Kluci vi nekdo jaky presne je tam rozdil pokud je???110kw plni euro 3 myslim a vic basti ale jinak zaklad motoru stejny ne???
16.52, 30. 11. 2008, odpovědětzáklad je úplne stejný... Iná elektronika myslím a upravený kat
17.03, 30. 11. 2008, odpovědětvic basti? to bych nerekl sam mam 110 kw a dlouhodoba spotřeba do pohody kolem 9l/100km(nekdy i 8.5l) a podle ostatnich co nekde pisou spotreby 2.0ts je to vyborny
20.33, 30. 11. 2008, odpovědět110 ma stredovej tlumic nic vic ja mam obe a ta 114 ta ho nema ma pouze kat a koncovy tlumic vyfuku jinak by to mnelo byt stejny
22.33, 30. 11. 2008, odpovědětNekde jsem cetl ze motory TS ktere plni euro 3 vic basti ale hlavne je to o stavu auta.
12.45, 1. 12. 2008, odpovědětja mam verzi 114KW a stredovy tlumic to ma a mam takovy pocit ze i v katalogu na nahradni dily je na tutu verzi uvedeny ale nejsem si jisty,jinak to jezdi jak splaseny,mam akorat spatny vstrik na prvnim valci tak kdyby ho nedo mel na prodej za rozumnou cenu ozvete se dik
20.36, 1. 12. 2008, odpovědětJednak o stave auta, ale hlavne o pravej nohe. Tá býva ťažká! Moc sa mi to vsak nezdá, že ak motor plní EURO 3, mal by predsa papať menej, veď už len kvôli emisiam. Tak alebo onak, v každom pripade si spotrebu robíme samy, plynulá jazda, ťažká noha, váha auta... atď
14.45, 1. 12. 2008, odpovědětPrave ze ne,aby motor plnil normy euro x tak papa jeste vic,viz 1.6ts ve 147.
15.10, 1. 12. 2008, odpovědětmam 114kw verziu, je problem, keby som vyhodil katalizator a seriovy koncovy tlmic a dal len nejaky drsny sportovy posledny tlmic.. Nemyslim z dovodu emisii, alebo policajtov, ale motora ako takeho.. Ale zase na druhej strane musi to mat dost silny zvuk potom, neviem ci to bude ok.. :-D
17.13, 1. 12. 2008, odpovědětved to, ja som to urobil tiez, len mam remus, serie ma ale ten piskalvy, alebo ako by som to nazval rezonujuci zvuk, skor by som chcel nieco mohutnejsie a hlbsie zvukovo.. Neviem, ale ci to urobi posledny tlmic..
19.24, 1. 12. 2008, odpovědětRozdíl je že má 2 katalyzátory,3 lambdasondy,jinou řídicí jednotku a tím i řízení spotřeby,jinou váhu vzduchu,jinej (placatej) vlnovec a jinej vejfuk mimo koncovýho dílu,elektricky ovládanou škrticí klapku..A víc žere-měl jsem 110kw,ta spotřeba je prostě vyšší než u 114kw,navíc je nižší výkon,a to i papírově-to všechno kvůli emisím...
20.32, 1. 12. 2008, odpovědětzajtra vam sem hodim viedo mojho zvuku vyfuku vyfuk yed
20.42, 1. 12. 2008, odpovědětvyfuk yet som mal kedysi na Opel Astre, celkom slusny zvuk..) Musim sa popozerat po nejkych sport. tlmicoch a uvidime potom, ze ako to dopadne..
21.46, 1. 12. 2008, odpovědět:) hehe, zvuk ma ten motor ako keby sa prave rozpadol :))
22.27, 11. 12. 2008, odpovědět:-D ako to je s certifikatom na sportovy vyfuk..? Mozem dat hocico ked mam na to TUW..?
18.59, 12. 12. 2008, odpovědětRozdíl jsou přesně 4 kW :o))))) Jinak nevím...:o)
19.51, 12. 12. 2008, odpovědět