Ahojte, máme 2.4JTD 100kw a mám takovej problém. Při požadavku na vyšší výkon (ani nemusí být plnej plyn, stačí cca od půlky vejš) se mi velice často (NE VŽDY!!) stane taková věc, že auto začne celkem pravidelně vynechávat... rozsvítí se kontrolka vstřiků a auto přestane cca na 1sec táhnout, pak zhasne a auto zase asi 2s táhne, pak se zase rozsvítí,.... dělá to hlavně na vyšší převodový stupně. Na jedničku a dvojku to udělá úplně vyjímečně, dělá to hlavně na 3,4,5. Někdo mi už radil palivovej filtr - ten jsem vyměnil a žádná změna. Když sem byl na diagnostice, tak mi diag vyhdila dvě chyby: 1) váha vzduchu, 2) čidlo tlaku turba. Borec mi řekl, že to bude určitě váha, ať ji vyměním a že to čidlo tlaku je ovlivněný váhou, že by to pak mělo být ok. Váhu jsem koupil novou Bosch, vyměnil a žádná změna. Napadá vás, co by to mohlo dělat? Nechce se mi zase za 2tis kupovat čidlo tlaku, abych zjistil, že ním to nebylo... jak to poznat?
23.02, 6. 1. 2009, odpovědětskus ist na examiner teraz ked mas novu vahu ci ti bude vyhadzovat cidlo tlaku
23.50, 6. 1. 2009, odpovědětCau.Mel jsem to same vymenil jsem cidlo tlaku a vse ok.Jinak taky by neskodilo ho vycistit,kdybys chtel nechavam starsi za 500kc kus,mozno na miste vyzkouset a napichnout na diag.tel-739/470094 chrudim
0.50, 7. 1. 2009, odpovědětMůže to způsobovat čidlo plnícího tlaku (Bosch 1650 kč, EPS-Facet 1450 kč, obě skladem) nebo čidlo tlaku paliva (Bosch 4350 kč)
7.34, 7. 1. 2009, odpovědětja mam podobny problem:ked tomu troska viacej pridam nad 3000ot ,mi vyhodi pocitac problem.ked som bol na diagnostike tak mi vyhodi 2 chyby:zhavenie a velky tlak turba .Neviete mi poradit co to moze byt?
0.27, 11. 1. 2009, odpovědětMáš 2.4 nebo 1.9 81kW? Problém s tlakem zůsobuje zapečená VGT regulace turba. Možná to půjde rozebrat, vyčistit a rozchodit.
16.38, 11. 1. 2009, odpovědětJá mám 77 kw 1. 9 Jtd a vynechává mi to na 1 a na 2, ale jen když sešlápnu pedál na podlahu, když zrychluju postupně až ke 4000 otáčkám, tak to nedělá. A vynechává to tak ve 2800, prostě plynule táhne a najednou takovej výpadek
17.06, 11. 1. 2009, odpovědětLucky-chce to na diagnostiku,kdybyste chteli delam ji za 300kc,chrudim tel-739/470094
18.15, 11. 1. 2009, odpovědětAhoj! Ještě prodáváš tu kůži? Dík za odpověď.
18.57, 11. 1. 2009, odpovědětJO,mam jich vic.brzy by mela byt jeste cerna a skoricova.
22.08, 11. 1. 2009, odpovědětZdar mám turbo 6 měsíců po repasi a asi je k.o už při prvním namontování mi pískalo na volnoběh a nechtělo mi to jet...tak do 3000ot,zkoušel jsem zaslepit egr,novou váhu,všechny filtry a nic,přitom tlakovalo na místě dobře,ale dnes jsem kontroloval snímač tlaku a byl plný oleje,tak jsem sundal hadice a všude olej,to bude asi turbo v řiti,co???a při zátahu docela hlasitě syčelo....
18.09, 11. 1. 2009, odpovědětvie mi niekto poradit cim vycistit vahu vzduchu?
21.45, 11. 1. 2009, odpovědětzdarec. Klasika technickcej benzín, ale lepší je isoprophyl alkohol.
22.12, 11. 1. 2009, odpovědětTypicky problem pre JTD, u mna je to tiez takto. Dam podlahu a ked je motor zohriaty cca na 90 stupnov tak to pri 3000ot zhasne. Niekedy len sklbne a ide dalej. Ak je teplota cca 70 stupnov tak sa nestane nic a ide to ok. Takze problem je zavisly od teploty. Diagnostika hlasila vahu vzduchu, tak som ju vymenil a nic. Cidlo tlaku turba som vycistil, tiez nic. Turbo som mal rozobrate, precistene, tlak sa pekne reguluje, mam tam aj budik, tlaci 1.2bar po regulacii. Vysledok nulovy. Dalej som bol zmenit program v pocitaci na original kedze som zistil ze je upraveny, jedina zmena je ta ze auto slabsie taha a motor uz nezhasne ale miesto toho sklbne pri spominanych otackach. Tiez som vymenil vsetky filtre, olej a precistil som aj cerpadlo v nadrzi. Problem stale ostava ! Tak snad som niekomu usetril peniaze. Chyba bude niekde inde, len keby clovek vedel kde.
17.09, 12. 1. 2009, odpovědětjedno mam az by ste chceli
21.23, 12. 1. 2009, odpovědět100% sa jedná o zanesené lopatky na turbe. Stačí vyčistiť.
19.58, 14. 1. 2009, odpovědět