Keď je zlý termostat.. tak je to spojené aj s tým že ked prejdem 30km to prestane kúriť a kúri to len na maxime aj to len troška?? Inak teplotu motora mám stale približne na 60stupňov. Poraďte!!
18.35, 24. 9. 2008, odpovědětTo si nemyslím, že by bylo spojené...Ale jezdit s vadným termostatem je hodně bezohledné k motoru...Vlastně stále jezdíš se studeným motorem neohřátým na provozní teplotu...Tu kouřivost bych spíš hodil na načaté vstřiky, ale to si nejsem jist. Teda předpokládám, že máš JTD..
18.45, 24. 9. 2008, odpovědětKurit znamena u kluku slovenskych topit myslim :)
18.53, 24. 9. 2008, odpovědětmne tiez teplota navystupila viac ako 60stupnov,vymenil som termostat a je to ok.ale tym kurenim neviem, mozno sa rozpadol termostat vo vnutri alebo sa neda dobre odvzdusnit system a preto to nekuri.
18.57, 24. 9. 2008, odpovědětLOL tak to jsem nevěděl....No tak...jak chceš, aby Ti to topilo, když není ohřatej motor...Vymeň termostat a uvidíš kouzlo...
19.03, 24. 9. 2008, odpovědětTomas 60 stupnov je malo, cim prv vymen termostat a isto Ti to bude aj lepsie kurit.
19.05, 24. 9. 2008, odpovědětJa som mal tiež tento problem,motor sa hrial na 70 stupňov a ked sa otvoril termostat tak teplota klesla na 50 ale prave dnes som ho vymenil za novy a pekne sa hreje na 90 plus mínus 5 stupňov.
20.21, 28. 9. 2008, odpovědětNo vymenil som ten termostat... a hreje ho na rovných 80 stupňov pri jazde,ked stojím tak na 90 v pohode.. je to už OK???????
20.57, 1. 10. 2008, odpovědětA co viac by si chcel? :)
21.26, 1. 10. 2008, odpovědětno jasan ze je to ok.
20.58, 1. 10. 2008, odpovědětAhoj, mám taky zkušenost s výměnou termostatu.Hlavně vybírej dle typu motoru(třeba BXC00) a nenech se odbít!Jinej tam napasuje(takhle díky 2 špatnejm objednávkám jsem čekal na výměnu 4dny)!
8.34, 2. 10. 2008, odpovědětPokud máš JTD, tak kouření motoru nezpůsobí termostat, ten ti jen zajistí zprávné ohřátí motoru. - Pokud necháš motor ořát na 90 stupňů a pak se rozjedeš a necháš auto jet z kopce bez plynu s kvaltem a klesne ti teplota, tak špatnej ten termostat je. Kouření motoru u Jtd, ale termostat opravdu nezpůsobí! Máš v pořádku turbo? Nejsou u hadic k turbu nějaké praskliny? - to je jedna z možností kouření motoru.
14.51, 2. 10. 2008, odpovědětto Petr: kúri=topí, dymí=kouří ,nič v zlom ,mladšia generácia už velmi nerozumie slovenčine :-)
17.13, 2. 10. 2008, odpovědětCo tak stojí termostat na 2.4jtd 103kw ? Já si pamatuju že na Twin Sparka mě po slevě stál asi 15stovek.
17.36, 2. 10. 2008, odpovědětno tak mna stal 1200 slovenskych
16.18, 12. 10. 2008, odpověděthmm, mne sa pohybuje teplota v rozmedzi od 70-90.. ked idem na aute 70, ked stojim 90, zapne sa ventilator schladi to na 85 a tak dalej.. Je termostat KO..? Resp. teplota by mala ostat niekde stat a drzat na rovnakom miete pri jazde..? Otec ma oktavku, tam raz ked teplota dosiahne nejakeho bodu, tak stoji..! :-D
19.38, 12. 10. 2008, odpovědětKdyž jedeš a máš tam 70 tak je to málo.Musíš tam mít těsně pod 90 a když stojíš tak kousek přes devadesát.Ja už mám víc jak rok termostat no name za 1100kč na 2.4jtd a všechno OK.
19.55, 12. 10. 2008, odpověděthmm, skusim to odfotit a dam to sem, ze ci to je ok ci nie..
22.19, 12. 10. 2008, odpovědět