tak další problém na světě,můj Alfonz 2.4jtd,rv.03,110kw,naj.129tis/km(skutečných),mi začal dělat naftovou louži.Po pátrání té příčiny jsem zjistil,že blok motoru pod čerpadlem je mokrý,tím pádem i vana,spodní kryt motoru.Když jsem narval ruku pod čerpadlo tak bylo celé mokré.Šahal jsem tam i za chodu motoru a bylo znatelně mokřejší.Měl jsem podezření na těsnění na spínači nafty(nebo jak se to jmenuje),je na boku toho čerpadla přidělané dvěma šroubkama(torkx)a těsnění je z hliníkového plíšku potažené černou barvou,ten jsem teda vyměnil za nový ale bylo to bez efektu.Stálé mi uniká stejné množství nafty.Chtěl jsem se zeptat jestli nemůže močit přímo ten spínač,protože je na něm takový umělohmotný kroužek a pak zásuvka,nebo něco jiného co je na spodku čerpadla a mohlo bi netěsnit.Díval jsem se na odkazy ale nic co by bylo tohle.Jinak vše suché,vstřiky trubičky,hadice.Jenom ten šlic nafty na bloku pod čerpadlem,smrad nafty v kabině a děsně zadělaný zadek auta od té nafty.Jinak vliv na jízdu a spotřebu žádný a hlavně se mi nechce to čerpadlo vyndavat.Dík
21.02, 18. 11. 2008, odpovědět