TAk jsem provedl vyčištění klapky (byla teda zasviněná a to dost) a k tomu jsem vzal rovnou i váhu vzduchu... Rozebral a skopletoval jak se patří... Provedl 90 sekundová kolečka (90 s v první poloze klíčku, 90 s vypnuto, 90 s v první poloze klíčku...), pak nastartoval a nechal 5 min běžet na volnoběh... A tady nastává ten problém... I o zahřátí drží elektronika volnoběžné otáčky někde mezi 1500 - 1750 ot/min. Tak se ptám, kde je problém ? Mám udělat ještě něco navíc nebo jsem to celé dokonale zku.vil... :o(
16.24, 7. 1. 2007, odpovědětDiagnostika je nejlepší a nejjednoduší ale dá se to udělat i bez ní. 1. odpoj baterku po dobu 45 minut minimálně (kostru první) 2.připoj baterku zpět (kostru poslední) 3.zapni zapalování (ale nestartuj) a nech 90 vteřin 4.vypni zapalování a nech vypnuto 90 vteřin 5.nastartuj bez sešlápnutí akcelerátoru 6. nech běžet na volnoběh asi 10 minut 7.projeď auto za použití různých stylů (ostře, spořivě atd.) 8. Volnoběh by se měl po tomto ustálit.
18.47, 7. 1. 2007, odpovědětSkvěle... Díky :o)
19.28, 7. 1. 2007, odpovědětJá to měl po vyčištění klapky taky. Pak jsem normálně jezdil a druhý den už to bylo OK. Řídící jednotka si to upravila sama. Futuristiko.
21.11, 7. 1. 2007, odpovědětVyřešeno zájezdem do servisu, vymazání dat a je to v pohodě...
15.47, 8. 1. 2007, odpovědět