zdravim, nevie niekto ako sa prejavy zly dvojhmotovy zptrvacnik???alebo co moze sposobovat vybracie pri pridavani??? najprv to robilo len od2000otacok okolo 80kmh, teraz to uz citit aj pri nizsej rychlosti.do pedalu ani do radiacej paky to nebucha, citit to ako keby bolo povolene koleso alebo nevyvazene.tym to nieje, skusal som to.zotrvacnik by vybroval aj na neutrale pri vyssich otackach???alebo len pri zabere.
19.04, 27. 1. 2009, odpovědětzotrvak ked je vadny vraj vybruje uz od 3 prevodoveho stupna a pri roznych otackach ale ak ti t o vybruje v pasme od 2000 /200 do 2500 taks a jedna o vadne nachipovanie resp chcelo by to nahrat povodny soft plati u JTD
21.18, 27. 1. 2009, odpovědětPOkud to dela pri akceleraci muzou byt ko poloosy.
21.21, 27. 1. 2009, odpovědětPouzi "hledej"...o zotrvacnikoch sa tu pisalo veeeelmi vela. Moze to byt zotrvak, poloosa (cela, alebo iba vnutorny klb, alebo tripoid, alebo vonkajsi klb, alebo silentblok motora).
7.56, 28. 1. 2009, odpovědětmyslim ze cipnute to nie je lebo ked to porovnam z ar146 1,9jtd 77kw, /presne rovnaky motor/ tak to isto nejde lepsie ani z daleka.
12.12, 28. 1. 2009, odpovědět