samovoľne či je 24 stupnov alebo 15. Poradte!!!Dik
21.51, 23. 9. 2008, odpovědětzlate manualne ovladanie :))) ale neviem ti poradit, nemam motorcekove ovladanie
6.19, 24. 9. 2008, odpovědět