ahoj alfáci. nevíte kde by mohla být zrada na mé alfě? když auto stojí tak je všechno v pořádku ale za jízdy mi to přijde jako kdyby občas plyn zareagoval až po sešlápnutí plynového pedálu o cca 2 cm a přidá moc, tudíž auto škubne. jako kdyby tam byla díra. potom když jedu třeba po dálnici a udržuji stálou rychlost, tzn. že s plynem nehejbu tak mi občas n 1 vteřinu přijde jako kdyby si to samo ubralo plyn ale po té 1 vteřině se to zase srovná. nedělá to vždy a když auto stojí tak to funguje přesně jak má. nemohla by to být váha vzduchu? už delší dobu mám pocit, že asi bude špatná. díky za rady
10.20, 20. 1. 2009, odpovědět2.5 ma elektronicky snimac plynu takze muze byt ko a blbne.Na diagnostice se to necha projit.
12.46, 20. 1. 2009, odpovědětty jsi z čb a diagnostiku máš, vid? já jsem z písku tak se asi někdy zastavím, pokud by to bylo možný.
17.58, 20. 1. 2009, odpovědětpodla mna ten el snimac pedalu ale ci to dokaze diagnostika odhalit ci dava spravne hodnoty to neviem
18.04, 20. 1. 2009, odpovědětNE ja jsem z chrudimi,diagnostiku mam.TEn snimac se necha vyzkouset ale pokud to dela je malokdy a nesviti ti vstrik tak se to tezko hleda,diahnostika ti ukaze polohu plynobeho pedalu v % takze ti musi souhlasit seslapnuti pedalu s hodnotou v % seslapnuti na diag.u jtd mi to blblo a ta poloha nebyla stala ale kolisala i kdyz byl plyn porad stejne.
18.13, 20. 1. 2009, odpovědětjá jsem si tě asi spletl s martinem156. kvuli diagnostice je zbytečný jet tak daleko ale díky za radu.
18.15, 20. 1. 2009, odpovědětskus vycistit skrtiacu klapku aj mne to robilo a uz nemam problem ziadny. Staci len wd alebo nejaky podobny cistic . inak 2,5 V6 24v super stroj
18.57, 20. 1. 2009, odpovědětklapku jsem čistil i krokovej motorek. ale výseldek žádný. je pravda, že byla celá zasr... od nějakejch sazí nebo co to bylo. divný je že když auto stojí tak na neutrál všechno funguje jak má. dělá to pouze za jízdy. doufám žwe to bude jen ta váha nebo snímač plynu.
18.59, 20. 1. 2009, odpovědětJá mám zas problém s tímhle motorem, teda ono v tomhle případě asi ani nejde o motorizaci, ale mám ten problém, že když jedu konstatní rychlostí, plyn v nějaký stejný poloze a když si chci opláchnout okno ostřikovačem, tak mi při jeho spuštění jakoby ubere sám od sebe plyn. Prostě tak o 10% klesne výkon a jak ostřikovač pustím tak se to zas vrátí.. Nevím co je tam kde schovanýho za šotka..
10.05, 21. 1. 2009, odpovědět