cau potreboval bych poradit jak zjistit jestli je dobre rele nebo zhavice je to 1,9 jtd rv98 . ted v zimne mam problemy se startem auto toci ale nenaskoci az po delsim toceni naskoci. jakmile jednoou naskoci tak uz v klidu .kontrolku zhaveni nemam ale kontrolky vstriku po nastartovani nesviti ani neblikaji .mam pocit ze je 5 zhavicu a kdyz tak jake sou za dobrou cenu a jejich umisteni diky
17.52, 17. 1. 2009, odpovědětPět žhavičů v 1,9JTD? Ale, ale ... relé je vprostřed za motorem na příčce do kabiny. Dobrý žhaviče jsou Bosch. Jsou na bloku motoru, vedou k nim dráty a vypadaj podobně jako svíčky.
2.49, 18. 1. 2009, odpovědětChlapi viete mi niekto poradit? stale mi blika kontrolka zhavenia po nastartovani a kazdy tu pise ze su to zhavice.. no ja som vymenil vsetky aj skontroloval a stale.. a este mi aj po nastartovani vyhodi na palubaku chybu motor control system failure go to dealer. [1.9jtd facelift 2003] tak som napojil zhavic dalsi na kostru a + a sledoval ako zhavy.. tak po pretoceni klucom sa rozpali na cca 5 sekund a chladne ale problem je v tom ze ak nastartujem motor tak sa rozzhavy a stale je cerveny rozpaleny. takze teraz mam taku dilemu cim to asi je ze stale to zhavy?!myslite ze rele zhavenia moze mat nieco spolocne s tymto?auto staruje v pohode aj ked su mrazi.. na diagnostike mi povedali ze mi vyhadzuje chybu lebo su zhavice zle. no po vymene stale to vyhadzuje tu xybu.. prosim vas o radu dakujem
18.01, 24. 1. 2010, odpovědětUrčitě to relé s tím souvisí.Logicky je asi zapečený kontakt v něm a po nažhavení se nerozpojí a žhaví stále
18.07, 24. 1. 2010, odpovědětdiky za radu takze odporucas mi vymenit celu tu rele skrinku?to je ta cierna co je za motorom?a moze to nejako pokecat motor? ked to furt zhavy?
18.14, 24. 1. 2010, odpověděteste ma napadlo ako tu pises ze je zapeceny kontakt v rele a preto zhavi furt ale preco nezhavi furt ked pretocim kluc bez startu.. vtedy pekne po 5 sekundach vidiet ze zhavic hasne ale ked nastarujem tak vtedy ten zhavic je rozpaleny stale... co vy nato?
22.43, 26. 1. 2010, odpovědětje to normalne motor po nastartovani este okolo 180sek dozhavuje kvoli lepsiemu chodu a emisiam
23.04, 24. 1. 2010, odpovědětno dobre ale preco mi to vyhadzuje xybu na displeji?ze motor control system failure.. a na diagnostike povedal ze treba vymenit len zhavice, ziadnu chybu mu nenaslo... dakujem
23.59, 24. 1. 2010, odpovědětMam ten isty problem, zhavice premerene so ziarovkou, nevyzeraju byt zle. Po otoceni klucom blika asi pol minuty zhavenie, a chyb. hlasenie motor control failure. Motor bezi v nudzovom rezime, nezapne sa ani turbo, ani klima. Relatko zhavenia prehodene, takze s tym urcite nebude. Co si mal, ako si to riesil?
8.36, 5. 8. 2012, odpovědětmě to dělá u 2.0 ts .. jednou chytne pak ne ..teda ted uz vubec )-. newim kde je zrada z italie ... až na to přídu tak se podělim o skušenosti ...
23.32, 24. 1. 2010, odpovědět