Ahoj všem, mám 156 2,0 JTS najeto cca 55 000km. Na motoru mám dost problém. U klikového hřídele ze strany rozvodů mi bez předchozích příčin vytekl ojej (během cca 20km). Vyměnil jsem simerink nalil olej a závada se po cca 50 km zopakovala. Opět teče olej. Motor běží bez komplikací, odvětrávání klikové skříně je ok. Zdá se mi jako by něco do prostoru klikové skříně tlakovalo. Měrku mi to, ale nevyrazilo ......... Také jsem přišel na to že, se mi cca o 1-2 mm hýbe klika směrem ke spojce a zpět. Umíte mi někdo poradit???? Díky moc za odpověd třeba i sms na tel. 724 795 629, zavolám. Sally
11.54, 25. 12. 2006, odpovědětKdyž se podíváš na Německé inzertní stránky, tak zjistíš, že obrovská spousta JTS se prodává s poškozenou klikou. Ta nesmí chodit do stran v žádném případě. Takže výbrus a výměna ložisek. Nebo počkej, až se vůle zvětší a pak jí třeba zadřeš, nebo skroutíš, a místo výbrusu pak nová.....
17.27, 25. 12. 2006, odpovědětNo a taky se může chtít podívat na světlo a pak sháněj i nový blok.
20.11, 25. 12. 2006, odpovědětDíky moc za rady, snad nedojde na nejhorší. Zítra se mi na to přijede podívat motorář. Snad vše dobře dopadne. Ahoj:-)
19.32, 26. 12. 2006, odpovědětKdyby jsi měl vůli na lágrech 1 až 2 mm,tak už by jsi to měl dávno zadřený...kliková hřídel má max. toleranci 0,04 mm.
16.05, 27. 12. 2006, odpovědětMinimálně by při takové vuli nebyl dostatečný tlak oleje.
16.30, 27. 12. 2006, odpovědět