zdarec, kolísají me otacky volnobehu cca 450-1600, pomohla by tomu nová váha vzduchu??, zkoušel jsem čistit škrtící klapku ale vůbec nic...díkec.
0.10, 27. 12. 2008, odpověděta ješte jedna věc zvláštní jev teda je , že to kolísání dělá jen při volnoběžné jízdě, zastavím a otáčky jsou krásně na 900... že by váha??
0.46, 27. 12. 2008, odpovědětmno mě otáčky skáčou jen když ji po delší době nastartuju...kdy nechám motor chvilku běžet rozjede se v pohodě, ale jak se rozjíždim hned tak se cuká a jako by zadrhává....někdo mi řikal že by to mohly bejt svíčky bo lambda, popřípadě žvejknutej kabel ke svíčkám...a o váze vzduchu mi taky řikali....ale nic moc konkrétního nevim :-(
1.14, 27. 12. 2008, odpovědětMám 1.8 TS a mě to dělá jenom pri zahřátém motoru když dojíždím na křižovatku a vyšlápnu spojku otačky spadnou tak na 400 že motor skoro zhasne /ješte nezhas/ pak vyletej na 1400 -1500 a zase na sca 300-400 . Jak ale zastavím drží krasně 900 . už me to začíná pěkně sr..t . vyčistil sem sání a nic .byl sem na diagnostice žádná chyba . někdo tu říkal že to muže být spojeno s ABS. Nezná někdo 100% řešení něco co by pomohlo . než se oběsím
11.16, 27. 12. 2008, odpovědětTo mi taky dělalo nech si změřit napětí a ať se ti mrknou na svíčky a cívky,je to tím že tam je buď voda,a nebo máš v háji jednu cívku...
19.03, 15. 1. 2009, odpovědětaj mne to robí na 1,6 otáčky na volnobeh 9OO ale ak zastavujem šup aj na 15OO .Super téma na diskusiu a na dobré rady ktoré všetci s rovnakým problémom čakáme. tiež som vyčistil klapku a stále to isté.
11.50, 27. 12. 2008, odpovědětmám stejný problém.když dojíždím ke křižovatce tak otáčky klenou na 300-1200-300 a pak teprve na 700ot. je to jako kdyby chtěl zhasnout motor ale taky mi ještě nikdy nezhas-naštěstí.po svátcích jedu na diagnostiku tak uvidím co zjistím nebo nezjistím-ale svíčky tam mám nový.
12.05, 27. 12. 2008, odpovědětMne to tak isto robilo. Raz po natankovani na OMV 98 mi to prestalo robit. Natankoval som na Agip a znova mi to zacalo, tak a odvtedy tankujem na OMV a z otackami uz problem nie je.
14.30, 27. 12. 2008, odpověděttakujem aj na OMV aj inde ale vždy len 95 asi skúsim aj ja 98 čku ale ja osobne si myslím. že to benzínom asi nebude. neviem ako ostatným ale problém bude dakde inde ale kde????že by krokový motorček, váha. lambda.falošný vzduch.filter. nejaké čidlo. pomôžte
20.28, 27. 12. 2008, odpovědětešte ma napadlo či to nemôže byť aj výfukom.ja mám univerzálny kat. a zadný tlmič už z vnútra vypadaný
20.32, 27. 12. 2008, odpovědětjá si myslím, že to může být cokoliv. váha, lambda, vzduch filtr. někdo mi říkal, že to může být čidlo otáček.benzínem to nebude-já už přes rok tankuju jen Shlell V-Power (95oktanů) a začalo to dělat až nedávno.
20.51, 27. 12. 2008, odpovědětobavam se ze to nebude vaha ale spis ta lambda nebo krok. motorek... ale je to jen spekulace, doufam ze sem napise nekdo kdo tento problem mel a vyresil ho nejakou opravou... :)..levnou
21.55, 27. 12. 2008, odpovědětmne na diagnostike asi pred pol rokom povedali. že lambda dáva správne hodnoti a už vtedy tie otáčky blbly tak fakt neviem kde tá chyba je.PORADI NIEKTO
9.52, 28. 12. 2008, odpovědětja mam presne to iste, vymenil som vahu na chvilku to pomohlo a zase je to tak ako predtym.. Ked idem z kopca, alebo ku krizovatke, vyradim a 400-1500-400 atd., pokial nezastavim, potom je to ok.. Tankujem len Sheel V-Power Racing. .Robi mi to od kedy som alfu kupil.. Po vymene vahy na chvilku pokoj, ale asi pred tyzdnom som daval spor. vyfuk, tak som musel odpojit baterku, kvoli zvaraniu na aute a od vtedy to to robi znovu.. Asi bude potrebny ten reset RJ..
10.23, 28. 12. 2008, odpovědětMě teda něco podobného benzín dělal. Otáčky mi kolísaly vždycky jenom když jsem měl benzín od ONO, jinak ne.
10.39, 28. 12. 2008, odpovědětto sem rád že nejsem sám, doufám že na něco přijdem, fakt mě to mrdá
15.29, 28. 12. 2008, odpovědětahoj. Tak pokud jste kolísání otáček hledali podrobněji zde v tématech určitě jste narazili na moje téma ohledně kolísání které jak vidím nepostihli jen mě :D. Jak jsem tam psal tak mi to kolísá úplně stejně jako zde popisujete, byl jsem s tím na diagnostice a nic nezjistili, měnil jsem lambdu, krokovej motorek, proměřovali mi i váhu a vše je ok,čistil jsem i sání, čidla otáček jsou prej taky ok, ale otáčky kolísaj vesele dál už fakt nevím a pěkně mě to se.e.... Je to super auto ale tohle mě vážně občas štve hlavně na křižovatkách. Ale je zvláštní že to dělá jen při normální jízdě tak do 3000ot. jinak když jezdím svižněji a trochu víc ji vytáčím tak je to v pohodě... Pak jsem s tím byl u někoho kdo opravuje alfy v Třebíči a bylo mi řečeno že to prý dělá variátor ( nevím jak to může působit na kolísání ) ale jestli to je tím to fakt nevím... na jaře se chystám měnit rozvody tak to vyměním až s tím tak to tu pak napíšu jestli to tím bylo... jinak budu moc rád když tu budete psát něco co pomůže...
22.43, 28. 12. 2008, odpovědětzrejme to bude asi aj s tým variátorom mať niečo, lebo ked mu pridám a otáčky padnú na asi 1500 tak ten variátor vrčí ale postupne ak idú otáčky nadol alebo nahor tak ho tak nepočuť To len moj postrech na kolisanie otáčok: zrejme sacia vačka má už kôli vydrbanému variátoru vôľu a tá mení časovanie a aj otáčky v spomínanom pásme.Ked som nejakú blbosť napísal tak ma ospravedlnte. čaute
9.53, 29. 12. 2008, odpovědětjo tak variátor jsem taky ještě neměnil...taky se chystám na rozvody na jaře..pěkně mě to štve, vahou to asi nebude, krokáč tan by asi blbl i při stojícím autě...varianta variátor ,či něco s škrtící klapkou..... doufám že na to brzy přijdeme...
14.29, 29. 12. 2008, odpovědětHoši zapomeňte že to je variátorem. Mám ho cca 3 měsíce vyměněnej a houpalo to před tím a houpe to i teď. Klidně to může taky dělat řídící jednotka...........
18.16, 29. 12. 2008, odpovědětcítiš nejaký rozdiel zvukový alebo výkonový s tým novým variátorom. už neni to za studena diesel?
21.45, 29. 12. 2008, odpovědětNo rozhodně tam rozdíl je podstatnej, jednak při nastartování už to nemá zvuk diselu a i celkově má motor plinulejší a pružnější chod.
22.38, 29. 12. 2008, odpovědětTak toto som potreboval počuť. ja som dal v lete meniť komplet rozvody ale variátor som nemenil .určite ho dám vymeniť lebo ho už dosť počuť a ma to už štve že mám dieselbenzín
15.36, 30. 12. 2008, odpověděta ešte napíš aký máš motor 147.15broadband5.iol.cz
15.40, 30. 12. 2008, odpovědětHoj přátelé. 156 2.0 T.S. mám již 4 roky a s touto záhadou se potýkám celou dobu. Vyměněno: 1) Lambda sonda, 2) rozvody, 3) termostat včetně čidla teploty, 4) váha vzduchu, 5) filtry, 6) variátor, 7)čištěná x-krát klapka, 8) diagnostika o.k. 9) chvíli ježděno na V Power Racing. Dle prodejce Fiatů a Alf jde v rámci nějakých 800-1200ot. o normální jev. Aspoň T.S. S kamarádem jsem kdysi řešil i to, že by nějakým způsobem kecal do ř.j. motoru rychloměr. Stále prosím uvažujte nad tím, že to dělá pouze za jízdy a na volnoběh a stále. Tedy vylučujte čidla teploty, variátory, lambdy (reguluje nad 60st.) apod. Mně nachviličku pomohlo durch prostříkat klapku čističem na karburátory. Ale tak na týden.
20.55, 30. 12. 2008, odpovědětV mém případě jde o motor 1.8TS, ale týká se to všech motorů TS
23.15, 30. 12. 2008, odpovědětv mém případě je to V6 takže se to týká asi všech 156tek.
23.30, 30. 12. 2008, odpovědětja myslel že je to problem jen V6.. :( zajímalo by mě tedy jesti to nemuže byt v tom abs..zvlastní je jak to někomu dělá ok to palivo..to me nejde do hlavy.. :(
23.57, 30. 12. 2008, odpovědětjá to budu dávat v nejbližší době k panu Pavelkovi z prahy tak uvidíme co s tím je.v alfách se prý vyzná.divný je, že už mi to tejden nedělá a to jsem s autem nic nedělal.a tankuju stále stejný palivo Shell V-Power.
0.17, 31. 12. 2008, odpovědětvidím že ten problém má mraky lidí...Neříkejte mi že na to nepřijdem, něco to prostě dělat musí...
11.26, 1. 1. 2009, odpověděta jakej máte rv ?? aspon trěba můžeme vyloučit facelift ja rv 98...
17.00, 1. 1. 2009, odpovědětjinak zajímavej jev už po druhé jsem natankoval plnou nat98 řekl bych,že za jízdy se mi kolísání snížilo na minimum zatím:),ale na ten neutrál je to pořád stejný na křižovatce je to jak nemocný,pořád stejný takže benzím taky nevím nevím
21.26, 1. 1. 2009, odpovědětJá mám rok 99. Taky byla kdysi debata na téma, že to dělaly ř.j. motoru starších ročníků twin sparků a řešilo se to přeflashováním ř.j.motoru, ale nevím jestli to někdo podstpoupil v autorizáku a pomohlo mu to.
18.04, 2. 1. 2009, odpověděttak vyloucit to abs se asi da , když se vytahne pojistka a zkusi se to na rovince bez abs tak pokud bude blbnout volnoběh tak to tím není...
17.25, 3. 1. 2009, odpovědětJen po tom, co vytáhneš pojistku se ti myslím rozsvítí kontrolka ABS a nesmažeš ji jinak než přes diagnostiku jako bezpečnostní prvek. Nebo se mýlím?
21.06, 3. 1. 2009, odpověděttak me to zatim nedela ale uz jsem se s tim setkal u jinych alf a i u jinych aut a da se rict ze u vsech tech aut u kterych sem t resil byla napraskla nebo spuchrela hadicka od sani tak si poradne projedte vsechnyhadiicky a hadice co vedou od sani jestli nekde neni nejaka spona volna nebo spatna hadicka a vse co se vam nebude zdat tak vymenit nebo pretesnit.takovyhle kraviny s otackama dela priavani vzduchu.kdyz to nekomu pomuze napiste.at to vi i ostatni
12.02, 4. 1. 2009, odpovědětjirka156 napísal .že by možno pomohlo vyčistiť ventil odvetrania hlavy, ako sa k nemu dostanem? skúsil by som to prečistiť lebo ten falošný vzduch tou tenšou hadičkou by mohol robiť problém s otáčkami
20.47, 4. 1. 2009, odpovědětKdo vládne angličtině, ať to proleze na tom fóru, jak jsem psal. Pamatuju, že tam byly i obrázky, kde se to nachází a jak vyčistit.
20.56, 4. 1. 2009, odpověděttak jsem to zkoumal a hadicky a vse kolem mam dokonce nove...tak v tom to mozna taky nebude..ale souhlasím s tím že by to mělo mít společnýho něco se vzduchem v sání...to odvětrávání ventilku je možný....
23.25, 4. 1. 2009, odpovědětVyřešil to už někdo z vás?
15.16, 6. 1. 2009, odpovědětTak jsem si tu nedavni četl,co vas potkalo a řikal jsem si,jeste ze me to nedela.A nahle dneska rano jedu do skoly a u križovatky to zaclo dělat to sami co vam!!!!Nevite uz někdo co to muze dělat??Díky moc a at nam to jezdi!!
11.20, 8. 1. 2009, odpověděttak jsem si schválně teď u nás v práci objednal na zkoušku tu váhu vzduchu tak dám pak vědet jak to dopadlo
21.01, 12. 1. 2009, odpovědětMám Fiat Coupe a podobné problémy řešíme na clubu také.Někomu pomohlo vyměnít filtr paliva,dalšímu odešla benzínová pumpa.
15.40, 14. 1. 2009, odpovědětpalivovej fitr pokud se nepletu TS nemá..ale palivový cerpadlo by to mohlo moozná taky být,měnili jste to někdo? protože když tady někdo píše že mu to nedělá na jinej benzín, a navíc se přidává čím dál víc alfistů co jim to začalo dělat...
17.41, 15. 1. 2009, odpovědětMěnil jsem váhu + lambdu vše nové a houpalo to pořád už jsem z toho šílel, potom jsem zajel za kámošema co dělaj Alfy Romea jsou z Teplic a ty mi projeli rozsahy škrtící klapky (max. a min. otovření) tudíš tzv. krokového motorku na examineru a teď otáčky sedí jako "prdel na hrnec" Paráda
18.05, 15. 1. 2009, odpovědětna 2.0 t.spark
18.06, 15. 1. 2009, odpověděttakže říkáš že stačilo připojit examiner a projet rozsah škrtící klapky ...a vše bylo ok???
18.45, 15. 1. 2009, odpovědětahoj kluci dnes jsem konečně namontoval novou váhu nevím nevím zdá se to lepší jotáčky drží jen když hodně dlouho stojím teplota se začne blížit k devadesáti tak to začne kolisat rozjedu teplota spadne a drží dál,To Lukáš:jsem z Chlumce u Ústí nad labem nedal bys mi nějakej kontak nebo tak na toho tvýho kámoše že by se mi na to koukl dík
22.02, 15. 1. 2009, odpovědětzistil som veelku zaujimavost: dnes, ked som prerabal otackomer a tachometer na plasmove podsvietenie, sa mi stala takato vec.. musel som ist kupit este nieco do obchodu, ale budiky uz boli von, tak som skocil do auta nakopol ho a idem.. pocas celej jazdy absolutne ziadne kolisanie otacok..! proste som siel dolu kopcom, vyradil.. otacky okamzite na 900-1000 a drzali, sice som to nevidel, lebo budiky doma, ale pocul som to.. schvalne som to uzpotom skusal a nic, krasne sa drzali, ziadne zakolisanie nic.. zajtra pripojim budiky a pojdem to testnut..
19.27, 17. 1. 2009, odpověděttak pak napis jak si dopadl...
23.13, 17. 1. 2009, odpovědětbudiky su nahodene a kolise to vesele dalej, tak neviem v com to moze byt..!
17.22, 18. 1. 2009, odpovědětdukat skús ešte raz vyhodit jeden alebo druhý budík aby si zistil s ktorým budíkom to kolísanie robí rychlomerom alebo otáčkomerom zatím čau a daj vedieť
21.28, 18. 1. 2009, odpovědětsorry bracho, ale dnes som konecne dokoncil plazmu a povedal som, ze v zivote uz tie posrate budiky nevyberiem.. Tak zatial sa toho drzim, som rad, ze som to poskladal.. Ale ma mi dojst ta fluorescencna farba na rucicky, tak ked sa ukludnim a veeelmi sa mi bude chciet nafarbit ich, tak skusim uz aj to.. Ale podla mna otackomer..
22.12, 18. 1. 2009, odpověděttakže po delším testování skutečně otáčky drží po výměně jen váhy vzduchu a tankování V-Power od Schellu,jinak jestli to má nějaký vliv ale tu váhu jsem si vzal od Pierburgu a vypadá docela konstrukčně jinak než byla tapůvodní od Bosche kterou jsem tam měl takže kdo ví ať nám to frčí:)
20.15, 19. 1. 2009, odpovědětvildo, a po kolika km testu se to stabilizovalo??
10.07, 20. 1. 2009, odpovědětokamžitě teď mi to vždycky udělá jen to dám neutrál dvakrát max třikrát za sebou otáčky zvyletí nahoru a dolu a pak drží jak židovská víra
12.03, 20. 1. 2009, odpovědětasi taky zkusím koupit váhu a uvidím ..hodím tam bosh.
12.19, 20. 1. 2009, odpovědětnechci prosazovat svou značku protože v ní dělám,ale jestli jsem si dobře všiml tak u Bosche je na ty čidýlka nebo nitku normálně vidět kdežto u té Pierburgácké je to zkované v jákém si pouzdře a dole je jen malinká dírka takže už jen kvůli případnému zněčištění je to lepší,ale jak říkám je to pouze můj názor hlavně,že mi otáčky drží
21.30, 20. 1. 2009, odpovědětjak jsem psal otáčky mi také kolísaj, ale jak byly ty mrazy tak při nich to ani jednou nezakolísalo, teď se oteplilo a kolísáto vesele dál :(( že by to dělalo nějaké čidlo ? třeba teploty ? nebo se přeci jen motor tak neohřál aby to mohlo houpat ?co myslíte... je to prostě zajímavé - při vytáčení motoru na 3000ot to nekolísá,při zapnuté klimě to nekolísá, ve velkých marezech to nekolísá, když stojím tak to nekolísá, prostě jen když jedu pod 3000 tak to stále kolísá 500-1500... jo a teď se k tomu ještě přidalo to že setoobčas dusý hlavně za studena vůbec to nechce přidat a jet ( sice to trochu jede ale když přidám tak tovíc jak 2500ot nejde ) už aby bylo po zimě snad to zase přejde :D
22.15, 22. 1. 2009, odpovědětAhoj,já koupil váhu Bosch,vyčistil hadice az po klapku a pak dobře dotáhl všechny NOVE sponky (jsou na křížový šroubovák a stojí pakatel )a hle,otáčky se srovnaly at je léto nebo zima pořád 900.
16.05, 24. 1. 2009, odpovědětahoj ,tak já sem testoval novou váhu bosch a je to tak půl na pul obcas drzí ale obcas taky ne...asi tak o 50procent zlepsení....ale jde to poznat... :)není to sice ono ale už se to docela dá..
14.18, 26. 1. 2009, odpovědětlidi, mám tip jak situaci vyřešit...jen bych potřeboval schéma kabelů, co vedou do budíků s popisem k čemu kterej je
16.02, 26. 1. 2009, odpovědětpisal som, ze po odpojeni budikov uplne v pohode..
17.10, 26. 1. 2009, odpovědětjj, ja vim, proto bych potřeboval to schema, abych věděl kterej drátek přesně to dělá
19.06, 26. 1. 2009, odpovědětS těma budíkama to možná nebude úplně od věci, dřív, když jsem stlumil podsvícení budíků, tak mi kolísání úplně přestalo, pak mi odešla lambda a houpalo to ještě daleko víc než předtím, takže jsem v sobotu vyměnil lambdu, jenže otáčky houpou jako nikdy, dokonce než jsem projel městem, tak mi to 3x chcíplo, což se mi fakt ještě nestalo. Tak by mě jěště zajímalo, jestli se po výměně lambdy nemusí smazat chyba v řídící jednotce?
20.40, 1. 2. 2009, odpovědětDíky, tak možná proto se to chová stejně nebo možná i hůř, než se špatnou lambdou.
6.26, 2. 2. 2009, odpovědět--->mám tip, že by se měl přerušit drátek kterej"přidává" meziplyn, dává signál jestli auto jede nebo stojí...
9.19, 2. 2. 2009, odpovědětmartin2705: Tak to přeju hodně štěstí při hledání drátku, je jich tam fakt hodně a dokumentaci asi jentak neseženeš, ale tipuju, že pokud to udává, jestli auto stojí nebo jede, tak to bude nějakej vývod z tachometru a nebo je to řešený pomocí čidel ABS, to fakt nevim, ale bez schémátka je docela riskantní zkoušet postupně odpojovat drátky.
9.49, 2. 2. 2009, odpověděttreba asi najskôr skúsiť odpojiť ten rychlomer a zistiť či budú kolísať. otáčkomer nechať založený. sú to len 3 šrobky
10.16, 2. 2. 2009, odpovědět1,8 TS rv98 ten isty problem ako vsetci. Pisal som aj inde napisem aj tu - kym bol stary termostat auto sa tak nenahrievala max 65 stupnov tak nic nekolisalo , po vymene mam sice pracovnu teplotu ale som tam kde vsetci kolisu zase . To zeby som stale mal zapnutu klimu lebo vtedy nekolisu ;-) No preco to ma suvis s klimou nevie niekto?
12.08, 2. 2. 2009, odpovědětMyslím, že souvislost není s klimou, ale se zatížením motoru. Podle toho, co jsem vypozoroval, tak při studenym motoru beží i sytič a otáčky jsou kolem 1500 a motor je v klidu, při zapnutý klimě se otáčky taky zvýší na 1500. Taky jsem zkoušel přitáhnout lanko skrtící klapky, otačky mi sice držely asi na 1700, ale ani to nehouplo, ale to podle mě stejně není řešení.
15.49, 2. 2. 2009, odpovědětMám V6,deělá mi to taky,když dojíždím ke křižovatce tak mi otáčky klesnou na 300 a pak drží nějakých 500-700,mám vyměněno skoro všechno rozvody,lambdu,váhu,diagnostika nic
16.00, 2. 2. 2009, odpovědětmě to taky nekolísá když mám zapnutou klimu... určitě je to tím zatížením motoru, když cítí větší odpor tak to nehoupe... jinak pro někoho kdo umí překládat z angličtiny nabízej na aukru manulál na CD a tam by mělo být úplně vše. Za studena mi to taky nekolísá ale když se oteplí tak to lítá jak se mu chce :D... ale když motor vytáčím nad 3000 tak to taky nekolísá - že by fakt nějaká souvislat s budíkama ? ale co i s kolísáním se dá jezdit a tak si na to pomalu zvykám ... třeba někdo časem na něco natrefí a tak to někdy pak opravíme :)
21.05, 2. 2. 2009, odpovědětAhoj a zkoušel někdo z vás měnit krokovací motůrek?
15.14, 27. 2. 2009, odpověděttakže objev: povýměně variátoru otáčky téměř nekolísají, dříve u teplého motoru 500 - 1500, nyní 800 - 1000. Juchuchů. a to za jízdy, po zastavení drží naprosto pevně, ale to bylo i dříve
9.38, 22. 4. 2009, odpovědětna jak dlouho?
17.46, 22. 4. 2009, odpovědětnetuším, zatim je to tejden a je to v poho. dám vědět jak to vypadá dál
17.54, 22. 4. 2009, odpovědětvariátor mám novej 3 měsíce a žádná změna otáčky kolísaj dál takže s tím žiju ale asi si nikdy nezvyknu .....
20.31, 22. 4. 2009, odpovědětNo to je dost pochopitelné, nedovedu si dost dobře představit, jak by variátor mohl způsobovat kolísání otáček.
21.16, 22. 4. 2009, odpovědětKolísání otáček je způsobené nepravidelnou dodávkou paliva, ať už je příčina jakákoliv.
21.17, 22. 4. 2009, odpovědětno taky mi kolísaj otáčky, tak mi alfu známý odvezl k nějakému mechanikovi z třebíče že prý alfy opravuje... no a první co prý bylo tak že otáčky kolísaj kvůli špatnému variátoru. taky jsem čuměl jak puk, protože variátor snad jen časuje vačky nebo tak něco ne ? natáčí se tlakem oleje a tím vymezuje vůle, ale že by to mělo mít něco společného s kolísáním ? no nevím nevím, ale i tak variátor se má tak či tak měnit s rozvody a to mě brzy čeká tak ho vyměním a uvidím... jinak krokovej motorek jsem už taky měnil ale je to stále stejné, měnil jsem i lamdu čistil kalpku, nechal přehrát soft ale kolísá to stále dál... alekdyž zapnu klimu tak to nekolísá
22.15, 23. 4. 2009, odpovědětPo přehrání SW, jak se to chovalo? Ten první týden? Otáčky si myslím chvíli držely, ve volnoběhu, tak na 1200.
23.18, 23. 4. 2009, odpovědětJo, ještě, když ti kolísají otáčky, a než jsi se rozhodl vyměňovat lambdu a krokový motorek atd., nenapadlo tě nechat udělat diagnostiku?
23.34, 23. 4. 2009, odpovědětno přehrání sofu mi drželo otáčky vyšší tak kolem 1500 asi tak týden... před váměnou lamdy a krokovýho motorku jsem byl na dialgnostice, nic nezjistili... pak to napíchli na osciloskop a vyhodilo jim to špatná potenciometr na škrtící klapce ( což je ten motorek ) a na lamdě jim to vyhodilo chybu při nízkých hodnotách... tak jsem to vyměnil ale nic se nezměnilo... nechal jsem si proměřit i váhu ale ta je v poho...
13.10, 25. 4. 2009, odpovědětna diagnostice jsem s tím byl na 3 nezávislých místech a nikde nic nezjistili, jen tím osciloskopem
13.11, 25. 4. 2009, odpovědětMotortesterem jde proměřit i kabel. Nech si změřit, pokud to nedělali, vstřikovací impulsy, při různých otáčkách. Taky je možné zkontrolovat vstř. trysky na ASNU, to vyjde na cca 600Kč/kontrola, ne oprava/. Ale, pokud máš na Alfě původní Motronic, tak na 90% je zralý na výměnu.
14.50, 25. 4. 2009, odpovědětJO, volnoběžné otáčky ti nekolísaly protože se držely výš. Jakmile se jednotka začala adaptovat, celé se to zhoršilo, že jo?
14.53, 25. 4. 2009, odpovědětA asi by ještě bylo dobré zkontrolovat napájení z alternátoru. Jestli nedochází k napěťovým rázům.
15.02, 25. 4. 2009, odpovědětco je to Motronic ? no když se otáčky drželi na vyšších tak nekolísaly... otáčky taky nekolísaj když je auto studené nebo hned po rozjezdu to vytočím k 3000 tak to pak za celou jízdu nekolísá a taky to nekolísá při zapnuté klimě ( asi tím že se o něco zvednou otáčky )
16.04, 25. 4. 2009, odpovědětmyslím že tím vstřikováním to asi nebude, nekolísá to vždy, jak jsem psal přech chvilkou, a taky když jedu s alfou nad 3000 tak to pak taky nekolísá, pouze když jedu pod 3000 a nebo občas ve městě... a přez celou zimu to taky nezakolísalo ale jen co se oteplilo tak to začlo zase kolísat, ale teď když to vytočím hned po vyjetí k těm 3000 tak to taky pak nekolísá ale jak to nevytočím tak to kolísá... takové všechno zajímavé :D, ale už to kolísání ani neřeším už jsem si na to zvyknul a snažím se přizpůsobit jízdu tomu aby to nekolísalo a taky se to aji celkem daří to už musí bejt aby to kolísalo... i když musím přiznat po těch výměnách a přehrání softu to kolísá o něco míň než před tím, takže to kolísání způsobuje více věcí a ne jen jedna... i přes ty problémy co jsem už měl bych alfu chtěl zase ale tentokrát bych šel spíše do 159 ale na tu si ještě musím chvilku počkat... jo ještě jeden dotaz ? je nějakej senzor pod sedačkou na airback ? když mám 2 ? protože se mi rozsvítila kontrolka a nejde smazat. rozsvítila se mi to té co mi jeden dporník odpojil středovej panel bez vytažení klíčku a neodpojení baterky, někdo mi říkal že stačí na sedačku jen špatně kleknou a nebo že je pod sedačkou nějakž konektor a ten to prý hodně dělá, ale žádnej tam nevidím
16.13, 25. 4. 2009, odpovědětMotronic je řídící jednotka motoru. Stojí cca 20000Kč. A ano, pod sedačkou je spínač pro uzavření paliva /pro případ havárie/, ten ale nemá nic společného s airbagem. Svítící kontrolka airbagu - na dignostice zjistit, který spínač chybu hlásí /bývá to boční u řidiče/ a nechat opravit v el. servisu, je to potřeba přepájet, nejlépe tím kdo to umí a nevyrábí cínové koule jako třeba já. Potom je opět přes diagnostiku airbagů /má vlastní řídící jednotku/ nutné chybu vymazat. Potom už se chyba neobjeví. Tolik k airbagům. Mě to udělali chlapi v jednom servisu za 300Kč
18.29, 25. 4. 2009, odpovědětProsímtě, kolik stála ta výměna krokového motorku?
11.41, 4. 5. 2009, odpovědětkdyž nepočítám práci krokovej motorek mě vyšel na 4900
11.19, 5. 5. 2009, odpověděthttp://www.pop-art.cz/WbaPrdDatailPageCmb.asp?PrdRc=32000
13.41, 7. 5. 2009, odpověděthttp://www.pop-art.cz/WbaPrdCatalogView.ASP?PrcRc=1&PoaRc=11712&PoeRc=9701&Serie=1&Pl1Rc=960&Pl0Rc=41&ShoPr=1&SelCat=0&SelClr=0
13.42, 7. 5. 2009, odpovědětPro Mirka_: prosímtě, kde ti přehrávali SW a kolik to stálo?
17.20, 13. 5. 2009, odpovědětnechal jsem to přehrávat v Třebíči, vyšlo mě to na 1500, ale měl jsem to přes známého jinak to vyjde asi dráž... kolik to je přesně to fakt nevím... nejjednodušší způsob - zkusit se na to optat přímo u Alfy a nebo u Fiatu
21.33, 14. 5. 2009, odpověděttak prasklou hadicí to nebude ..to uz se řešilo a navíc jsem hadice vymenil..jestli to delala 146 tak mozna, ale není to 156..já jsem měnil akorát váhu a tankuju jen v-power od shellu a pomalu se me to ztrácí...a to nemusím ani točit...ale už jsem si na tu "záhadnou vadu" zvykl.. ted to kolísá už jen občas...
6.04, 15. 5. 2009, odpovědětco takhle netěsnost svodů ?
14.43, 15. 5. 2009, odpovědětZavařit!
15.13, 15. 5. 2009, odpovědětPrasklé parohy, ale hlavně že tankuje želvípavr :)))
15.19, 15. 5. 2009, odpovědět