Zdravim.Tak dal jsem novy termostat,orig.,a je to stejny teplota kolisa75-90C,zbytečně vyhozeny prachy.1.9jtd16v
10.22, 18. 11. 2008, odpovědětZkoušel jsi vyměnit i teplotní čidlo na snímání teploty vody? Možná máš problém tam, ale i tak být tebou, tak to moc neřešim, u alfy je tohle víceméně normální, akorát mě teď začal termostat dělat úplný nesmysly a motor se mi neohřeje ani na 70°C a to jsem jel z Chomutova do PLzně, takže dneska půjdu shánět novej termostat a možná i teplotní čidlo.
11.13, 18. 11. 2008, odpovědětu1,9 jtd 16v r.v.2003 termostat prodava se s čidlem.takže to mam nové
20.52, 18. 11. 2008, odpovědětahoj, já nejdřív teploplotu motoru také řešila, neohřál se mi po 130km ani na 70 C, už to neřeším, zvykla jsem si, jezdí perfektně, žádný problém ... ale fakt by mězajímalo,když dáte nový termostat, jestli předpisově ukáže 90 :-).
17.17, 5. 12. 2008, odpovědětjá jsem dal nový termostat a teplota se mi držela kolem 80°C-bylo mě to divný tak jsem dal jiný od jiného výrobce a pořád to samý. asi to tak má být nebo mám asi taky rozbitý teplotní čidlo.
17.27, 5. 12. 2008, odpovědětJa som menil chladic cez leto.Pred výmenou teplota okolo 90st.Teraz len nieco nad 50st.Viac sa rucicka nepohne.
18.36, 5. 12. 2008, odpovědětAhojte...mam rovnaky problem mam 2,5 24v v meste alebo na mieste ju zohrejem aj na 90 ale mimo mesta a ked je vonku pod nulou tak maximalne na 60..a to som vymenil aj termostat...
18.39, 5. 12. 2008, odpovědětměl jsem stejný problém. teplota byla tak nějak ok, pak jsem dal nový chladič a teplota ve městě 90°C a mimo město 55°C,dal jsem nový termostat a teplota se drží mezi °75-85°C.všicni říkají že je to špatně ale mechanici, co znají alfy říkaj, že je to tak správně-alfy to tak mají.ale fakt nevím.
18.50, 5. 12. 2008, odpovědětZdravim je spravne ked vypnem kluc zapalovania a rucicka na teplomery je stale na cca 70 tke a aj ked je motor uplne studeny a ked zapnem klucik tak klesne na 50???
19.05, 5. 12. 2008, odpověděttak to asi normální není!
19.16, 5. 12. 2008, odpovědětMne sa rucicka od 50st.max 55st. nepohne ani v meste ani pri dlhej jazde tak neviem.2.4jtd.
19.26, 5. 12. 2008, odpovědětMám 2.4 jtd a po výměně termostatu v cenně 1100kč ručička teploměru stojí těsně před 90 stupni a v koloně je na 90 stupních.Měnil jsem ho v loni v září.
19.36, 5. 12. 2008, odpovědětvšechno dělá termostat nebo čidlo teploty.já jsem zkoušel funkčnost termostatu tak, že jsem nechal motor klapat a držel jsem hadici od termostatu a čekal jsem v jaké teplotě na budíku se otevře a pak jsem měřil jiným teploměrem jestli souhlasí naměřená teplota s teplotou na budíku.není to přesný ale velký odchylky tam nebudou.
19.38, 5. 12. 2008, odpovědětja som mal tellotu okolo 60stupnov.po vymene termostatu vysla teplota na 90 a stale sa drzala ci v zime ci v lete alebo v zapche,stale rovnako.cidlo som nemenil lebo nebolo sucastou termostatu a same o sebe bolo drahe ale vlastne sa nemuselo menit.ked som pozeral stary termostat tak sa uplne nezavrel a prepustal. brat kupil termostat na feldu a od nova bol pootvoreny,dali mu druhy a mal taky istu chybu.na treti krat objednali ineho vyrobcu a bolo to ok.tiez sa mu nahreje na cca90 a stale drzi rovnako
20.59, 5. 12. 2008, odpovědětMě se vždy ohřeje na 95° a potom klesne na 75° a tam už při běžné jízdě zůstane. Jen v koloně vyleze zase na 95° kde to chladí ventilátor. Radim
12.50, 7. 12. 2008, odpovědětMne ukazoval termostat kusok nad 50 stupnov ,, po vimene za 700 korunovy to ide ako ma teplota ukazuje skoro 90
15.31, 7. 12. 2008, odpovědětjak tak koukám,tak asi záleží na typu motoru a na značce termostatu, protože jinak si to vysvětlit nedovedu.
15.37, 7. 12. 2008, odpovědětJa tomu moc nerozumiem ale dnes som to pozrel a hadica co ide do chladica s termostatu bola horuca ked som mal na budiku 50st.Je to pokazeny termostat?Pol hodinu islo auto na volnobeh a teplota na 55st a hadice horuce.
16.47, 7. 12. 2008, odpovědětto by být nemělo.hadice by se měla ohřát až po otevření termostatu.tzn v nějakých 85°C.
16.54, 7. 12. 2008, odpovědětTak potom urcite ten termostat.Ide o to ze pred výmenou chladica vsetko ok.Po vymene teplota na 50st.Preto si to chcem tu potvrdiť aby som zbytočne nekupoval novy
16.59, 7. 12. 2008, odpovědětprotože ten starej chladič nepropuštěl tolika vody a tak se kapalina stačila ohřát ale nový propouští rychle a kapalina se rychle chladí a pokud je termostat pořád otevřenej tak se kapalina neohřeje.pozor na některý termostaty-otvíraj už v 70°C.
19.25, 7. 12. 2008, odpovědětja mam tiez 1.9 jtd 16v a teplota mi stoji na 80 vacsinou,len v zapche mi stupne k 90tke.tak myslim ze to kolisanie u sergiho je normalne asi :)
17.46, 7. 12. 2008, odpovědětStary termostat max 75C - Novy 90 C .Znacku teraz presne neviem ale ma stal 2500sk made in italia . Co je dost . Zaujimave je ze ten starry neprepustal ( nevedel som ho prefuknut ked bol uz vonku) A novy som prefukol z coho som mal obavy ,ale hvala bohu funguje OK!!! Mozna by stacilo len vymenit cidlo ,ale co uz !!!! Dufam ze novy vydrzi min 10 rokov ;)
18.08, 7. 12. 2008, odpovědětTak jsem v sobotu konečně vyměnil termostat, ten starej otevíral už při 70°C, takže jsem měl pořát studenej motor. Po výměně se teplota drží mezi 80-90°C, dal jsem tam Vernet za necelých 1100Kč a teplotní čidlo jsem neměnil, tak teď jenom doufám, že to zase nějakou dobu vydrží;-)
6.43, 8. 12. 2008, odpovědětMám 2.0 TS 114kW;-)
12.53, 8. 12. 2008, odpovědět2,4jtd rok 10/98.Aky termostat tam mam kupit?
15.35, 8. 12. 2008, odpovědětFACET-kod FC 78170.Najdeš to na www.katalog.mjauto.cz
17.06, 8. 12. 2008, odpovědětJe tu písané vela o termost.A ako som sa docital tak majlepsi a asi aj najlacnejsi na 2,4jtd 99.bude ten Vernet.Pokusim sa ho zohnat a dufam ze teplota bude zas ok.
9.35, 10. 12. 2008, odpovědět