Zdravim. Pořídil jsem 2.4JTD 103kw a chtěl jsem se zeptat, když nastartuju tak mi ještě chvíli potom bliká kontrolka žhavení cca 5 fteřin. Startuje a jede to v pohodě, akorát s tímhle jsem se ještě nesetkal. Je to normální ? Nebo je někde chyba ? Předem díky za rady.
18.15, 28. 9. 2008, odpovědětMas spatnou nejakou zhavicku,nicemu to neva kdyz startuje.
18.25, 28. 9. 2008, odpovědětto Martin. T 156: Díky za tip.
18.37, 28. 9. 2008, odpovědětJá s tím mám taky problém, když trochu přituhne, tak mi to začne taky blikat a když pořádně, tak horko těžko nastartuji. A při tom žhaviče, paliv.filtr, baterie měněny. Takže to asi nebude žhavičem.
7.07, 30. 9. 2008, odpovědětBlikalo mi to taky, byla to jedna špatná žhavicí svíčka. Pro kutily, co si svíčku zvládnou vyměnit, je v tom ale vtip - i když se vymění, kontrolka bude blikat dále, protože má systém závadu v paměti - to se dá odstranit připojením na diagnostiku a vyresetováním té závady (samozřejmě po výměně té svíčky :-)).
23.43, 30. 9. 2008, odpovědětnetreba to davat na vymazani s pameti...ono sa to nebude dali blikat kdyz je spatny zhavic a vymeni se uz sa nesignalizuje chyba...cize nema proc se co vymazavat...mam s tym skusenosti par aut sem uz spravil
23.58, 30. 9. 2008, odpovědětJenže ono to bliká, jen občas. Jen když teplota padne zhruba pod 10'C!!! Tak zkuste poradit teď a když se už zahřeje, tak to nebliká
8.38, 1. 10. 2008, odpovědětmůže to být také ještě špatné relé žhavení
20.13, 1. 10. 2008, odpovědětNo zatim jsem ty žhavičky neviměnil, ono za NGKáčka je to docela ranec a teď mám přednější jimý opravy, ale až je vyměním tak napíšu co a jak. Jo a zkoušel jste někdo dávat jiný než NGK ? Např. Bosh atd..
20.18, 1. 10. 2008, odpovědětmne sa zda ze origo davaju bosch a tie urcite vydrzia.na slovensku stoji okolo 250-300sk
21.00, 1. 10. 2008, odpovědětoriginál jsou tam BOSCH, zkus se podívat na www.Luja.cz mají je tam levné
21.09, 1. 10. 2008, odpovědětDíky kluci, já jen že dřív jsem měl Twin Sparka a tam dávaly NGK a měl jsem za to že A.R. dávaj do všech motorů NGK. Člověk se pořád učí. :o)
17.31, 2. 10. 2008, odpovědětZdar lidi, tak ymi to blika ale start ymam OK. Proste nazhvim nastartuji a po zahsnnut ivsech nkontrolek se rozblika zhaveni... Jak to ted avyresit. Zatim se to nikomu nepodarilo?
12.43, 17. 2. 2009, odpovědětja ma 2,4ku a tiež mi to blika sem tam zaleži od teploty ovzdušia ale počul som taku verziu ze ked je teplota nizsia tak to po nastartovani vraj dozhavuje ale to som fakt len pocul taky nazor. Inač ked bolo -18 alebo -20 tiez problem nastartovat ale to myslim ze vela aut co stoja von na parkovisku aj pri -10 ked som stal viac ako dva dni tocit tocilo jak dabel len to nechcelo nejak odpalit az na nejaky 6ty krat.
13.57, 17. 2. 2009, odpovědětmě bliká jen jednou deně a to po ránu když startuju, pak už nic, už stím jezdím rok a pohoda
14.33, 17. 2. 2009, odpovědětOKI, tak uvidime co to udela az bude tepleji. Ale asik to resit nebudu.
14.48, 17. 2. 2009, odpovědět90% žhavičky. 10% relé žhavení. Já měl v prde.. rovnou dvě a jezdilo to taky v poho. Každopádně výměna u 103/110Kw je teda mňamka.
14.59, 17. 2. 2009, odpovědětto Kratos: Prosím tě proč by to mělo bejt mňamka?....pokud možno uveď postup.....taky mě to čeká.Dík
12.38, 18. 2. 2009, odpověděttaky mi to po nastartování bliká, start v -10°C v pohodě,tak zatím neřeším
21.43, 18. 2. 2009, odpovědět