Zdarec panove. dlouho jsem zde nebyl, nemel jsem problem s Alfici. Az tedka me neco irituje zase. Mam 1.9 z 1999. Kdyz na petku a nebo nekdy i na 4ku dam plnej plyn, proste chci akcelerovat (a zaroven mam nejaky lidi v aute) a jedu do mirnyho kopecku (proste auto musi zabrat), zacne se mi tak v rozmezi 1800 - 2300 otacek jakoby vibrovat motor. takovy dunivy vibrace, ktery se pri dosazeni vyssich otacek ztrati. Proste je to asi, kdyz se spusti turbo a auto dostava zabrat. Jsou to nejaky vzpery motoru nebo ulozeni motoru, ktery prenasi vibrace nebo co to muze byt?? diky za odpovedi...
18.43, 19. 12. 2008, odpovědětKoukni na silnetbloky motoru.
19.04, 19. 12. 2008, odpovědětTo vyzera na zotrvak.
20.14, 19. 12. 2008, odpovědětokay. kouknu... tedka kolem vanoc maji vsechny servisy zavreny, tak to nemuzu poradne s kym zkonzultovat:-(... diky zatim
18.48, 22. 12. 2008, odpovědětU 1.9 jtd to z oblibou dělá vymačkanej reakční silenblok.
19.17, 22. 12. 2008, odpovědětco je reakční silenblok ??? mne to robi presne rovnako.nie je to nahodou ten silenblok co je nad palivovym cerpadlom??? mam ho na jednej strane urvaty.1,9jtd
23.42, 22. 12. 2008, odpovědětSpojuje motor s karosérií a při akceleraci nebo deceleraci má držet motor ve správné poloze a tlumit rázi do kastle.
7.32, 23. 12. 2008, odpovědětJá sem ho například vymenil a dělá to pořád.pži akceleraci a deceleraci to ťuká.jako když se motor hýbe.a pří výměně toho rekčního silentbloku mi ted včechnio brní v kabině.uý sem z toho na provaz.nevíte co dál?
20.20, 25. 4. 2010, odpovědětMám uplně stejný problém jako popisuje Rostan, při 5. někdy při 4 tu začne do určitých otáček vibrovat, někdo mi říkal, že je to spojkou, setrvacnikem, má spojka je už horší. Myslíte že je to pouze těmi silentbloky?
21.35, 26. 12. 2012, odpovědět