Zdravím všechny a prosím o radu. Ráno, když sednu do auta a nastartuju, tak je vše v pohodě. Prostě ukázkový start: startér jednou otočí motorem, ten se hned chytne a pošle otáčky někam ke 2000. Ty hned spadnou a drží si 950 nebo 1000 ot. Jakmile ale šlápnu na plyn, tak se motor začne dusit, cukat, chcípat a já nevim co ještě. Takhle se vydrží prát sám se sebou tak 3 – 4 vteřiny až se dostane na přibližně 1500 až 2000 otáček a pak je na jednou OK a otáčky jdou nahoru. Když je nechám spadnout zase na volnoběch celé se to opakuje a vydrží to dělat tak 5 minut od nastartování. Pak se to zlepší, ale stejně to není ono. Zároveň kdykoli si přeřadím na vyšší stupeň a pustím spojku, tak to s autem cukne, stejně jako kdybych ťuknul do brzdy. Při rozjezdech z křižovatky se musím rozjíždět hooodně hodně pomalu a hrát si se spojkou aby mi to nechcíplo (né že bych se neuměl rozjíždět, to auto to dřív nedělalo) prostě jako bych za sebou táhl valník – pustím rychleji spojku a dojel jsem. Měnil jsem váhu vzduchu protože mi lítaly otáčky nahoru a dolu, ale tohle ta stará váha nedělala. Jinak mám vyměněný variátor, svíčky, vzd. filtr, olej, váhu, lambdu, brzdy, chladič, spojku, spojkový ložísko, vyčištěnou klapku a já nevím co ještě. Mimochodem auto je takové celé bez života do asi 3000 ot. Pak najednou ožije a vrátí se mu výkon. Vím, že mám slabou baterku – 42Ah a taky, že to cuká od výměny té váhy, jenomže stará váha dělala mnohem horší věci a tahle je prý v pořádku. Mám 1.8 TS díky všem co se ozvou.
15.37, 18. 11. 2008, odpovědětJá mám stejnej problém!!!! Stará váha je za studena uplně v pr.... ale pak už to jede normálně!!! Kupoval jsem novou levnou na kterou to vubec nejelo tak jsem ji vrátil a objednal Magneti Mareli kterou jsem nechal přeměřit a ukazovala uplné nesmysly takže šla zase na reklamaci ted čekám na original od Bosche takže uvidíme!!!
21.21, 18. 11. 2008, odpovědětUf ,tak mozno neni zla vaha??
21.32, 18. 11. 2008, odpovědětNo měřil mi ji automechanik kterýmu moji 156 jedině svěřuju a taky mu na sto pro věřím!! Ohledně elektriky je jednička!!!
21.37, 18. 11. 2008, odpovědětJá tam teď mám taky Magneti Mareli a cuká to. Před tím jsem měl BOSCH a ta byla v poho do tý doby než byla prostě moc stará. S ní byla reakce na plyn úplně úžasná. Prostě jsem ťuk do plynu a ať byl motor studenej nebo zahřátej, tak šly prostě otáčky nahoru jako když do nich střelí! Kde by mi tu váhu změřili jestli v pr....li, nebo jestli je to něco jinýho? Já jsem z Prahy, případně z Vysočiny (tam mám chatu). Dik za radu. Jo! ještě na něco jsem si vzpomněl. Ať stojím nebo jedu, ať mám zařazenou rychlost nebo neutrál, tak pokaždý když šlápnu na plyn, tak jdou otáčky nejprve dolu (Motor na vteřinu jakoby přichcípne) a teprve potom líně nahoru. A to mě teprv sere!
0.26, 19. 11. 2008, odpovědětPodívej se ještě na gumovou trubku co vede od váhy ke klopě.Docela často se děraví a praská stářím a pak to saje falešný vzduch a dělá to ohromnou neplechu s otáčkama.Vím o čem mluvím ;-D.
13.28, 19. 11. 2008, odpovědětNo jo no uvidíme co udělá ta origoš boschácká váha!!!Mně zase houpou otáčky když zastavim tak na neutrál pořád padaj a zvedaj se tak doufám že i to vyřeší ta váha!!! Jinak budem měřit a měřit!!!!
22.20, 19. 11. 2008, odpovědět