Zdravim, mám možnost koupit z Itálie tmavě modrou 156ku Sportwagon 2.4JTD 150PS za 130.000Kč. Vypadá krásně, netváří se, že by měla nějaký technický problém, jen na tachometru svítí víc jak čtvrt milionu kilometrů... Má to smysl, nebo to je poukázka do pekla? Pro upřesnění je to rok 2002, vše v elektrice, kůže, xenony, navigace, ABS+ASR+ESP, 6x bag.
9.03, 26. 7. 2008, odpovědětmoje skúsenosti: Mal som 1,9 JTD najazdil som od výroby 220000 km. Pravidelne servisoval, menil náplne, filtre všetky, no samozrejme že sem tam sa objavilo nejaké to ložisko ale inak bez poruchy. Doteraz ju má 2. majiteľ ktorému som ju predal, sem tam sa stretneme a poviem vám, že má už 305000 km a stále bez poruchy. Dokonca ten motor si pekne pradie a vôbec neukazuje nejaké známky opotrebovania. Ja osobne by som sa nebál kúpiť auto ktoré má 260000 km. Pokal má servisnú knižku tak v tom nevidím problém. Len by som si nechal pozrieť v akom stave sú nápravy. No a tak okolo 350000 by som nechal vymeniť piestne krúžky a do 500000km sa dá podla mna jazdiť.
11.18, 26. 7. 2008, odpovědětjestli si chceš koupit auto , který má víc jak 200 tisíc kilometrů a nechceš aby se ti sralo,tak to auto musí mít na masce znak VW
12.24, 26. 7. 2008, odpovědětSe znakem VW? Mam 1,9TDI Passat Kombi rv.2003 Tiptronic 130000km,serviska a sere se tam snad vsechno. Ted to nechce couvat, musim to tocit do 3500ot. aby to vycouvalo kopec (oprava cca 50.000Kc) Predni nárava je v prdeli a vevnitr se snad klepe a vrze uplne vsechno.A ten hnusnej interiér a nepohodlný sedačky to je katastrofa. Ted jsem si koupil 156 1,9 JTD 2005 a to je uplne nekde jinde-líp jede,míň žere a nic nevrže..Předtim jsem mel 5 let 156 1,6 ts (skoro od novoty) a jedine co jsem na tom aute menil byly predni ramena a 1x rozvody a nez jsem to prodával tak termostat. najel jsem stim autem 160000 km a prodával jsem ho při 195000 km a ten člověk co to má, tak teď bude akorát měnit rozvody a řeknu, že to auto je v lepší kondici, než ten Passat. Ještě mám Ibizu r.v. 04 a to je taky šrot jako všechny koncernový plechovky-najeto 75.000 km (koupeno nové a pravidelný servis), už se 2x měnily ložiska (už to zase začíná hučet), 1x ramena, pořád se tam sere elektronika, pořád je něco s motorem-sice drobnosti ale je to šrot a to ještě větší než ten Passat.
12.44, 26. 7. 2008, odpověděttak asi seš prase,co neumí jezdit
13.02, 26. 7. 2008, odpovědětDobrej joke s tím VW.
13.04, 26. 7. 2008, odpovědětlepšie vedieť že to má origo 260 tkm a je v poriadku,ako kúpiť u nás so 150tkm a pritom je to stočené z 300-400tkm.
14.46, 26. 7. 2008, odpovědětOny mají většinou všechny přes 250 000km ale nějakým záhadným způsobem se jim v česku stane že mají najednou 97-103 000km.Českááá nemoc !!!!!!
15.35, 26. 7. 2008, odpovědětJe to dokola stále to isté, prečo si väčšina ludí stále myslí, že alfy sú zlé autá. Netvrdím, ano sú určité kusy, ktoré sú poruchové, ale je to tak u každej značky, auto je vnímané ako spotrebný tovar, ktorý sa obmieňa. Ano a potom je pár nadšencov ako my ktorí sa o svoje alfyčky starajú a dávajú im to najlepšie od servisu až po starostlivosť o lak a čistotu. Najviac zarážajúce je, že každý kto ohovára Alfy nikdy ju pred tým nemal a ani nejazdil. Ja som vystriedal asi 8 áut a za posledných sedem rokov jazdím len v Alfe, podotýkam teraz mám druhú po siedmich rokoch.Pred tým som jazdil na Volve, Mazde a takysto sa vyskytol nejaký technický problém. Ale je to v pohode, ak sa na aute jazdí musí sem tam niečo odísť. Moj otec si na starobu kúpil nové BMW 120d a viac je to auto v servise ako doma. A k tým kilometrom? Radšej si kúpim auto ktoré má 260000km a so serviskou ako auto ktoré je 6 rokov staré má naj. 50000km a je bez servisky. Pardón, ale takémuto autu ja neverím...
16.29, 26. 7. 2008, odpovědětpro "len" hochu ty seš ten další idiot, co razí tuhle myšlenku...??? Prober se a zamysli se nad sebou... Já mámkamoša, co je ůchylnej na VW, ale dokáže přiznat jak a co kdy spravuje...včetně toho že mu auto samovolně shořelo od závadě na elektroinstalaci....nyní koupil zánovního Passata s 80 000Km a měnil nápravu, ložiska...dokonce mu museli rozebrat komplet palubku pro brutální a nesnesitelný zvuky drnčícího plastu a nefunkční vytápění auta...ale přizná si to, holt to není takovej debil jako ty...neznám auto co od novoty do konce nepotřebuje žádnou ůdržbu ani výměnu...tvůj VW je asi jedinej na světě...
10.44, 27. 7. 2008, odpovědětsledovat alfa forum a byt priaznivcom koncernu, niekedy prihodit vtipny comment ako "len", komicke nie ? mozno to je urazeny a nastvany alfar :D
10.56, 27. 7. 2008, odpovědětTrochu jste mi to tu rozflamovali, ale ok. Alfa je pro mě srdeční záležitost, ale upřímně i se svojí vlastní zkušeností mohu říct, že klasické PD od Volkswagenu je téměř nezničitelný motor. No každopádně díky za rady, asi do ní půjdu ... pokud tedy bude ok a budu se modlit aby aspon 50-100 jeste vydržela bez velkých poruch.
12.52, 27. 7. 2008, odpovědětZdravím, klidně ji ber ..jediné co by tě mělo zajímat je v jakém je stavu a ne kolik má km ... já sám jsem koupil alfu ktrá měla 250000km.. a měl jsem dřív ten samí rok ..ale najeto 90tis.. 130 tis .. 150tis .byl to r.v 99 ..a můžu říct že tahle co má 250tis ..je ve stejném či lepším stavu než ty předešlé ... podle motoru a interiéru musel ty dřívější alfy mít totéž nebo tady u té někdo stočil tacho obráceně:) ..určitě bych se nebál ..když to auto šlape ..alespon víš že není stočená ... když ji nekoupíš ty koupí ji někdo jinej ..a pak ji koupí někdo zase od něj ale už bude mít 155tis .na stočeným tacháku ..a už tady bude nadávat.jak se mu to auto po dalších 30tis km začalo srát ...
13.11, 27. 7. 2008, odpovědětJE blbost koukat na km,pro takovy lidi se zacalo se stacenim tacho.
16.31, 27. 7. 2008, odpovědětmoja ma 190000 a jazdi uplne v pohode alej nezere ani kvapku
17.14, 27. 7. 2008, odpovědětjen tak pro info,mám 156 i VW.po čr jezdim v alfě,ale když jedu někam dál,tak beru vw.ptal se na radu,tak jsem mu ji dal.alfy jsou pěkný,ale 100% spolehnutí na ně neni.nemá si přece cenu něco nalhávat
18.40, 27. 7. 2008, odpovědětZajímalo kolik jsi měl aut a kolik najezdíš km s tím svým Pašíkem. Mě to auto moc spolehlivé nepřipadá.156ka po faceliftu je podle mě o třídu dál ve kvalitě zpracování než předešlá verze, ale je to můj osobní názor.Mě na tom Passatu sere, že z toho všichni dělají perpetum mobile, ale je to stejná mrdka jako všechny ostatní auta. Jediný + má u mě za velkej kufr, na vození bordelu je to pro mě dobrý. A do zahraničí bych v tom autě nikdy nejel, né kvůli spolehlivosti, ale kvůli těm hrozným sedačkám. Jo a ktomu že jsem prase a neumím jezdit: Zajímavé je, že 156ka mi 5 let jezdila skoro bez problémů, předtím 520d taky a Passat ne. Dokonce i ten proklínanej Peugot byl v pohodě.
22.58, 27. 7. 2008, odpověděts pašíkem 3-4 tis.měsíčně,s alfou 1-1,5tis.měsíčně.pašík rv 00 najeto 420 tis,alfa 02 najeto 90 tis.na pašíku každých 80 tis. komplet ramena + váha a rozvody,1xkomplet tlumiče,alfa 3 x váha,komplet výfuk,1xřídící jednotka,lambda,katík,přední ložiska,ramena přední a zadní,přední tlumiče. na obou pravidelně oleje a nějaký drobnosti,
8.51, 28. 7. 2008, odpověděttak to máš na té Alfě ale stočenej tacháč,ne?...pak se nediv že si to investice žádá, jestli měla o 200-300 tisíc víc...já mám starou "uršulu" z roku 1998 a třeba takovej kompletní výfuk mám stále původní a na tacho bezmála 200 000Km, ale nevěřím tomu že tyhle kilometry má....to je jedno...teď řeknu něco co stejně spousta lidí ví ....kamarád můj a hodně dobrej se živí tím že vozí motorky...kolikrát je to taková plečka po havárce sice spravená, ale kdo tomu rozumí to pozná (jelikož díly co se ve výrobě třeba nelakujou a na té motorce nalakovaný jsou...)....má na tacho třeba 40 000km na rok 2000, což je ještě hodně málo jetej stroj...ale kupcovi se to zdá hodně najeto i když má servisní knížku...tak se tacho nechá stočit, serviska jde do kamen a další den přijde kupec kterýmu není divný že motorka z roku 2000 má najeto třeba jen 12 000Km...a hrozně si libuje jak koupil novej stroj...v tomhle je českej národ aspoň teda u mě "banda debilů"...
9.45, 28. 7. 2008, odpovědětSkusenosti inych: najlepsie sa na tom aute previest a uvidis v akom je stave. Dovod je ten ze taliani jazdia ako prasce a davaju tomu zabrat bez zahriatia motora a vytacaju to pokial ich to pusti. treba si to auto vyskusat. keby to bolo z nemecka nebol by tam taky velky risk. Osobne by som do toho isiel ale len so skusobnou jazdou.
12.43, 28. 7. 2008, odpovědětpasika i alfu jsem kupoval nový
17.26, 28. 7. 2008, odpovědětAndy156 ma uplnu pravdu! Kazdemu jednemu doporucujem ist do autorizovaneho servisu na zistenie orig.najazdenych km!!! Ja som mal 230000km a v servise mi povedali ze prva alfa po 3-rokoch co ma original KM!!! Na tachometri ze mam najviac a v realite najmenej! takze tak...
22.24, 28. 7. 2008, odpovědětnesouhlasím s tím že italové se chovají k autům hůř než skopčáci...zatím když srovnám dovezený auto z němec, nebo itálie, tak jednoznačně preferuju italský auto...němci jsou sviňe....
14.07, 29. 7. 2008, odpovědětco sa tyka talianskych aut neviem posudit nebol som tam len som pocul. ale to sa asi neda porovnat na zaklade narodnosti ale zalezi na jednotlivcoch. ja mam moju 156 2.4jtd 2000 a kupil som ju minuly rok v novembri a mala 190000km natocenych. teraz uz taha na 226000 km a som spokojny. bola dovezena z nemecka aj s knizkou. sice uz som povymienal nejake drobnosti ako termostat, rozvody, brzdy komplet, manzety, oprava klimy a nove sady pneumatik a celkom pohoda ostatne je povodne a alfinka bezi a predbieha vsetko co sa da:))))
16.51, 29. 7. 2008, odpovědětDobryyy frajer...s tim VW...nic proti...pokud uz chces byt takovy fraja a davat prikladem motory(zvlaste dieslove) za priklad...pouzij alespon Bavora!!!Nebo coze...to auto z Italie na A..A...A...ALFA???Alespon to ma common rail...nerikam ze auta z koncernu VW jsou spatny...ale..dieslovej motor od VW co ma pres 250 tis na tachaci...je malinko mrtvej...je to sice kus od kusu...ale porovnavat techniku VW a Alfy zvlaste u dieslu....klucina je zrejme ftipalek ci zarity fanda VW....noooo pokud takove auto vlastnis(a neni to dvojkovej nebo jedickovej golf...ty to jeste zvladaly...mimochodem kdyz zvladnou olej na smazeni tak se nedivim) preji ti s nim kazdopadne moc stesti...aaaa....trpelivosti:)))))
19.43, 4. 8. 2008, odpověděta jdi ty brepto,řikal jsem ,že mám vw i alfu,tak nebud vzteklej.Nic neporovnávam,píšu moje zkušenosti
20.18, 4. 8. 2008, odpovědětcely common rail stojí za hovno už len preto čo za hnoj sa predáva u nás na pumpach, skratka je to velmi haklive na kvalitu nafty... Vstrek na obyčajný TD nestojí ani polovicu z toho čo stojí na common rail , nechcel by som byť tým ktorý ich musí vymeniť .... že to má vykon vačší o 5 kW alebo menšiu spotrebu o 0,5l ? Kamošovi odišlo čerpadlo na Audi - príčina nekvalitná nafta. Ked sa u nás nebude ojebávať na pumpach, bude common rail mať význam...
21.13, 4. 8. 2008, odpovědět10-15 ročné diesle jazdia bez problemov za to tie nove sú pre prkotiny dosť často v servisoch
21.15, 4. 8. 2008, odpovědětlen si moc nevidi do huby a je to trouba. ahoj
19.08, 24. 8. 2008, odpovědět