cisto teoreticka otazka.co kebi ostal variator nejakim sposobom zaseknuty a vacka by ostala o tych par stupnou stale natocena?
22.29, 2. 11. 2008, odpovědětsice na tvoju otazku odpoved nemam, ale pises ako keby si mal zo SJ 5ku.. :-)
13.22, 3. 11. 2008, odpovědětmna SJ absolutne nezaujima!ja chcem postrehz na tuto otazku.cakal som prispevky od KEJMLA ,STRAVBERY 156,MOJMIR,ATD...Chcel bi som prebrat tuto temu cisto teoretycky a mozno neskor aj praktycky.A zo SJ som mal vzdy 4.Vdaka za nazory.
20.38, 3. 11. 2008, odpovědětKdybys měl někdy variátor rozebraný,tak bys zjistil že se na něm nemá co zaseknout.
20.56, 3. 11. 2008, odpovědětten variator je ako priklad.ide mi oto ako by sa choval motor keby ostaly sacie ventily nastalo otych neviem kolko stupnov otvorene?alebo keby som ovladal variabilitu zmeny sania manualne?
21.04, 3. 11. 2008, odpovědětNikdo na to nema nazor?POkial sa nemilim pri TS je variabilne casovanie sacich ventilov(cize premenliva dlzka sania(Zmenu dlzky sania ovplivnuje variator ktory pri otackach vyssich ako 4000 natoci vacku o zopar stupnou a tym sa zmeny celkova variabilita dlzky sania a motor pracuje v uplne inom spektre otacok .nieco podobne ako keby ste maly cip na JTD,ale az od 3000ot.min.
21.48, 3. 11. 2008, odpovědětNebude to zásadní změna. Motor určitě nezničíš, ale při vyšších otáčkách by měl mít menší výkon, ale to je spíš jen teorie. Pokud by variátor zůstal zaseknutý v pozici pro vysoké otáčky, potom by v malých otáčkách měl motor mít menší kroutící moment.
20.04, 7. 11. 2008, odpovědětked ches experimetovat s variatorom, namiesto obycajneho ventilu si tam nabastli elektrohydraulicky proporcionalny ventil a potom si budes moct natocenie ovladat potenciometrom, hehe, to by bol iny luxus, co ?
4.45, 7. 11. 2008, odpovědět