Přišla zima a trošku se nám holka onemocněla. Má někdo stejné obtíže, případně nemá rady jak to vyřešit? ***1) málo kdy jde otevřít kapota, většinou na to musí být dva, aby jeden tahal pod volantem a druhý mačkal pod kapotou - zmrzlé lanovody?? ***2) stejný problém s nádrží, zatáhnu, nádrž se odblokuje ale víčko neodskočí, musim tam prvně něco narvat a pak jít k řidiči zatáhnout za "lanko". ***3) Páčka na pravý blinkr se opčas nezacvakne a gumově se mi vrátí zpět, takže musim dát blinkr znova, nebo ho držet. ***4) Velká vůle stěračů, jsou utažené, ale mohu s nimi jezdit po skle +-5cm, při nízkých rychlostech to je ok, ale na dálnici mi stěrače vybíhají až na levý sloupek. Když je utáhnu níže, tak je to sice na dálnici ok, ale ve městě mi zase seběhnou až na plast pod oknem ***5) Oba klíčky na centrál moc neposlouchají, mačkám jak divej ale auto se odemkne/zamkne podle nálady, baterie vyměněny, problém zůstává - zoxidované kontakty v klíčku?? ***6) Drnčivý zvuk z motoru, když prošlápnu plyn a otáčky se vrátí do volnoběhu. Stejný zvuk to vyloudí, když motor "podtočim" na rozjezdu nebo dám volant zcela nadoraz. Nabízí se napínací kladka, ložiska serva nebo silent blok motoru, co myslíte? 1.9JTD 85kW 2002. Každá rada dobrá, Díky ;-)
10.25, 12. 1. 2009, odpovědět*ne opčas ale občas samozřejmě :)) ..... Jinak s tim drnčením, auto bylo lehce nabourané zepředu (klasika, nárazník, světla, filtrbox, chladič). Myslíte, že po takové relativně malé ráně po nedobrždění se mohl urvat silentblok a proto to drnčí? Při drnčení motor i dost zavibruje.
10.45, 12. 1. 2009, odpovědětTak takové problémy nemám, ale když mi spadnou otáčky na volnoběh, tak tak cítím vibrace, ale všechny silentbloky mám vyměněné, tak nevím. Mám 1.9 77kw
12.00, 12. 1. 2009, odpovědětTak takovýhle poruchy maj auta 20 let a starší-by mě zajímalo co stěma autama děláte.......
12.40, 12. 1. 2009, odpověděthovno magore.Když je to auto starý už 7 let.prober se
13.00, 12. 1. 2009, odpovědětDrnceni muze delat remenice na mikroremen.
13.21, 12. 1. 2009, odpovědětCo to je, k čemu to je, co se může stát když se to nevymění, jak se to vymění a co to bude stát? :-)
14.09, 12. 1. 2009, odpovědětJinak ještě nový poznatek, drnčení má výhradní souvislost s nízkými otáčkami motoru. Když ráno nastartuji a sytič to drží na 1000ot. tak drnčení nevyloudim ani za nic.
17.20, 12. 1. 2009, odpovědětJsou spíš nepříjemnosti než kdovíjaké závažné problémy. Důležitější je, že mě vždy bez problémů odveze kdykoliv a kamkoliv. (To není výmluva, jezdim jak s FiatGroup tak s VWGroup a obě auta jsou dobrá ;-) )
14.12, 12. 1. 2009, odpovědětChlape, zo toh si nic nedělej, krom toho drnčení motoru a vůle stěračů sem si prošel všim co píšeš, ještě mi k tomu ale občas kolísaj otáčky:-) Takže to vezmu postupně, kapota nejde otevřít, protože ti zatuhul ten mechanismus přímo u otvírání kapoty, taky se mi to stalo, stačí vzít vazelínu, trochu to promazat a rozhýbat, když zatáhneš za to lanko, tak by to mělo kapotu vyhodit z toho zámku, ale tim, že to stuhlo, kapota zůstane kde je a jak pustíš to lanko, tak se znova zaklapne, u nádrže to bude nejspíš podobný nebo tam je nějaká pružinka a už má nejlpeší léta az sebou, v každym případě to neni tak velkej problém, zkus ještě, jestli se ti nádrž otevře, když zatáhneš za ten provázek v kufru;-) Dále páčka na blinkr mi dělá podobnou věc, ale při blikání doleva, stačí jenom trošku pootočit volant a hned zacvakne;-) S klíčkama sem měl stejnej problém, ale dělal to klíček, což u tebe asi nebude, tak ti možná odchází řídící jednotka pro centrál, měla by být pod platem u zadního skla, pokud máš sedan, tak na ní mrkni, možná je chyba v kabelech. Motor mi nedrnčí, tak nevím.
13.20, 12. 1. 2009, odpovědětS kapotou je pravda, že se někdy neodemkla i před zimou. Víčko nádrže bylo ok (lanko v kufru?) Blinkr mě netrápí, to spíš ty klíčky. Četl jsem, že odcházejí mikrospínače v ovladači, ale zatim se mi nepodařilo se bez použití hrubé síly do klíčku dostat. Přijde mi, že vždycky funguje právě ten druhý klíč, který zrovna nepoužívám, po pár dnech je to ale zase vše při starém.
14.08, 12. 1. 2009, odpověděttie sterace nemas original alfa ma pravý sterac ohnuty a to je presne kôli stlpiku takze take rovne nahrady na to neplatia a stale ti budu zasahovat do toho plastu pri stlpiku
20.23, 12. 1. 2009, odpovědětOriginál jsem vyměnil za bezramínková. Je tam obrovská vůle. Při takových 160km je stěrač schopen vyměhnout 5-10cm mimo okno. Stěrači to neni, je to zkrátka někde po těmi plasty uvolněné nebo tak něco...
18.53, 13. 1. 2009, odpovědětJJ, u sedanu je v kufru na pravý straně takovej provázek a tím se dá otevřít nádrž v případě, že ti to nepůjde tou páčkou vedle sedačky;-) S klíčkem máš pravdu, u mě byl problém taky v mikrospínači, ale při troše šikovnosti to dokážeš opravit, pokud teda seženeš novej mikrospínač, ale jestli jde o spínač poznáš jednoduše, prostě ti klíček nebude blikat.
6.27, 13. 1. 2009, odpovědětMám Sportwagon, provázek tam asi neni. Klíček bliká jak kdy, někdy mačkám a bliká, někdy ne. Jinak druhý klíček se nějak chytnul a ted už tři dny šlape ok :-)
18.54, 13. 1. 2009, odpovědětMám SW r.v.2000 a provázek tam mám.Zrovna v sobotu jsem ho využil při otevření.Možná ho máš pod tapecem jako jsem ho měl já.Když někdo sundával tapec tak ten provázek zapoměl protáhnout zpátky.Je tam taková malá dirka nahoře v tom koberci.
19.10, 13. 1. 2009, odpovědětNezkoušel jsem, nevim, ok diky
19.28, 13. 1. 2009, odpovědětu toho klíčku je v kufru pouze přímač, řídící jednotka je nad kastlíkem spolujezdce a říká se jí komfortní. Ta řídí jak dálku, centrál, stahování oken a myslím i zrcátka. Pokud je to ona tak se připrav na pěkný ranec.
7.14, 13. 1. 2009, odpovědět