Nevíte jaké max hodnoty má udávat tento snímač???mám 2.4jtd 100kw Díky
22.32, 8. 1. 2009, odpovědětnikdo nevíte?ukazuje mi max 2bar a to se mi zdá moc.....
0.09, 9. 1. 2009, odpovědětsériová 2,4JTD by měla max tlačit 0,9
9.50, 9. 1. 2009, odpověděta nevíš při kolika to spadne do nouzového rezimu??
12.16, 10. 1. 2009, odpovědětnemám tam origo bosch ale nějakou repasy.....
12.17, 10. 1. 2009, odpovědětco sem slyšel, tak 1,2Bar, maximálně 1,3 ještě jednotka překousne, ale víc už prej padá
15.03, 10. 1. 2009, odpověděttak to je divný mě to hlásí 2 bar a nouzák nenaskocí ale nechce to jet...
15.21, 10. 1. 2009, odpovědětKdyz zmerim nekterou 1.9jtd tak dava v klidu 1.7.ale 2 uz je dost. 0.950 je atmosfericky tak je blbost aby tak tlacilo turbo.
16.38, 10. 1. 2009, odpovědětA jak to víš že to řídící jednotka nestahuje z důvodu vysokého tlaku v sacím potrubí když ti to nejede.
16.48, 10. 1. 2009, odpovědětto vevím potřeboval bych tam dát origo snímač abych to zjistilt řeba jen hlásí kraviny.....turbo jsem už stáhnul..
16.52, 10. 1. 2009, odpovědětale kdyby to utla řj tak by se rozsvítila kontrolka..ne?
16.55, 10. 1. 2009, odpovědětPři porušení přípustného rozsahu jakéhokoliv snímače ti ECU přepne na předem danou pevnou hodnotu signálu a tato hodnota neumožní z důvodu ochrany motoru jeho plný výkon.Na přístrojovce se ti nic nerozsvítí,musíš to napíchnout na počítač.Proto taky plno řidičů jezdí s omezeným výkonem motoru a ani o tom neví.Kontrolka závada na systému vstřikování na to nereaguje.Jestli ale počítač nic nehlásí a kontrolka závada na vstřikování svítí při omezeném výkonu motoru jedná se s největší pravděpodobností o mechanickou závadu čerpadla nebo vstřikovačů.Ale o tom jsou tu už napsaný romány.Zatím.
22.32, 10. 1. 2009, odpovědět