Prosííím mate někdo skušenosti s vyndaní čerpadla serva...? kudy jde nejlíp ven a co všechno musím rozdělat... předem dík.
20.14, 22. 9. 2008, odpovědětMam 1.6 Twin Spark r.v.1998
20.41, 22. 9. 2008, odpovědětvsak urobis fotoreportaz
6.05, 23. 9. 2008, odpovědětNevím jak u 1,6, já mám 2,5 a šílený, šrouby uplně dementně z druhé strany, plete se tam plch od výfuku, no bléééé....
7.25, 23. 9. 2008, odpovědětCalda-jsi nejakej nastvanej ne???to ti jeste nejde vetrak???co ta adresa??
8.33, 23. 9. 2008, odpovědětčalda- zdarec mohl by jsi prosimtě poslat na mail nějakej návod jak zhodit servo čerpadlo na 2,5.
21.40, 22. 8. 2009, odpovědětDave:Ahoj nedavno mi dělali v servisu servo na GTV 2.0 twin s.. říkaly že něco šíleneho museli rozdělat nějaky věci z vrchu motoru aby šlo ven ..
9.54, 23. 9. 2008, odpovědětTak servo už je venku...ale dala mi svině zabrat :) vyhodil sem baterii, ten plech pod ní,pak plastove hadice co vedou od vzduchovyho filtru k sani(je na nich vaha vzduchu) pak ještě takovou tu klapku co taky vede k sáni... a pak tam jde prostrčit ruku a postupně tim servem točit a vytahovat ho pomalu ven.... jde to těžko,ale jde to... hlavně pevný nervy!!!
13.17, 23. 9. 2008, odpověděta co s nim mas ?
15.53, 23. 9. 2008, odpovědětMartin156: No větrák mi furt nejde a jako dokud to nevyzkouším, nemá cenu, aby si mi něco posílal. Chladič v p*či kámo, auta mám plný zuby. Prachy do toho už rvát nebudu a už vůbec ne před vánocema. KOlik by si chtěl za ten ovladač? To ale asi tím nebude, už jsem z toho namrtvici. Já přijedu na zkoušku k Tobě.
18.57, 23. 9. 2008, odpovědětCalda-chce to jen sikovneho elektrikare a bude foukat jak ma,kdyby jsi chtel chladic tu mam,privezl jsem ted celou 156-2.5V6,nic ji neni jen ma volant na spatne strane :)
15.07, 24. 9. 2008, odpovědětMartine, máš ten plastovej kryt pod motor na V6?
16.17, 13. 8. 2010, odpovědět