Ahojte! Mám AR156 1.9 JTD 77 kW. Asi pred dvoma týždňami som odstavil auto na cca 2 hodiny. Keď som išiel štartovať za cca 2 hod. auto nechcelo natočiť, štartér točil a sem tam koplo do motora. Po opakovanom štartovaní to chytilo, ale motor sa tak zvláštne pomaly rozbiehal. Hneď po naštartovaní mi blikala kontrolka vstreku a o chvíľu zostala svietiť, po 5 minútach zhasla. Auto išlo úplne v pohode. Inak snímače na klukovke a vačke + DRV ventil som nedávno menil. Včera asi po 2 týždňoch som pred zhasnutím motora zbadal svietiť kontrolku vstreku opäť. Zhasol som motor a skúšal znovu natočiť a zas to isté štartovanie, asi po 1 minúte to tak zvláštne chytilo. Ak s tým má niekto skúsenosť, prosím o radu. Ďakujem pekne!!!
11.39, 24. 12. 2008, odpovědětNevie mi prosím niekto poradiť?
19.38, 26. 12. 2008, odpovědětnemenil si palivovy filter??? crnkni na 0907614318
22.01, 26. 12. 2008, odpovědětJestli ti běží podávací čerpadlo v nádrži (Při zapnutí klíčku je slyšet)a dotlačí naftu až do vysokotlakého čerpadla pak nezbývá než kontrola napájení ECU a DRV a pomocí manometru změřit tlak v railu.Samozřejmě že tři vývody na railu musíš zaslepit a na čtvrtém měříš.Nenaměříš-li minimálně 400 barů podezíral bych čerpadlo.Naměříš-li pak postupným připojováním vstřikovačů a následným měřením tlaku u každého připojeného zjistíš netěsnost do spalovacího prostoru.U dobrého ti tlak při protáčení motorem drží a u netěsného mizí.Jestli ale na to doma nemáš patřičné prostředky nech to raději změřit v dílně.
23.32, 26. 12. 2008, odpovědětmal som podobny problem,nakoniec som mal prasknute tesnenie na cerpadle.na boku je taky snimac,ked ho vyberies ma tycku a tam su dve po sebe tesnienia.jedno bolo roztrhnute.to tesnenie ma priemer asi tak 5-6mm, v mototechne som ho kupil za 10skk,v servise povedal ze je na 100percent zle cele cerpadlo a ceny by bola 10000-15000sk.
13.14, 27. 12. 2008, odpovědět