Ahoj panstvo,kdo ví kde seženu na 2,4 jtd regulátor tlaku v railu za lepší cenu než 5 litrů?Hledali jsme dnes závadu,pod plným zatížením mi někdy totálně zhasne,už jsem to tu rozebíral.Výsledek nic moc,všechny hodnoty jsou normální,dojde pouze k zakolísání a poklesu vys.tlaku a následně jednotka odpojí podávací pumpu a konec.Je potom třeba vypnout klíček a znova start.Dělá to především při vyšší teplotě motoru.Podávací pumpa dává OK,za provozu 2,1-2,6 bar,měli jsme budík v autě.Veškeré napájení vč.jednotky je ok,osciloskop za jízdy ok,odpojuje to jednotka.Takže jediná možnost je vyměnit DRV,doufám.Nebo?
23.05, 14. 7. 2006, odpovědětTen regulacni ventil tlaku je obyč el. magnetickej ventil. V klidu ma mít odpor 2,6 ohmů. Podle mě by fungoval nebo ne, ale jestli zazlobí takle občas, tak je to divné. Navíc by se mu změnil odpor té cívky a řídící jednotka by to poznala a ulozila jako chybu. Mohlo by to byt čidlo tlaku v railu. Uz sem nekde na diskusi zahledl, ze mel nekdo takouvou zavadu a bylo to v tom čidle. Je to jenom tip. :-)
14.15, 15. 7. 2006, odpovědětAhoj Štěpáne,dík za info,elektrická část je ok,ale problém je spíš v mechanice.Doufám.Prý tyto ventily má i Mercedes,ted nevím kterej motor,a dost tam odchází,je to prý háklivý.Dělal mi na tom chlapík co se zabývá vyloženě Boschem a umí.Máme teorii že jednotka není schopná reagovat na ten výkyv tlaku a dojde k odpojení.Napájení dopravní pumpy se obnoví až po vypnutí a zapnutí klíčku(měli jsme tam pichlou kontrolku a manometr).Bohužel nebyl po ruce jinej reg.,tak pokr. příští týden.Pokud se ale pletem tak Tě budu otravovat,budu shánět soft pro jedn.Ještě bych dodal že všechny hodnoty z čidel odpovídaj skutečnosti,změřeno externě.Co ty na to,myslíš že by to mohlo být?
18.05, 15. 7. 2006, odpovědětDRV funguje upně naopak než el.magnet. Až se dosáhne určitého tlaku v čerpadle tak tlak na ventil zatlačí ael. magnet dá impuls ř. jednotce že je dosaženo tlaku. ve ventilu je strašně malá kulička a sedlo které se časem vytlačí a hodnoty se nedosáhne. Markantní je to u čiplých motorů kde je životnost ventilu tak 50000km jelikož je tlak vyšší. Za 1500 je seženete na 604258306.
12.13, 3. 11. 2006, odpovědětDavid: dělá mi to to samý ale je tam nějakej podezřelej chip, tak nevím, jestli to není náhodou tím... Každopádně Examiner vypisuje hlášku "kontrola tlaku nafty" a projevuje se mi to úplně stejně jako Tobě: Při plnym zatížení a zejména když je léto, tak se to úplně vypne a pomůže až restart klíčkem. Opravdu parádní při předjíždění... Dej sem, prosím, vědět, jak jsi dopad s řešením. Díky moc! Nebo kdybys mi dohodil toho mechanika, co rozmí Boschi, bylo by to super :)
15.45, 3. 11. 2006, odpovědětAhoj,to je dobře že se někdo našel s kým to můžu probrat.Teda ne že by mě těšily tvý problémy,ale nikdo se zatím neozval že to někdy zažil.Zatím jsme na nic moc nepřišli,vše co je výše napsaný se ukázalo jako jako neúčinný,všechny hodnoty jsou ok,ale blbne vesele dál.Nicméně jsem ještě zkusil Egr,zjistil jsem že dost propouští a tak jsem ho zaslepil,protože jinej nemám.Zatím je klid,asi plnící tlak mizel do komína,nasávaný množství rostlo a neodpovídalo to otáčkám a dávce a jednotka to ve finále nezvládla.Bylo by dobrý se spojit a zkoušet.Mám dojednanou kontrolu softu u Bitpower,ale zatím jsem to nezvlád časově,mám teď trochu jiný starosti a auto nezlobí.Takže ani nevím jestli tam je nějakej tuning nebo co.Musím to dotáhnout do konce,hned jak to půjde.Bylo by dobrý kdybys ten ventil zkusil taky zaslepit a zkusil to,pokud ti to pomůže tak uvidíme co dál.
21.25, 4. 11. 2006, odpovědětVentil jsem měl zaslepenej když jsem to koupil a odblokoval jsem ho. Teď řeším nahrání původních map se Štěpánem a do té doby, než tam budou origo, je těžké něco řešit, když nikdo neví, co je tam teď za bastl. Jede to sice docela dobře ale docela to hulí. Jakmile to Štěpán dá do pořádku, ozvu se.
21.08, 5. 11. 2006, odpovědětMozete mi poradit kde presne najdem ten DRV ventil? Mam podobny problem len mne to zhasne uz pri otackach nad 2500 na diagnostike mi to hlasi kontrola tlaku paliva tak by som ho chcel vymenit z inej Alfy len neviem kde sa nachadza.
19.22, 30. 1. 2007, odpovědětkejml ;)
7.35, 31. 1. 2007, odpovědětDnes jsem si vyzvedl na poště tu věcičku od rona. O víkendu to budu bastlit. Je potřeba ještě něco nastavovat, resetovat, odvzdušňovat, atd.? Nebo stačí jenom vyměnit?
14.21, 7. 2. 2007, odpovědětDRV ventil vyměněn a auto jede pod plynem až do omezovače. Žádné vypínání se. Díky rone!
0.35, 17. 2. 2007, odpovědětNazdar. Mám uplně stejný problém. Při 2800 otáčkách chcípne. Diagnostika říká tlak nafty. Ale včera jsem koupil nový, origo drv ventil a dělá to stále stejně. Myslíte že když vyměním tlakový ventil tak by to šlo? Děkuji všem
20.48, 20. 11. 2008, odpovědětja som tiež rozmýšľal nad kúpou nového DRV, ale keď som si prečítal niektoré príspevky a nie každému to pomohlo, tak som od toho radšej upustil.
9.45, 21. 11. 2008, odpovědětZdar taky to řeším taky jsem vyměnil DRV a dělá to furt,ale je zajímavý ,že ted když mrzne ,tak jede furt a nemá ani výkonovou díru,tak a ted mluvte!! Čím to doppr..je?
0.38, 24. 11. 2008, odpovědětPozri na tému Zas a Znova JTD . Tam sme to tiež rozoberali no stále bez výsledku.
9.48, 25. 11. 2008, odpovědětmáš vadné commonrail čerpadlo
23.42, 25. 11. 2008, odpovědětpeugeot hdi 2.0
14.32, 3. 6. 2011, odpovědětJinak teda po létech...:)ta závada(chcípání na výkonu) nakonec byla odstraněna výměnou vysokotlaký pumpy...veškerý ostatní laborování bylo prd platný
20.24, 8. 6. 2011, odpovědět