Prosím o radu na AR156 1,9JTD 12/2004 85Kw, když prudčejí akceleruji tak se celý předek auta silně rozvibruje, stačí ubrat plynu a je to dobré. Poraďte prosím čím by to mohlo být. Dělá to na všechny kvalty. Ještě se mi zdá, že čím je auto těžší tím je to horší.
15.43, 14. 1. 2009, odpovědětRemenice mikroremenu muz vibrovat,take muzes mit zevnitr v kolech snih.
16.14, 14. 1. 2009, odpovědětJe to jasný. Máš poškozený homokinetický kloub, nebo oba dva.
16.25, 14. 1. 2009, odpovědětjestli to dělá při akceleraci,těžko to bude sníh v kolech,kloub poznáš když ti bude při plném rejdu drnčet,jestli to není setrvačník?měl jsem podobný problém povolil mi silemblok a při zátahu se taklopil motor a poloosa se opírala o rameno.....
17.36, 14. 1. 2009, odpověděttipoval bych to na setrvacnik, nejvice by se ti mel rozvibrovat při největším kroutaku, mě to dela po cipu od 1700 do 2200 otacek. Mám 1.9 m-jet, musim to jeste nechat doladit
17.59, 14. 1. 2009, odpovědětokolo 18tis.....
18.35, 14. 1. 2009, odpovědětKamil u mna je to tiez tak ako pises. Ked mu pridam citit vibracie a cim je v aute viac ludi tak tym je to silnejsie, po ubrati plynu je to ok. Pri plnom zatoceni volantu sa ozyva ťukanie z prednej napravy. Neviem vsak zistit ktory homokineticky klb to bude lebo je tam vnutorny a vonkajsi na kazdej strane.
19.02, 14. 1. 2009, odpověděta mas to auto chipnute ak hej treba to doladit, vsimaj si otacky kedy ti to robi zväčša ak je to na 4 a 5 stupni okolo 2000-2500 ot tak ide o zotrvacnik a treba ubrat upravit soft na RJ aby v tom pasme otacok menej davkovalo paliva, ak ti t o robi pri viac ako 2500 ot napra zasa na 4 a5 stupni mas zotrvacnik totalne v cudu cca 25 000 skk nový, toto mozu byt priciny vybracii moj nazor moje skusenosti pri akceleracii nie je mozne aby sa az tak predok rozvybroval pokial mas auto ako tak v poriadku nemas tam sneh a neskocil si niekde do mega diery
21.45, 14. 1. 2009, odpovědětTohle jsem řešil u 2.4jtd. Vyměnil sem setrvák a furt to dělalo... Pak poloosy a vše OK. Ale doporučuju nejdřív poloosy:-).
22.18, 14. 1. 2009, odpovědětPresne tak...na 100% su to poloosi. Mne auto pri akceleracii a aj samotnom rozbiehani tiez vibruje a to mam komplet spojku + zotrvak nove.
7.29, 15. 1. 2009, odpovědětČau,je to určitě poloosa,přesně tohle jsem řešil na mé Alfě,je to jeden z vnitřních kloubů.Poznáš to tak,že když budeš mít auto na kanálu,tak když chytneš tyč poloosy a silou s ní zahýbeš nahoru a dolů, když je tam velká vůle,tak je to ona.Kloub v kterém bude větší vůle,tak ten vyměň.Je blbost měnit obě celé poloosy.Míra
15.35, 15. 1. 2009, odpovědětDnes jednu poloosu a zajtra druhu poloosu, vsak? Je to kazdeho vec, ale ja osobne menim vzdy par...ci uz ide o ramena, brzdy, poloosi, alebo, alebo, alebo...
8.19, 16. 1. 2009, odpovědětZdarec...mám podobný problém na svojí V6, při akceleraci (nebo brždění motorem) slyším ze předu klepání, ale žádné neobvyklé vibrace necítím. Frekvence toho klepání se zvětšuje s rychlostí a je to tim silnejší, čím víc šlápnu na plyn...ale jen do určité meze, když dupnu úplně plnej, tak to neklepe (ale možná to jen přes motor neslyším). Ještě než jsem narazil na tenhle článek, tak jsem si taky myslel, že by to mohl být homokloub...co vy na to?
8.46, 16. 1. 2009, odpovědětZdvihni auto, skus ci poloosi maju volu ako pisal "svobi" a podla toho sa zariad.
12.19, 16. 1. 2009, odpovědětdvojhmota za 10 000 CZK - Nora - spokojnost
21.53, 16. 1. 2009, odpovědětTakže byl to homokloub...výměna v servise, cca 1500,- za kus + práce cca 2 hodinky na každé straně. Moc jsem se nevyptával jestli to byl vnitřní nebo vnější, takže detaily nevím.
9.39, 2. 2. 2009, odpovědětTak jsem byl dnes v servisu a je to skutečně poloosa, resp. je vymačkaný ten triang (tripoid) na poloose.
10.13, 20. 1. 2009, odpovědětnapis prosim ta na ktorej strane a ci vnutorny alebo vonkajsi klb alebo len poloosa??? mne to tiez robi, poloosa na vodicovej strane ma volu ale neviem presne urcit kde je vola ci na klbe v nutri alebo vonku alebo na poloose,dik
12.20, 20. 1. 2009, odpovědětME to delalo kdysi na escortu to same,byl to tripoid na poloose.
12.23, 20. 1. 2009, odpovědětVibraci způsobuje vždy vnitřní kloub,venkovní nemá triangl.když je špatný venkovní kloub,tak při vetším rejdu začne cvakat,většinou to způsobí prasklá prachovka,nalítá tam bordel a vymele v kloubu vůle.Na vrakovišti stojí 1000 kč.
13.06, 20. 1. 2009, odpovědětTo jsem mel pred asi mesicem, Menil část poloosy u řidiče. sranda stala 5500 kč.
23.14, 20. 1. 2009, odpovědětDobra cena...ja idem menit komplet poloosi...4600Sk (152,69Eur) / kus.
8.49, 21. 1. 2009, odpovědětMohl by mi někdo kdo to tomu rozumí poradit, jestli, když je vymačkaný triangl(tripoid) je třeba opravdu měnit celou poloosu? Vyměnit jenom triang prý nestačí, jeliož bývá vymačkaný i ten protikus, ale nestačilo by vyměnit ten vnitřní kloub co je u převodovky?
12.44, 21. 1. 2009, odpovědětSamozrejme ze staci vymenit iba vnutornu stranu. V mojom pripade mam KO aj homoklb, preto idem menit celu poloos.
12.55, 21. 1. 2009, odpovědětStačí vyměnit jen kloub,akorát je rozdíl mezi 2.4 a 1.9Jtd a také od roku 2003 má 1.9 jtd úplně jiný kloub.Podle roku výroby,tam budeš mít už nový typ kloubu.Starý model 1.9 jtd neměl klasický triangl.Poznáš to tak,jestli máš kloub u převodovky přišroubovaný na 6 šroubech.Nový model už je klasicky nacvaklý do převodovky bez přišroubování.Řšil jsem to samé,docela sehnat tento kloub je pakárna,ale pasuje tam ze Fiatu Stilo 1.9 Jtd 85 KW,ten už má jen tyto poloosy.
15.03, 21. 1. 2009, odpovědětDíky za tuhle odpověď!
17.02, 21. 1. 2009, odpovědětmaosko kde si kupil vnutorny homoklb??? nejako sa mi nedari zohnat ho.
17.37, 21. 1. 2009, odpovědětObjednaval som kompletne poloosi (General Ricambi) vo firme JT Break - Zilina (www.jtbreak.sk). Skus este aj www.autobenex.sk pripadne ine.
7.53, 22. 1. 2009, odpovědětmartin ja som ho kupil v neakej ceske firme uz si bohuzial nepametam meno ale paradoxom bolo ze sa specializuju na karosarske diely, kazdy mi ponukol len s priemerom 100mm (autokely, Nora, BJ auto, aut-art... a mnoho inych) a kazdy tvrdi ze je to na 2.4 co nieje pravda
14.50, 2. 2. 2009, odpověděta to s a vam ako podarilo dodrbat poloos ?
20.12, 2. 2. 2009, odpovědětkamil, nerobi ti nahodou aj toto::: ked pridas na neutrale, nechas spadnut otacky, tak ti nespadnu az pod 900??? a potom sa vratia na 900???
20.24, 2. 2. 2009, odpovědětNetusim...uz som to auto kupil s chorymi poloosami. :o/
7.08, 3. 2. 2009, odpovědětProdám Alfa Romeo 166 2,4 JTD r.v. 2000 205000km chrastí řetěz olejovýho čerpadla, klepe přední náprava, Rozvody udělaný při 190000. Jinak ok. Důvod prodeje: Drahý díly. Nabídněte ceny. Email: dohajes@seznam.cz
20.21, 18. 3. 2012, odpovědětdrahy diky, ja padnu :-D
20.22, 19. 3. 2012, odpovědětCena realně tak 12000Kč
20.51, 19. 3. 2012, odpovědětzdar dela mi to taky ale ne vybrace ,,ale pri akceleraci jako cvaka.nevim cim to muze bejt muze nekdo poradit?cim rychlejsi akcelerace tim rychles to cvaka kdys uberu plin tak nic jen pri rozjezdu,asi homokinetak co..
9.20, 19. 7. 2012, odpovědět