Zdar mám 2.4jtd 100kw a turbo má nějaký divný zvuk,takový sičivý a kolísavý,mám to turbo po repasi a najel jsem na něm asi 8000km a auto mi nechce do kopce moc táhnout,na rovince to není tak špatný,ale nedostanu z toho víc jak 180km/h máte někdo podobnou zkušenost??nechci to dávat do servisu....
20.35, 19. 1. 2009, odpovědětZkontroluj hadice a hlavně sponky ,můžou profukovat.Co dým z výfuku,není černý?
20.56, 19. 1. 2009, odpověděthadice i intercoler jsem tlakoval na 2.5 bar a nic ani sičení.....mám tam i nový filtr....:(
21.00, 19. 1. 2009, odpovědětnehulí to vůbec...
21.00, 19. 1. 2009, odpovědětCau s 2.4 nemám zkušenost, ale na mojí 1.9 JTD 103kw to mělo taky divný zvuk a to asi od 2000 ot/min do 2600 ot/min, ale na rodíl od tebe mě se to přepínalo do nouzáku. Na diagnostice sem měl výsoký tlak sání. Tak sem koupil snímač tlk. a nový ventil, ale zbytečně :-) bylo to tubo. Tak jsem musel jít do repasu (turbo rozebrali a KO). Nevím jestli 2.4 mají regulaci lopatek turba, ale tam může být problém. Nebo možná snímač tlaku a ještě regulační ventil, tyhle věci určujou tlak sacím potrubí. A ještě mě napadá váha vzd.
8.43, 20. 1. 2009, odpovědětMě se to také nezdá. Od té doby co jsem vyměnil filtr box a koleno z filtr boxu (Původně byl na kolenu jakýsi plastový nádor, nové koleno ho už nemá), tak při tahu turbo lehce pískosyčí. Na jízdě však nesleduji rozdíl.
11.03, 20. 1. 2009, odpovědětsak to turbo by melo trochu piskat, ne???me to taky piskosyci, ale prijde mi to jako zdravy zvuk..
14.42, 20. 1. 2009, odpovědětJasne...aj nove turbo sa predsa prejavuje aj zvukovo.
15.02, 20. 1. 2009, odpovědětNespadl jsem z višně :)) ... Před výměnou byl ten zvuk ale zcela jiný, méně syčící
15.58, 20. 1. 2009, odpovědětZe by bola niekde nejaka dierka?
8.50, 21. 1. 2009, odpovědětVáha je nová,snímač tlaku tam mám asi půl roku,turbo je právě po repasi a ještě navíc začalo žrát olej,má to takový sičivý zvuk,jako kdyby to někde unikalo ale nikde nic,táhne to do 3000ot a pak už nic moc a lopatky jdou volně...
21.15, 20. 1. 2009, odpovědětJakmile Ti začne turbo žrát olej,tak jde pomalu do prdele...za chvíli se ti udělá vůle na osičce a je KO.Zkus jak píše Petr tu záruku.Ale pokud nebudeš mít papír,že ti turbo namontoval servis,tak Ti tu záruku neuznají.
15.27, 21. 1. 2009, odpovědětmám 3 týdny po záruce..:(( je to v řiti musím našetřit na jiné turbo..
16.01, 21. 1. 2009, odpovědětdíky za odkaz už jsem tam psal...
20.22, 21. 1. 2009, odpovědětZ Prahy od nějakých lidí,mají tam i vrakoviště,ten zvuk to mělo od začátku a nejelo to víc jak 180km/h tak jsem zkoušel vše okolo,ale asi to bude turbem...doufal jsem že to bude nějaká pičovinka,ale asi mi prodali špatné turbo..
20.42, 21. 1. 2009, odpovědětdíky až to zjistím napíšu zatím čau...
20.50, 21. 1. 2009, odpovědětto Petr:mrkni sem http://www.turbocar.cz/cs/turbodmychadla.html Tady píšou že při optimálních mazacích podmínkách je stejně po 150000km po ložiskách a je nutná výměna a přetěsnění.
21.00, 21. 1. 2009, odpovědětNejvíc se turbo kurví když člověk hned jak zastaví vypne motor.Protože se turbo ještě dotáčí ale už nejsou ložiska mazaný olejem z motoru.
21.03, 21. 1. 2009, odpovědět