Po nastartování, které proběhne v pořádku, začnou z ničeho nic padat otáčky, auto se klepe, poblikávají světla a auto nereaguje na plyn.Po cca 5-ti vteřinách je vše ok a auto jede uplne v porádku. Během jizdy se toto už nestává. Myslíte že je to tou váhou vzduchu? V sobotu ji budu čistit, ale nevim zda to má s tím něco společného. Poraďtě mi prosím. Vlastním Alfa 156 1,8 TS
21.17, 20. 11. 2008, odpovědětmám to samé na tom samém autě, může to být i lambdasonda nebo škrtící klapka.Nech auto nastartovaný tak minutu pokaždý kdy je studený,pak se to docela dá.Už to budu taky řešit,možná ta lambda sonda
8.10, 21. 11. 2008, odpovědětskus si dát tady do vyhledávače třeba "studený start" je tady toho o tom docela dost,ale názory se hrozně liší. Můžeš taky skusit vyčistit škrtící klapku a krokový motorek
8.36, 21. 11. 2008, odpovědětnapiš pak jak jsi dopadl
9.41, 21. 11. 2008, odpovědětOk dám vědět po sobotě. Ještě Viky, nemáš třeba přehled o tom kolik by stála výměna věí co si psal?
13.09, 21. 11. 2008, odpovědětjá sice nejsem kluk,ale neva :-) těžko říct, řekla bych,že se to nedá přesně říct, záleží kde a co koupíš. Já osobně myslim,že to dělá ta lambda sonda, která při startu dává špatný informace pro řídící jednotku a ta dává chudou směs. Jak to máš když sešlápneš za studena při startu plyn? Padají ti otáčky a auto se začne dusit,jakoby má tendenci chcípnout? Nejsem žádnej mechanik ani tomu nerozumim,ale nechci to dávat do servisu,kde to akorát dojebou,dokud neskusim různý věci,jako je třeba čištění klapky atd...
13.22, 21. 11. 2008, odpovědětjee promin :-) podle tvého nicku nelze soudit :-) Ale k věci.Tohle je hrozně nepravidelný. Třeba dneska po nastartování nebyl žádnej problém. I když pravda když třeba spomaluji při jízdě, mají občas otáčky tendenci spadnout pod 1000ot. Ale když se mi stane ta věc po nastartování, kdy se auto klepe a problikávají světla, tak plyn nereaguje. ale tohle trvá třeba jen 5 vteřin, ne minutu dvě jak tu píšou ostatní.
14.07, 21. 11. 2008, odpověděttak to bude jiný problém než mám já,volal mi těď servisák a mám prasklou hadici sání,takže se tam hrne moc vzduchu,ale já to mám jen při studenym startu a to vždycky.auto se začne dusit,po sešlápnutí plynu má tendenci chcípnout,otáčky začnou padat a než se zahřeje,tak má hrozně slabej výkon. Tak skus jí nechat třeba půl minuty nastartovanou a uvidíš,jestli ti to pak bude dělat taky. Skus ještě tu klapku ta by měla způsobovat kolísání otáček.Jak myslíš,že se auto klepe?
15.09, 21. 11. 2008, odpovědět