Zdarec, včera odpoledne jsem sednul do Alfy a najednou me zarazilo, že jde spojka nějak lehce sešlápnout a zabírá až v horní třetině. Přitom ještě den předtím šla "normálně" vitelně víc ztuha a zabírala dole. Tak nevím, jestli je to dobře nebo ne, nezdá se mi, že by prokluzovala, ale prostě teď jde jinak...hlavně nechápu, jak se to mohlo takhle rychle změnit...mám to nějak řešit? stalo se to někomu?
8.58, 23. 1. 2009, odpovědětmozmá tece pomocny spojkovy valecek...
9.13, 23. 1. 2009, odpovědětJo, ještě dodám, že spojková kapalina je v nádržce na MAX, to jsem kontroloval.
9.15, 23. 1. 2009, odpovědětA když na ní šlápneš několikrát po sobě,tak změní se něco?Nebo i pak pořád vypíná ve stejnym místě? Další věc - nad pedálem je taková pružina asi 2cm průměr,7cm délky - tak na tu taky zkus mrknout,jestli není prasklá a nějak se ti tam nesekla a jestli tam vůbec je.
9.45, 23. 1. 2009, odpovědětked mne toto spravilo, tak som mal vylamane tie konce na pritlacaku o ktore tlaci lozisko.tiez sa mi kvapalina nestratila.ale daj bacha, nadobka na kvapalinu je z dvoch casti, na drzdy a spojku. mozno vysku hladiny vidis akurat na brzdy.neviem presne
12.21, 23. 1. 2009, odpovědětTak pružinku tam nikde nevidím žádnou. Mám V6ku, tak nevím jestli je to na všech stejné. Jinak když několikrát našlapu, tak žádnej rozdíl, čili zavzdušněné to asi nebude...zavzdušněnou spojku znám ze zkušenosti s traktorem Zetor :) Takhle se to nechová. Dneska jsem se svezl s rok starou Hondou CRV a vpodstatě tam spojka zabírá taky spíš nahoře, takže ni mě nepřijde, že by to měla být chyba...mě prostě zaráží ta náhlá změna. Jinak dneska jsem to ještě zjištoval u predchozího majitele pro jistotu, ta spojka nemá najet víc ja 40 tis. to by snad mohla vydržet dýl než tohle ne?
16.53, 23. 1. 2009, odpovědět