Jedná se sice o alfu 33, ale doufám že někdo přecejenom něco poradí. Stalo se to, že vyhořel motor u alfy romeo 33 16V (s katalyzátorem). Vyměnili jsme všechny hadice, kabely daly nový, vyměnili vstřiky a teď když je to v kupě tak to nenastartuje. Benzín tam jde, vstřiky fungujou, jiskru to hází, ale prostě to nenastartuje. Ani to neškrtne. Jediný co to občas udělá - většinou druhej den při prvním pokusu o nastartování, že to buď bouchne do sání nebo do vejfuku. Jednou. Kabely ke svíčkám jsou daný správně, víčko rozdělovače správně nasazený. Zkoušeli jsme i motor protočit na plnej plyn s odpojenýma vstřikama aby se to odchlastalo ale prostě vůbec nic. I jinou indučku jsme zkoušeli. Nenapadá někoho náhodou v čem by ještě mohla bejt zrada když "všechno funguje"? A ještě dotaz - když se odpojí sání se všema hadicema, čidlama, váhou vzduchu, filtrem, takže tam koukají rovnou klapky otvírající přísun vzduchu - mělo by to aspoň škytnout? A druhej dotaz - pokud auto nemá karbec, ale vstřikování, má normálně silně nasávat vzduch? Když to sání i jen jednoho válce přikreju rukou a startuju, tak to vypadá, že to vůbec nesaje. Na druhou stranu ten oheň tohle přece nijak nemohl rozhodit a muselo to tak bejt už předtím a to to normálně jezdilo. Rozvodový řemeny poškozený bejt nemůžou ale to je asi jediný na co jsme se nedívali a je nepravděpodobný že by přehořely oba najednou, když oheń byl na jedný straně a navíc jsou zakrytý a kolem vede hadice na vodu a ta byla v pořádku. Děkuju za jakoukoli radu, už fakt nevíme co s tím.
18.51, 1. 1. 2009, odpovědětjedine co ma napada je, ze si urcite mal vonku cely rozdelovac a musel si ho opacne nasadit. Pred alfou som mal audi 100, 5 valec a robil som generalku motora. Mal som vonku aj rozdelovac, nastavil som si prvy valec na palenie a aj tak som dal rozdelovac opacne, potom mi to robilo presne to co opisujes ty, buchalo to do nasavania a do vyfuku, nie a nie naskocit. Nasadil som spravne rozdelovac a potom to chytilo na prve brnknutie, tak to skus aj ty
16.17, 4. 1. 2009, odpovědětTak to bylo rozvodovýma řemenama. Oba přetržený - nevim jak se to mohlo stát ale prostě tak. Daly jsme nový a super, hned to chytlo. Dali jsme teda všechno dohromady během několika výkendů. Během toho a různejch zkoušek to vždycky celkem snadno nastartovalo. Jeden válec sice vynechával ale to se dělo i normálně, když třeba auto stálo venku, ale po chvíli se chytil. Včera jsme auto konečně měli v kupě, nastartoval jsem, vyjel z garáže, otočil se a zajel zase dovnitř. Dneska jsem to chtěl projet po silnici abych věděl jestli se chytne ten čtvrtej válec. Nastartuju a během pěti sekund to pomalu ztrácelo otáčky až to chcíplo a od tý doby to nejde nastartovat. Co to dělá: jeden jedinej válec vždycky chytá, občas prskne druhej, ale ten zas vynechá, takže to nechytne. Zbylý dva vůbec nic. Jak přidám z volnoběhu, tak se to dusí a nechce se ani tomu jednomu válci. Co nechápu: Hlavě proč to nejede, když už to jelo a docela dobře chytalo. Co mi hlava nebere: Odpojim elektriku od vstřiků, začnu startovat a normálně ten jeden a občas i druhej píst blafne jako kdyby byly střiky zapojený!?!?! Něšjaká rada? :-(
0.10, 17. 2. 2009, odpovědětA nenapadlo vás, že když jste s tím točili s těma přetrženejma rozvoďákama, tak jste asi trošku zkurvili ventili, nebo písty, asi bych šel teď po tomhle, protože když byli přetržený rozvoďáky, tak byli určitě minimálně dva písty proti ventilům a asi se to potkalo ne?
12.01, 17. 2. 2009, odpovědětKdyby se to potkalo, tak to asi nebude startovat nikdy, nevyjedu s tim z garáže, neotočim se venku a nezajedu zase dovnitř a normálně to nechcípnu...
12.39, 17. 2. 2009, odpovědět