Má někdo bližší zkušenostmi s těmito motory? Do 156ky se dávaly souběžně oba dva, jak 85kW 8V tak 103kW. Pokud pominu výkonový rozdíl a bohužel i rozdíl v jednom kvaltu navíc, tak lze z nějakého vážného důvodu jeden či druhý nedoporučit? Spolehlivost, vibrace, hluk, olej, turbo atd. ? Budu zřejmě kupovat rv 2003 85kW, jenže objevila se i nabídka na rv 2003 103kW, cenový rozdíl je však nemalých 40.000. Stojí to za "příplatek"? Oba mají najeto cca 150.000.
19.17, 15. 9. 2008, odpovědět2 roky mám 85kW, som spokojný, raz som musel vymeniť váhu vzduchu inak ok
19.57, 15. 9. 2008, odpovědětAbych nebyl za blbce, tak jsem si pročetl snad všechny příspěvky, kde se někdo zmiňuje o 85kW :-) Akorát každý píše něco jiného. Původně jsem chtěl 2.4 110kW ale tragický rejd a extrémní tíha motoru mě začala odrazovat. 1.9mJTD zní super, ale ten cenový rozdíl je značný. Před x lety jsem nějakou dobu měl 156 77kW sedan a nebylo to nejhorší, ale ten se nějak bojim, aby těch 85 nebylo málo...
20.56, 15. 9. 2008, odpovědětčau chlape, mám 103 pár týádnů a super, ale 85 jsem neměl, tak nemohu posoudit :-( Jinak co se týče rejdu, tak ten má snad každá Alfice co znám malej ;-)
8.02, 16. 9. 2008, odpovědět"rejd" je dany podvozkom a je to dan za to ze alfa sedi v zakrutach ako pribita :) ja mam 85 kw SW a som spokojny motor OK ziadne poruchy. Ked prejdem do 159 tak to bude zasa diesel ale tam je uz tusim 150 konikov
8.10, 16. 9. 2008, odpovědětCiao... Cim vic koni tim lip, protoze pokud se rad svezes, tak te 85KW rychle omrzi... Kup 103KW a uvidis ze za nedlouho ti to taky bude pripadat slaby... 20KW rozdil je hodne...
8.22, 16. 9. 2008, odpovědětPro puntickare teda 18KW... No a pak si to jeste chipnes
8.22, 16. 9. 2008, odpovědětMam znamyho v Brne v reckovicivh ve Fiatu, 15 let delal s Alfinkama... Moc chytrej a sikovnej pan... A rikal ze chipoval 2,4 jtd (170 koni v serii) na vyslednych 220 koni... Uf - v tom bych se rad svezl...
8.26, 16. 9. 2008, odpovědět85kw ti na bežné jazdenie musí postačovať. Je to vylepšený motor 77kw, tým pádom ma vyšší krútiaci moment a je svižnejší. 2,4 je predsa len 5 valec, tým aj viac bude o niečo smädnejší. A o ťarche na predok ani nehovoriac. Názorov je tu kopa, v konečnom dôsledku závisí iba na tebe. Ja osobne by som šiel do 1,9 85kw a zvyšný rozdiel vrazil do auta. Čip, olej atď...
9.28, 16. 9. 2008, odpovědětAHOJ , JE TO HEZKÉ SI TO NAČIPOVAT JE TO ASI ALE ŠPATNÁ VOLBA MOTOR SICE MÚŽE JÉT VÍCE, ALE JE TU TA OTÁZKA KOLIK MÁ TEN MOTOR NAJETO TAK PŘÍKLAD" NA TACHOMETEU 140 000 KM A SKUTEČNOST 280 000 KM PLUS PŘIDÁM PÁR KONÍ A JE TO TADY MOTOR JE NADOBRO POŠKOZEN , NEVÍ NEVÍM PAK VOLÁTE JAK JE TO MOŽNÉ ŽE MOTOR JE NA SAČKU, MÁM TAM SELENIJI STARÁM SE O TO JE TO MÚJ MAZEL A TED JE TO DO ŠROTU,OTÁZKA JE SNADNÁ JSOU TO PŘECE STARÁ AUTA A V NĚMECKU ZA JEDEN ROK NAJEDOU PRÚMNĚRNĚ 50 000 KM TAK JESTLI UMÍM POČÍTAT TAK DÁ ROZUM VO CO VLASTNĚ JDE, JINAK JESTLI NĚKDOMÁ SNAD LEPŠÍHO ZA ARGUMENT TAK MI MÚŽE ZAVOLAT, ČIP JE DOBREJ ALE JAK DLOUHO?FORMULI STEJNĚ STOHO NEUDĚLÁTE, JE TO MŮJ NÁZOR AHOJ . LIŠKA MOB. 774 94 94 11
9.43, 16. 9. 2008, odpovědětLiska: Jasne ze nema smysl chipovat motor kterej je pred smrti... Dulezity sou skutecny kilometry, ktery ti zajisti diagnostika. pokud je na palubce 150 000 a na diagnostice 280 000, tak je to hold tezky... Ale bavil sem se o tom s tim chlapikem co to dela a informaci mi dal dost... i pro i proti... to je vsechno vzdycky na dlouho
10.32, 16. 9. 2008, odpovědětDíky chlapi za info, jedu se teď na ni podívat. Čipovat v plánu nemám ani omylem a 40 rozdíl je asi víc než by bylo vhodné, za to už bych mohl mít 85kW model 2004 po komplet faceliftu. Jezdívám s 1.4benzin 63kW (škoda), 1.6 benzin 77kW (ar147), 1.5benzin 66kW(nissan) a na rychlost si výrazně stěžovat nemůžu, tak snad to bude ok. A jak říkám, bývalý sedan 1.9 77kW jezdil celkem dobře a to měl ucpanej filtr :-)
12.10, 16. 9. 2008, odpovědětMÁM 103KW 16V, TÁHNE KRÁSNĚ, ŠESTEJ KVALT MÁ VLIV NA SPOTŘEBU, JE TO NÁDHERA! TO BYS MĚL TAKÉ ZOHLEDNIT. 40 TIS. JE VŠAK VELKÝ ROZDÍL........
12.21, 16. 9. 2008, odpovědětChlapi, diesel musí vydržať ďaleko viac ako 280 tis. km. Samozrejme je mnoho faktorov, ktoré to veľmi ovplyvňujú, ako pravidelná údržba a štýl jazdy. Mal som 146 1,9 JTD, predával som ho z 220 tis. a dnes ma nalietané 305 tis. Km. Motor šlape jak hodinky, výborne tlaky vo valcoch a tesnosť detto. Samozrejme nebolo naháňané, a pravidelny servis. Čus
12.56, 16. 9. 2008, odpovědětTak Alfinka je "doma" :-) Nakonec uplně jiná, ale vypadá velmi ok. Shánim však nějaké díly, protože dostala přes čumák :-( Jestli někdo něco máte, nabídněte. V poptávce je celej nárazník včetně všech mřížek, mlhovky, zřejmě i světla a předchladič, dále kdyby někdo měl horní plastový dekl na 1.9JTD 85kW a pěknou hlavici řadící páky.
10.41, 17. 9. 2008, odpovědětNakonec uplne jina? A jaka???
8.10, 18. 9. 2008, odpovědětV plánu byly dva kousky z Rakouska, ale nakonec jsem ji koupil v čechách s lehce rozbitým čumákem. Původem je ale z německa. Tmavě modrý Sportwagon 1.9JTD 85kW 2002, sportovní podvozek, kromě kůže prakticky plná výbava. Bez předku je z venku i zevnitř vizuelně skoro jako nová.
9.54, 18. 9. 2008, odpovědět