Zdravim, chtel bych se zeptat, uz nejakou dobu asi 20 tis km mi klape motor, je to takovy tichy klapnuti na volnobeh slysitelny jen z venku, jako hodinky, klapne vzdy tak jednou za vterinu a dela to jen kdyz je zahratej.. je to twin spark a ma natoceno pres 200tis km, co by to mohlo byt a hrozi neco? diky
16.51, 14. 12. 2008, odpovědětrozvody s vodní pumpou vč. kladek máš měněný?
16.56, 14. 12. 2008, odpovědětjo komplet pred cca 35tis km, spotreba oleje je prekvapive mala, v otackach uz to neni slyset, je to fakt takovy tikani, jakoby vzdy jeden valec klepl..
17.17, 14. 12. 2008, odpovědět...to důležitější, je to závislé na otáčkách?
17.09, 14. 12. 2008, odpovědětNěkteré TS motory skončí jako přidřené a klepající, z některých vyletí ven ojnice. Ty, u kterých vylétne z bloku ven ojnice, mají vždy přetržený šroub, ale jsou zadřené. Než dojde k tomuto finálnímu kolapsu, motor dokáže najet i 30 000 kilometrů. Takže se „nerozpadne“ hned – v čemž tkví obrovské riziko pro potencionálního zájemce o ojetý twinspark. Může totiž kupovat auto,které se projevuje jako zdravé, auto pojede normálně a budoucí majitel podlehne iluzi, že se nic nestalo. Jenomže zadní ojniční lágry už mají od doby, kdy motor řádně nemazal, načnutou kompozici a po čase se prostě rozpadnou. Tuto teorii potvrzují opravy, kdy byla u automobilu např. proražená vana a na zkoušku byly sundávány ojniční víka. První a druhá ojnice byla (až na vyjímky) vždy v pořádku, třetí a čtvrtá lehce „chycená“. Po cca 30.000 km začne mít motor zvláštní „kovový“ zvuk, ale pořád pojede jakoby nic. Pak půjde za studena pořád stejně, ale jak se zahřeje, začne se ten zvuk ztemňovat a bude hlubší a hlubší až bude slyšet zřetelný tlukot. To už je klikovka zkroucená a jedinou možnou opravou bude její výměna.
17.17, 14. 12. 2008, odpovědětto jsem si pred chvili taky precetl, i duvody zadirani TS, peci o ne :)) jen by me zajimalo co muze ten zvuk zpusobovat ale jestli do 10tis km odejde tak to je teda radost
17.18, 14. 12. 2008, odpovědětMne to presne zacalo dnes ked som sa vracal z dlhej cesty z nicoho nic zacal motor klepat ako diesel spotreba stupla o 2 litre a vykon klesol minimalne o 30 KW.Som z toho dost nastvaty....doteraz isla alfa ako hodinky a teraz z nicoho nic toto
17.26, 14. 12. 2008, odpovědětNo tak to už nikto nezaručí či odíde alebo nie. Rozoberať ho taktiež nemá zmysel. Možno auto dvihnúť, vypustiť olej, odmontovať olejovou vanu a skúsiť nejakým sposobom nazrieť do motora. Varíátor si pozeral?
17.23, 14. 12. 2008, odpovědětVariator je total KO, to vim, na zacatku to ma zvuk jako diesel, ale pak se to sklidni, jenze tento klepavej zvuk musi vydavat motor, to by nemelo mit co docineni s variatorem ne? mne uz to dela dyl a spotreba a vykon porad stejnej
17.49, 14. 12. 2008, odpovědětTo kepone97: Aký máš motor?
17.29, 14. 12. 2008, odpovědětJa mam 1.8 TS zajtra idem do servisu
17.40, 14. 12. 2008, odpovědětbtw ... ja som na mojej este jazdil, lebo som chcel dojst do ineho servisu, ale co kilometer to horsi zvuk, tak som to odstavil ...
21.17, 29. 12. 2008, odpovědětze viacmenej to ma motor za sebou
22.38, 29. 12. 2008, odpovědětZdravim. Chci se zeptat. Dva dny zpatky mi začal klapat motor. Při nastartování, i při jízdě klape, když přidam, tak klapot zabírá s přidáním. Nevíte, co to může být? Děkuju
8.15, 11. 2. 2017, odpovědětpusť si rádio
23.25, 11. 2. 2017, odpovědětMne to ties robilo pozri si vstreki a daj ini olej pre strarsie auta ja som to urobil mal som odideni vstrek a teraz ide po tichucki
0.47, 16. 2. 2017, odpovědětMne to ties robilo pozri si vstreki a daj ini olej pre strarsie auta ja som to urobil mal som odideni vstrek a teraz ide po tichucki
0.47, 16. 2. 2017, odpovědět