Vymena zhavicu, zadna kontrolka nesviti a tezko naskakuje pri vetsi zime. Muze to delat vaha??? Dik za odpovedi.
15.50, 19. 1. 2009, odpovědětMně naskakuje dobře (1.9 85kW), ale při velkých mrazech je třeba o poznání déle žhavit.
19.55, 19. 1. 2009, odpovědětA kde tankuješ naftu?
21.08, 19. 1. 2009, odpovědětMoja váha nie je nič moc a štartuje to dobre (1.9 85kW)...v akom stave máš baterku?
21.11, 19. 1. 2009, odpovědětfakt dost roby baterka vlastna skusenost
21.29, 19. 1. 2009, odpovědětJá jsem taky nechal v pátek hrát přes noc radio a rano to točilo ale nechytlo až na podruhý.2.4jtd
21.32, 19. 1. 2009, odpovědětTak já mám novou baterku ( silnější než byla ), nové svíčky NGK a vyměněné uhlíky ve startéru a stejně mi to při mrazu točí 2-3 vteřiny, než chytne.
22.34, 19. 1. 2009, odpovědětI baterka je nova. Tankuju schell.
7.22, 20. 1. 2009, odpovědětMám úplně stejný problém... Vše měněno. žhaviče, baterie, filtry, čidla teploty, relátko, zkontrolována kabeláž... prostě všechno. A když ho nechám na mraze víc jak -5' déle jak 8 hodin, horko těžko naskočí... Pak v garáži 10 minut a naskočí hned.
13.11, 20. 1. 2009, odpovědětVáha to nebude,kamarád má váhu v čudu a startuje mu to ok,akorát mu to špatně táhne.Zkusil bych to napíchnout na diagnostiku,jestli nemá jednotka uloženou nějakou chybu.
13.28, 20. 1. 2009, odpovědětTak si nechte zmerit tlaky,pokud mas dobre zhavice a baterii tak musi bezet.Bratr ma 1.9jtd a v -20C bez problemu.Ja mam zhavaky 2ko a -18C a taky naskocila.
18.18, 20. 1. 2009, odpovědětByla na diagnostice, vše v pořádku... tlaky dobrý... Ale stejně to blbne. Bylo o už v 5ti servisech (i origo FIAT) a nevěděli nikde, co s tím je. ??? Musím parkovat v garáži a nemůžu nikam na hory... :-(
13.27, 21. 1. 2009, odpovědětJěště mě napadlo,jestli nemáš špatnej vstřik?
14.48, 21. 1. 2009, odpovědětStartér točí dobře... ale auto ani neškytá... A vstřik??? Nevím, ale ukázala by to dagnostika a tlaky taky v pohodě... Je to vážně záhada...
16.38, 21. 1. 2009, odpovědětPokud nejsou úplně vstřiky v prdeli,tak Ti to diagnostika neukáže,kamarád to řešil na 2.4JTD špatně mu to chytalo,tak je odvezl na odzkoušení a tam mu je jen seřídili a zatím mu to chytá v poho.
17.22, 21. 1. 2009, odpovědětked je zly vstrik, tak robi problem len pri startovani alebo ma vpliv aj na chod motora??? v robote mame vw lt dodavku 2,5tdi ktora ma natocene 600000km a chyta este pomaly skorej ako otocim klucikom. jednoducho okamzite, ci je teplo alebo -20 stale rovnako.aj moja byvala ar146 1,9jtd chytala aj v zime okamzite. teraz mam lybru a nechyti hned / podla mna motor sa otoci asi tak 3krat/ baterka uplne nova,vsetko pravidelne kontrolujem len starty v minusovej teplote mi robia vrasky.ale vzdy nastartuje.
17.35, 21. 1. 2009, odpovědětNo ja mam 1,9 77kw a ty starty taky zadna slava.Teda chytne i kdyz je treba -20, ale proste toci hur a hlavne dyl nez za tepla. O dobe zhaveni ani nemluvim. A po nastartovani se klepe jak ratlik.Taky mam nove zhavice bosch a nove uhliky ve starteru. Baterka nic moc. Asi to tohle auto proste dela. Zima mu vadi...Otec ma Toyotu Rav4 2,0D a chyta naprosto na drba a mati Seat Toledo 1,9D, baterka na sracku, sotva otoci motorem, ale jeste ani neotoci a uz auto bezi. A to muze byt klidne -20. Tak nevim. Uz to neresim. Zatim mi to chytlo vzdy, ale je fakt, ze za tepla startuje o poznani lip.
23.28, 22. 1. 2009, odpovědětlen tak pre zaujimavost by som zhodil klinovy remen a skontroloval vsetky kladky ci neni nejaka zadrhnuta. Mozno by stalo za to skontrolovat aj kladky na rozvodoch.
6.15, 23. 1. 2009, odpovědětDakujem za prispevky. Po precitani mi z toho vychodi starter, asi bude mat velky odber, lebo tazko toci a vsetko ostatne je dobre.
7.35, 23. 1. 2009, odpovědětJá mám starér v pořádku, rozvody nové... Nevíte někdo, kdo by mi seřídil ty vstřiky??? Na zlínsku... Díky To už je poslední možnost...
10.30, 23. 1. 2009, odpovědětObtížný start u jtd je obvykle způsoben nízkým tlakem nafty v railu. T.Zn. protékající vstřik, špatný regulátor tlaku nebo špatná vysokotlaká pumpa. Diesel mechanik by to měl celkem bez problémů zjistit. Poptej se v nejbližším Bosch servisu. Určitě to nedělá váha nebo žhavení.
16.03, 22. 5. 2009, odpovědět