Zdravím všechny, mám problém se svojí alfou 2.4JTD. Po vytočení nad 3500 otáček ztrácí motor výkon. ale na 99 procent je to na trojku. po přeřazení je vše OK. A na jiný rychlosti taky... Ať už je špatný cokoliv, jakou má souvislost zařazenej kvalt s motorem, nebo řízením motoru??? Dělá to prostě na 99 procent jen na trojku. diagnostika nic neukázala...
19.36, 1. 1. 2009, odpovědětje to dieselovy motor!! a najvyssi krutiaci moment ma okolo 2000 otacok.to tak vytacas??????
20.01, 1. 1. 2009, odpovědětto není odpověď na to, proč to ztrácí výkon...
20.02, 1. 1. 2009, odpovědětMě to dělá taky ale na všechny stupně,zjistil jsem že to dělá údaj z váhy vzduchu,zastaví se na určité hodnotě(kolem 3000 ot.)a už neroste,zkoušel jsem dávat novou váhu(2 krát) a pořát stejný,mám podezření na řj....ale nevím to jistě
20.15, 1. 1. 2009, odpovědětHodnoty z váhy ti nerostou protože ti po 3000 ot. neroste výkon a výkon nemusí růst z mnoha důvodů.Nenapsal jsi jestli ti svítí nějaká kontrolka ale vypadá to že ti to z nějakého důvodu skáče do nouzového režimu a proto také jak jsi tady už psal slyšíš tvrdší chod motoru.
21.55, 1. 1. 2009, odpovědětmna zastavi obmadzovac takze otacky stupaju az po nho
21.28, 1. 1. 2009, odpovědětPsal jsem taky že mi pc nehlásí žádný chyby,do žádného nouzového režimu mi to nepadá.....hodnota váhy má být kolem 1340 a mě to vyleze max na 950.....
9.28, 2. 1. 2009, odpovědětto tam mám taky nové asi 3 měsíce :/
9.50, 2. 1. 2009, odpovědětJá mám 2.4 jtd 100kw tam se tlak reguluje přetlakovým ventilem a turbo mám staré asi 4 měsíce....mám podezření na řj
10.02, 2. 1. 2009, odpovědětNo ja mam taky 2,4JTD a rikam, ze to bylo tady tim :-) tedy co se tyce me :-) a ver mi, mam hodne velke skusenosti, co se znacky BOSCH v motoru JTD tyce :-) tady to cidlo, kdyz je nefunkcni tak ti zpusobi to, ze ti to jede jako s 1.3HTP :-) vykon roste, ale jenom do cca. 3 tis otacek.
10.09, 2. 1. 2009, odpověděta kde ten ovladač najdu na autě??
10.10, 2. 1. 2009, odpovědětPristup je skvely :-) najdes ho na levo u predniho reflektoru (spolujezdec), pod horni hranou kapoty mezi reflektorem a otviranim... je tam uchyceny jenom jednou matkou... V servisu na to dosli tak ze vzali tady to cidlo s Oktavky 1,9TDI a namontovali, a uz to jelo jako raketa, tak jsem to objednal a bylo to... Nezabere ti to vice jak 5 minut... Za skousku nic nedas :-)
10.21, 2. 1. 2009, odpovědětdíval jsem se a jak jsem psal to je pro modely od 103 kw na 100kw verzi není žadný ovladač
10.21, 2. 1. 2009, odpovědětnenapadá tě jiná možnost??
10.26, 2. 1. 2009, odpovědětnovou váhu jsem už taky zkoušel...
10.26, 2. 1. 2009, odpovědětmozno by pomohlo prehrat soft v rj
10.40, 2. 1. 2009, odpovědětještě se chci zeptat slyšíš při sepnutí turba nějaký savý zvuk,mě připadá že mi to nějak více sičí,hadice od turba jsou o.k tlakoval jsem je,na sání je hadice na odvzdušnění klikovky,myslíš že by to mohlo tahat falešný vzduch z ní??
10.43, 2. 1. 2009, odpovědětNo ještě bych zkusil změřit tlak v railu jestli z důvodu mechanického opotřebení čerpadla a vstřikovačů není při požadavku na vyší výkon nízký.Hodně z nás už tak dopadla po překročení 150000 tis.km.(Nutno ale říci že nám to oznamovalo chybný tlak v railu)Někomu prý stačilo vyměnit DRV ventil který tlak reguluje.Tlak se dá změřit i pomocí voltmetru.Napíchneš se na signální vodič čidla tlaku v railu.Při volnoběhu bys měl naměřit asi 1.volt a při plném výkonu minimálně 3,5 voltu.Napájecí vodič by měl ukazovat při zapnutém klíčku 5.voltu.Za zkoušku nic nedáš.
13.37, 2. 1. 2009, odpovědětDíky Vildo asi to zkusím,ale vstřiky jsem měl na kontrole v boschy a jsou o.k a jak říkás to by nejspíš hlásila řj
13.45, 2. 1. 2009, odpovědětvyskusaj aj vymenit palivovy filter to som mal zas ja na 2.4 a precistit hadice z Turba .
21.04, 5. 1. 2009, odpověděta ako ti r obili diagnostiku ak sa tak na nu odvolavas ze ti nic nenasli jazdili s tebou alebo len vo volnobehu.... lebo inac vo v olnobehu je diagnostika na 1 vec a to na hovno najdi niekoho kto z tebou pojde s a previest.... najlepsia diagnostika je u PAL_a zadas im problem kt chces vyriesit a oni ti ho vyriesia ale nepomozu ti keci ze si bol uz na jednu diagnostiku a to nenasli skratka urobia ti riAdnu diagnostiku vsetkeho a zadas im ze ked ti daju novu suciastku a problem sa neodstrani zoberu ju späť a daju ti povodnu a idu dalej hladat chybyu malo co sa realizuju pokus omyl diagnostika
22.36, 5. 1. 2009, odpovědět