Zdarec lidi. Koupil jsem si teď kom alfu 156 1.8, 106 KW. A zaradilo mě tam jsou v předu plné kotouče. DA se to nějak předělat na větrané. TY jsou totiž o zhruba 7 mm širší. Nebo nevíte o nějakých drážkovaných plných?
15.31, 3. 1. 2009, odpovědětBrembo max su dobre. mjauto.cz
17.43, 3. 1. 2009, odpovědětpokud mas model od roku 2001 tak muzu slouzit s drazkovanymi vrtanymi od EBC Brakes .... www.chevron-racing.com .... koukni ;)
20.25, 3. 1. 2009, odpovědětAhoj! Fakt jsou tak dobré,teď máte i na zadek?
20.37, 3. 1. 2009, odpovědětahoj, jj ty kotouce sou fakt super...jezdi s nima uz hodne lidi od nas a vseci si to chvali hlavne to super taky vypada...maji takovy zlatavy nanos pekny :) ... na zadek jasne ze jsou...koukni do sekce brzdy na shopu...pokud u motoru neni rok uvedeny tak to znamena ze je to jakejkoli rocnik s tim motorem...pokud tam je rok tak je to jenom pro ty modely v tom casovym rozpeti....
0.23, 4. 1. 2009, odpovědětPS-Jaké máš zkušenosti s těmi POWERFLEXY? Myslím zejména životnost.
20.41, 3. 1. 2009, odpovědětNo zivotnost..asi takhle :)....nasadis a uz nebudes muset nikdy menit...
0.14, 4. 1. 2009, odpovědětJinak zkusenosti rozhodne pozitivni...treba skoro celej GTV klub na nich jezdi protoze na GTV ma tu zadni napravu skoro kazdy auto v haji...do proste o to ze je to trosicku tvrdsi nez guma...lepe to drzi...vydrzi to skor veky..tim apdem se zpresni rizeni a vule ktere vznikali diky pohyblivosti a poddajnosti tech gumovych....dovolim si par veticek od vyrobce jeste.... Silentbloky používané k uložení podvozkových částí patří k nejnamáhanějším částem, použitým na automobilu. Podstupují enormní zatížení a nárazy a ve většině případů bez jakékoli údržby. Běžné silentbloky jsou vyráběné z gumových směsí, obsahujících přírodní produkty. Takový materiál podléhá stárnutí, měkne a stává se příliš poddajným. Přestává odolávat silám na něj vynakládaným a tudíž dovoluje pohyb jednotlivých částí podvozku. Výsledkem je obtížně seřiditelná geometrie vozidla, zvýšené opotřebení pneumatik, snížená stabilita při brždění a špatná ovladatelnost vozu. Tvrdé materiály používané dříve k závodním účelům způsobovaly nepříjemný hluk a opotřebení dalších částí vozu. POWERFLEX však již několik let nabízí fantastickou náhradu! Tou jsou polyuretanové silentbloky. Díky vědecky vyvinuté polyuretanové směsi a jejím technologickým výhodám, jsou silentbloky Powerflex o 30% tvrdší než nové originální gumové silentbloky, zároveň ale absorbují stejné množství hluku. Díky možnosti vyměnit některé silentbloky navíc ušetříte, protože nebudete muset měnit celé rameno nebo jiný díl. POWERFLEX – to je delší životnost pneumatik, lepší ovladatelnost a větší bezpečnost!
0.49, 4. 1. 2009, odpovědětAhoj! Díky za obsáhlou odpověď,ale chtěl jsem vědět praktické zkušenosti.Znáš to-papír snese všechno,tak-že osobní zkušenost je to nejlepší! Ty kotouče jsme již řešili na squadře,už by na ně došlo,chtěl jsem je Alfi pořídit pod stromeček,ale musím to odsunout! Podařilo se mi totiž,starému oslovi,vyfoukat katalyzátor,přes Remus ven.Bojím se,zda jsem ho nezalepil,jak mi předběžně naznačil mechanik.Alfi po zahřátí asi na 70 zdechne a nejde natočit,tak jsem zvědav!?
8.52, 4. 1. 2009, odpovědětPokial nechodis jazdit (alebo nemas zbytocne vela penazi) na okruh, tak by som to nemenil pri beznom sportovom jazdeni ich urcite neprehrejes
20.40, 3. 1. 2009, odpovědětPRO:CHEVRON! Jak je to s předěláním těch silenbloku POWERFLEX??(před.náprava) Musíš mít nějaké spec.nářadí na zdělání+nasazení těch novejch?
9.40, 4. 1. 2009, odpovědětNeni potreba zadne specialni naradi..de o to ze se to musi cele rozhodit aby si se k tomu dostal...pak se vyberou jakkoli ty stare gumove a ty nove se tam daji ve vetsine pripadu nasadit rukou max za pouziti nejakych stahovaku....nejsou potreba zadne hracky na lisovani atd...
12.08, 4. 1. 2009, odpovědět