Ahoj lidi.Mam velký problém a chci Vás poprosit o radu,protoze uz nevim na koho se obrátit.Mam alfu 156 2.4jtd.Kdyz jedu na vic nez 3tis. otáček,motor přestane táhnout a rozsvítí se kontrolka vstřikování.Ve Fiatu tvrdili ze je to hadice od turba,po výměně za 5tis.kč vše při starém.diagnostika píše chybné čidlo tlaku,to je taky vyměněno.Chladič intercoleru byl špatný,je také zpravený.může prosím někdo poradit?jakkoli...V servisu Fiat už mě nesnáší a neví si rady.
22.23, 9. 11. 2008, odpovědětA co váha vzduchu?A v tom Fiatu by tě měli mít rádi když jim tam cpeš peníze ne?
22.31, 9. 11. 2008, odpovědětVaha vzduchu nevim,tvrdili ze tim by to byt nemelo.Penez me to stalo uz dost,ale taky si s tim nevi rady....a primo alfa servis tu nikde blizko neni
23.52, 9. 11. 2008, odpověděta co se tyka servisu uzme docela serou.pokazde dojdou s necim co by to jakoze mohlo být.Vymění to za ranec peněz a problém pořád stejný.Ve finále mi stejně vysvětlí že ta součástka byla stejně špatná a tak by se musela stejně vyměnit
23.58, 9. 11. 2008, odpovědětAhoj, podle toho co tu popisuješ, to sedí na váhu vzduchu, mám sice 2.0TS, ale když mi odešla váha vzduchu, tak motor nešel vytočit na víc jak 3tis. a pak se začal dusit, ale je mi divný, že by je to ve fiatu nenapadlo.
6.53, 10. 11. 2008, odpovědětAhoj, myslim, ze som mal to iste, u Teba asi turbo nam variabil. pozri si prispevok http://www.alfa156.cz/diskuse/technika/55717 ak mas toto, tak u mna to bola vaha vzduchu, caf
9.31, 10. 11. 2008, odpovědětKamarád měl něco podobnýho na 166tce 2,4 JTD prostě nad 3000 nejela,taky mu vyměňovali všechno,váhu,čidla ERG... ,byl i na výplachu turba,všude jen rozdával peníze.Ve finále se zjistilo,že měl vysypanou příčku v katalyzátoru,vysypal bordel z katu a jezdí jak drak.
11.18, 10. 11. 2008, odpovědětzkusil bych vyčistit váhu vzduchu(opatrně) a kdyby to nepomohlo tak zkusit ten kat
11.37, 10. 11. 2008, odpovědětČau, může to být ucpaný výfuk i ta váha vzduchu. a Zkoušel někdo to napíchnout a projet a zjistit tlaky za jízdy? pro více info piš na info@autopavelka.com
11.53, 10. 11. 2008, odpovědětMal som podobny problem a bola to vaha vzduchu. Odpoj konektor vahy vzduchu a prevez sa...pokial auto pojde rovnako alebo lepsie, tak je to jednoznacne vaha vzduchu. Zdar a silu a nech nam to jazdi. ;o)
12.01, 10. 11. 2008, odpovědětdiky všem za rady....zkusim vahu vzduchu(ikdyz v servisu mi rekli ze tim to neni) a pak ten kat...diky
9.50, 11. 11. 2008, odpovědět(Funnyho alfa) Tak jsem zkousel zatim vahu vzduchu odpojit, jestl se to bude chovat lepe a vysledek byl mnohem horsi: turbo vypinalo u kazdeho kvaltu pri cca 3-3.5 tis. otackach a motor hodne kopal (vypinani/zapinani turba aniz by se treba nekdy vubec stihla rozsvitit kontrolka poruchy)... se zapojenou vahou to zlobi ponekud kultivovanejsim zpusobem - tak nevim, jestli ma cenu zkouset tu vahu cistit :-( zkusim ten katalyzator...
11.10, 17. 11. 2008, odpovědětfunny robí ti ro regulácia tlaku turba. na turbe máš hadičku ktorá ide do tej plechovej banky nad turbom. skontroluj ju či nie je presknutá alebo či sa ti nezasekáva tá tyčka ktorá je na spodku tej banky.
11.58, 17. 11. 2008, odpovědětCau.Hele je divny ze nam diagnostika ukazala snimac tlaku turba coz je snimac zezadu sani,maly sniamc ktery drzi jeden sroubek na 10 klic,po tom co jsi odjel se mi druhy den stalo to same co tobe u jedne 2.4jtd 103kw,prez 3tis nesla prakticky,ani po rovine na 2R nechtela jet,hlasila tu samou chybu,vymenil jsem snimac a auto jede jak dabel.
12.09, 17. 11. 2008, odpovědětMůj názor je, že ti zlobí regulace turba.. Když motor vytočíš nad 2500 ot měly by se lopatky v turbu překlápět, aby se max. plnící tlak dál nezvyšoval...a tobě by to mohlo zlobit.Zkus zahýbat s regulační tyčkou u turba,jestli jde lehce bez zadrhnutí.Pokud jde lehce mohl by být problém v elektroventilu,který lopatky ovládá a nebo ve vedení podlakových hadiček..hadičky projdi a s ventilem ti pomůže jen servis s examinerem napojeným za jízdy a měřením všech hodnot v tahu motoru ( tlak v railu,plnící tlak turba,funkce EGR ventilu,načítání váhy vzduchu ).Pokud ti jde regulace ztuha - máš lopatky zasviněný a je potřeba je vyčistit a nebo se taky může stát,že vlivem stáří a opotřebení se může mechanismus naklápění zdeformovat a pak by to bylo na výměnu turba..Jo a měl jsem podobný problém a byla to jen prkotina - na ovládací tyčce lopatek u turba se mi povolila kontramatička a plnící tlak se mi sám zvýšil a motor začal jako tobě padat do nouzáku..Jinak co jsem napsal platí na 2,4 JTD 103kw - 132kw pokud máš 100kw tak tam ti lopatky v turbu neovládá ř.jednotka, ale podtlak..Já mám A166 103kw
8.01, 18. 11. 2008, odpovědět