Čau alfáci.Chci se zeptat jestli se dá nějak zjistit závada na variátoru diagnostikou?Před časem mi totiž dělali rozvody a nějak to cvaká.Není to teda nic výraznyho ale trochu cvaká.Je to slyšet je venku přímo u motoru.Tak mě to zajíma.Ale auto jede uplne nádnerně 2.0T.S.Prřdem děkuji.
13.16, 14. 1. 2007, odpovědětJo to mám přesně ten stejný problém, také cvaká a mám nově udělaný rozvodz. Jezdí úplně super. Třeba je to normální?
15.42, 14. 1. 2007, odpovědětNormální to není. Kdyby jste byli oba z okolí RK, tak bych vám dal poslechnout 2.0T.S. s udělanými rozvody a vyměněným variátorem. Plus samozřejmě olej Selenia Racing. Pokud cvaká dá se s tím jezdit, ale pak až na to příjde řada, připravte se na originál v ceně 5000Kč. Replika neexistuje.
19.52, 14. 1. 2007, odpovědětČaues nechaval sem dělat ROZVODY a výmněnu variatoru na AR 166 V Ústí nad Labem u Smažík&Nord a taky se mi ozyvalo klepani no a za tyden sem tam jel znova a travalo jim to 2 hodiny než zjistily že předtim přehodily o zub vyvažovák ...Jejich oduvodněni znělo že tam jkde blbě vidět :)ale ted je vše v poho
22.31, 14. 1. 2007, odpověděthmmm,tak to je parada.A muze nejak motoru ten vadnej variator skodit?A jak se asi pozna az bude odcházet uplně?Ted to jede fakt v poh!!!!!
16.31, 15. 1. 2007, odpovědětDnes jsem byl v autorizovaném servisu a tam mi řekli, že to cvakání je zcela v pořádku (způsobují to vstřiky a dalši mechanika). Také jsem myslel že mi odchází Variátor, ale technik mi řekl "aniž bych se ho na to zeptal" že Variátor je v pořádku. Zkrátka motor má ten zvuk , co má mít. Proto doporučuji, nechat si motor řádně překontrolovat ve vašem autorizovaném servisu, než se v tom budete nějak drápat a vznikne vám opravdu nějaká závada.
22.15, 15. 1. 2007, odpovědětTo snad nemyslis vazne, si delas prdel ne? To ze to das do autorizovaneho servisnu neznamena ze si udelal maximum. Pokud jde o motory TS jejich beh ma byt naprosto tichy. Zadne diselove zvuky. Variator je spotrebni zbozi a mel by se menit s kazdymi rozvody jinak delá rámus. Ale pokud vam nevadí ze vam lidi rikaj ze mate disel a ze motor opravdu zní jako disel, variator nemente nic se nejspis nestane.
18.13, 17. 1. 2007, odpovědětNechtěl jsem to tak hrubě napsat, ale nezbývá mi než se Štěpánem naprosto souhlasit. Ale každýho věc. Když jim to nevadí a dají na rady značkových servisů, s kterými má mnoho ty "nejlepší" zkušenosti a neexistuje žádná jiná pravda?! Já Vám nabízel. Přijeďte si poslechnout motor po výměně rozvodů a variátoru. Samozřejmost je olej. A ještě jedna věc. Pokud vím, tak 156 má elktronicky řízené vstřiky. Co by na nich mělo být hlučné? Může mi to někdo vysvětlit? A nebo ty další mechanické součástky. Chlapi, buďte realisti. Ani 20let starý Golf 1.8i, co mám na ježdění do práce, s mechanickým vstřikováním K-Jetronic nedělá žádný cvak cvak. A to je co říct.
20.06, 17. 1. 2007, odpovědětProblém je v tom, že Major napsal, že mu to "trochu cvaká přímo u motoru" a ne, že to má diesel zvuk a je to slyšet odevšad. Elektromagnety od vstřiků jsou skutečně přímo u motoru trochu slyšet a slabé cvakání s uchem u motoru je normální. Zvenku ale motor s dobrým variátorem jen šeptá. Naopak se špatným je ten zvuk opravdu jako klasickej diesel a nejde to nepoznat. Myslím, že zas tak neschopní v tom servise nebudou, i když si nijak velké iluze o značkových servisech nedělám...
22.07, 17. 1. 2007, odpovědětJde o to ze vstriky cvakaj tak ze to skoro nikdo neslysi a pres haubnu tuplem ne. Načatej variator ma jinej zvuk. Jde spis o to ze rozvody jsou pracne a kdyz se meni variator s rozvody usetri se pozdejsi práce. Me hlucel trosku, tak sem se na nej pri rozvodech vys.. a ted za 10000km se s tim skoro stydim jezdit. Uz se mí nekolik lidi rikalo ze mam disel. :-)
20.07, 20. 1. 2007, odpovědětNaprosto souhlasím!Taky se tam stavim.
18.00, 16. 1. 2007, odpovědětHele Alfáci--- ja jsem z Trutnovska.Tak kdo mi nechá poslechnout jak má brumlat moturek nějakýho benzínu.Ja mam 2.0T.S.Ale myslim ---že ty benziny jdou stejně ne?Někdo v okolí?Nebo Hradeckej kraj.Nebo prostě někde pobliž?????
20.25, 17. 1. 2007, odpovědětJeko disel to nezní ani náhodou.Je to opravdu mírnoučké.A není to ani slyšel vždy.Zkusim ten servis.Chci si stejně nechat vyměnit olej v převodovce.Tak to bude přijednom.
16.54, 18. 1. 2007, odpovědětTak jsem porovnal se svým zvukem a vypadá to že mám bad variator..:(
18.18, 18. 1. 2007, odpovědětPředpokládám- že ten zvuk s turovaním je ten špatnej-je to tak??To zní opravdu jako disel.Tak to mam varouš v cajku.
11.56, 20. 1. 2007, odpovědětBacha na ty servisy, kdyz je hluchej nebo vadnej mechanik tak tak vam bude klepat ojnice a on rekne ze je to normalni ze to tyhle motory delaj. Je jedno co je to za značku auta. :-)
20.11, 20. 1. 2007, odpovědětCus... dik za tu stranku se zvukem ;-) to mam vari taky v haji :-(((
7.11, 29. 3. 2007, odpovědětneklapou tady někomu spíš ventily?
7.49, 29. 3. 2007, odpovědětAsi blbej dotaz,ma V6 taky variator ???
16.32, 29. 3. 2007, odpovědět