Když startuji studený motor, ale ne uplně studený (30-50 C) tak těsně po nastartování má zvuk spíše jako diesel než 1.6 TS, ale parkrat se protočí a už je zase po celou dobu tichý.Má s tím někdo zkušenost, znamená to nějakou závadu nebo je to "normální"?
16.55, 8. 1. 2007, odpovědětTo definitivně vypadá na variátor. Jezdit se s tím dá, nemělo by to být nijak nebezpečné. Jen to sebere něco z výkonu... Ale nejsem specialista, takže budeš muset počkat na zdejší opravdové odborníky :o)
17.20, 8. 1. 2007, odpovědětNo variator to je na 100%,ale pokud klepe jenom chvílí po staru řádově 2-3sec a nezaklepe po každém nastartování tak to ještě není úplně hotový,ale pomalu šetři na nový.Z výkonu to v takovém stavu ještě nic nebere....
17.52, 8. 1. 2007, odpovědětSouhlasim, variator... cca 5-6000,- kc Pokud se to uklidni po nejaky dobe po startu tak se s tim jeste da normalne jezdit treba i 10-20 tisic km, ale jak ostatni rikaji, setri na novy.
21.39, 8. 1. 2007, odpovědětMoc díky za všecky rady.Nikdy jsem neviděl 16V ani variátor, ale mohl by tomu teoreticky pomoci některý z těch "kouzelných" přípravků na čištění palivové soustavy a ventilů?
0.03, 9. 1. 2007, odpovědětJá jsem na tom naprosto stejně jako ty. Variátoru žádný čistící prostředek nepomůže, variátor je na jednom rozvodovém kole a pootáčí vačkovou hřídelí. Chystám se na něj současně s rozvodama. Futuristiko.
6.00, 9. 1. 2007, odpovědět